Hoikalla heistä oli "napapaita". No, katseeni eksyi napansa seutuville ja se oli söpö napa, joten refleksinomaisesta katseeni siirtyi hänen kasvoihinsa ja sitten silmiinsä, takaisin navan seutuville, ja taas silmiinsä. Siinä vaiheessa hän hymyili iloisena, kunnes nosti oikeaa polveaan sivuttain vasemmalle, vasemman polven eteen, sitten vilkaisi minua uudestaan silmiin ja hymyili hieman nolon oloisesti. En lähestynyt, aika selvästi #metoo viehe oli hän.
Kohtasin kaupassa kaksi pikkupimua
3
3299
Vastaukset
- Anonyymi
Napapaita on tehokas keino olla viehättävä. Jo se, että se on ystävällisesti huomattu, kertoo tytölle, että hän on. Mutta hän pyrkii myös siihen, että herättäisi ystävällistä huomiota sellaisessa, jonka kanssa haluaisi enemmänkin.
- Anonyymi
Minä puolestani kohtasin vuosia sitten yhden pimun kirkonkylän Siwassa kassalla. Kävin usein iltaisin töistä tullessani kirkonkylän Siwassa ostoilla ja sinne oli tullut uusi nuori nainen töihin kassalle. Ihan mukava mimmi, kun juttelin hänen kanssaan siinä kassalla, ei ollut muita asiakkaita sillä hetkellä.
No, eihän se heti mihinkään johtanut, mutta hänellä oli niitä iltavuoroja kassalla, joten sitten tapasin hänet uudelleen ja taas juttua riitti. Muutaman kerran jälkeen vaihdettiin jo puhelinnumeroita ja siitä se sitten lähti.
Ihan mukava nuori nainen, ei tupakoinut ja oli ihan fiksu mimmi. En kiirehtinyt hänen kanssaan, niin siitä vaan edettiin pikkuhiljaa, ensin soiteltiin iltaisin toisillemme ja kyllä me sitten naitiinkin, kun olin hänen luonaan. Oltiin sitten vuorostaan minun luona pitkä viikonloppu, saunottiin ja naitiin.
Oli se kyllä mukavaa, vaikka meillä oli ikäeroakin aika paljon, mutta jotenkin vaan meillä meni ajatukset yhteen niin hyvin. Hän sanoikin minulle, että oli mukava etten vongannut heti pillua häneltä, vaan juteltiin vaan. Oli hän kyllä sitten sängyssä melkoinen, kun alkuun päästiin. Pienikokoisena hän tuli päälleni ratsastamaan ja sanoi heti alkuun, ettei hän tykkää jos hänen kanssaan pelleillään. En pelleillyt, vaan ajattelin heti pidempää juttua hänen kanssaan.
Ja kyllä me oltiinkin monta vuotta yhdessä. Oltaisiin varmaan vieläkin, jos vakava sairaus ei olisi vienyt häntä, hän sai parantumattoman syövän, se levisi nopeasti, meillä ei ollut paljoa yhteistä aikaa, kun tuo syöpä todettiin. Muistoja ei voi kukaan viedä pois, 18.6. on minulle aina kova päivä.- Anonyymi
Voi, osanottoni! Minunkin miesystävä kuoli haimasyöpään, meillä oli ikäeroa 20 vuotta. En ole uutta miestä hankkinut, surusta olen jo hieman päässyt yli. Joskus tyydytän itseäni pilluani sormeilemalla ja kuvittelen olevani vielä mieheni kanssa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180