Todennäköistä on, että luotain putoaa toukokuun toisella viikolla, mutta törmäyksen aikataulu tarkentuu vielä lähempänä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4b228674-aed1-404c-8f24-2b4cfc29e405
Kenen niskaan taivas putoaa? Kuulostaa lupaavalta jos on hallitsematon romu?
Neuvostoliiton avaruusalus putoaa hallitsemattomasti Maahan
20
214
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä on todennäköisyydet että juuri minun niskaan koko planeetalla? Veikkauskerroin?
- Anonyymi
Itse veikkaan 90 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse veikkaan 90 %.
Ei kuvun läpi voi tippua, sen tarkoitus onkin suojata meteori ym. Sateelta meitä ja senhän me olemme joka päivä saaneet huomata ja nauttia siitä ettei kivi lennä suoraa päähän avaruudesta, ja moni meistä on juuri siksi elossa.
Sitäpaitsi toi kun on iltalehti, et voi ottaa sitä vakavasti ethän! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuvun läpi voi tippua, sen tarkoitus onkin suojata meteori ym. Sateelta meitä ja senhän me olemme joka päivä saaneet huomata ja nauttia siitä ettei kivi lennä suoraa päähän avaruudesta, ja moni meistä on juuri siksi elossa.
Sitäpaitsi toi kun on iltalehti, et voi ottaa sitä vakavasti ethän!Hemmetin hemmetti minuun se taatusti osuu täytyy pysyä liikkeessä kokoajan niin oddsit vähenee. Ei vaan aivan sama.
- Anonyymi
Melkoista vetää jo yli vertoja korona rokote antaa siivet🤣
- Anonyymi
...ei huolta , ystävät kalliit , ei huolta ...varmaa ja dokumentoitua tietoa painetusta sanasta että Galliaan menee , taivaalta putoava.. vai oliko se sittenkin putoava taivas ...
- Anonyymi
Miksei Neuvostoliiton avaruuskeskus puutu asiaan?
- Anonyymi
Koska Neuvostoliitto lakkasi olemasta vuonna 1991.
- Anonyymi
Miten se vois puuttua? Palikka tulee sitten kun tulee ja tippuu mihin sitten tippuukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten koko juttu on keksitty?!!!!
Miks just nyt joku neukkuajan avaruusromu tahtoo palata kotiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se vois puuttua? Palikka tulee sitten kun tulee ja tippuu mihin sitten tippuukin.
Merkillinen palikka tahtoo palata kotiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliittoon lähetettiin ruoka-apua v.1990-1991
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten koko juttu on keksitty?!!!!
Miks just nyt joku neukkuajan avaruusromu tahtoo palata kotiin?Johtuu varmaan neukkutuotteiden laadusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu varmaan neukkutuotteiden laadusta.
Varsin laadukkaaltahan se vaikuttaa kun putoaa alas vasta 50 tms vuoden jälkeen.
Elonin Starlinkkejä on alkanut putoilemaan jo vuoden tai parin jälkeen.
- Anonyymi
Toivottavasti menee Moskovaan.
- Anonyymi
Laskeutuu sun takapihalle päästellen outoja ääniä.
- Anonyymi
Toivottavasti osuu voitonpäivän juhla-aikaan ja mielellään punaiselle torille!
- Anonyymi
Aina voi laittaa lehtiin uutisiin että putosi jonnekin. Kukaan ei kuitenkaan kyseenalaista koko asiaa koska k piikki antoi siivet mutta ei ymmärretty mitä se tarkoittaa.
Eli siis lensit taivaaseen ikään kuin siivillä, mutta kuka noita piilo ohjauksia tajuaa ei kukan.
Ainoastaan joillain foliohatuiksi nimitetyillä on minun totuuteni asiasta, muut menee rivissä ja tottelevaisesti minne eliitin tuuliviiri heitä puhaltaa, vaik ilmeisesti sinne kaivoon kun jos se julistetaan ympäristötekijät...teoksi
✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi laittaa lehtiin uutisiin että putosi jonnekin. Kukaan ei kuitenkaan kyseenalaista koko asiaa koska k piikki antoi siivet mutta ei ymmärretty mitä se tarkoittaa.
Eli siis lensit taivaaseen ikään kuin siivillä, mutta kuka noita piilo ohjauksia tajuaa ei kukan.
Ainoastaan joillain foliohatuiksi nimitetyillä on minun totuuteni asiasta, muut menee rivissä ja tottelevaisesti minne eliitin tuuliviiri heitä puhaltaa, vaik ilmeisesti sinne kaivoon kun jos se julistetaan ympäristötekijät...teoksi
✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️Mahtaa olla kamala tunne, kun on ainoana maailmassa oikeassa, eikä kukaan usko.
- Anonyymi
Varmaan aika vapauttava tunne kun on vuosikymmeniä istunut avaruusaluksessa ja ei ole voinut tehdä mitään ja nyt sitten alus tulee tuhoutumaan suurilta osin. Lähtee avaruuslentäjältä henki kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239