Minkälainen heidän tulevaisuus on?
Perussuomalaiset löivät itsensä
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Takaa löytyy uusia persujen tekemiä rikoksia.
Kansalaiset erosivat vaaleissa joukoittain puolueesta ja sen kannattamisesta.
Purra puhuu pehmoisia valtion talouden tilasta.
Kansa ymmärtää, että persuministerit istuvat hallituksessa vain saadakseen parempaa palkkaa kuin ilman hallituspaikkaa.
Useimmat persuministerit lisäävät puolueen tietämättömyyttä talouden pidosta. - Anonyymi
Käykääpä persujen Blogipalstalla.
Suurennuslasilla voi löytää sinne kirjoittavia. - Anonyymi
Vielä vuosi sitten Perussuomalaisten blogipalstalla oli pelkästään tuhansia kirjoituksia,
Tänään ei ole juurikaan aloituksia kuin muutamia.
Minne kirjoittajat ovat hävinneet! Persujen suuri vaalitappio oli nähtävissä sen katoamisena julkisessa mediassa.
Sinimusta fasismi yrittää kalastaa jäljelle jääneet persut mutta ei näy auttavan.
Rehdit persut ovat huomanneet puolustaneensa suunsoittajia ja joita nykyään istuu hallituksessakin. - Anonyymi
Kyllä Meillä on ministerit: Purra tuhosi tekemisillään oman puolueensa, eikä itse ehkä huomaa tehneensä mitään erikoista. Sieltä suosta ei nousta. Orpo taas on kuin kuunteluoppilas vaikka on pääministeri, ei vakuuta ainakaan minua. Tämän hallituksen työn jälki ei vakuuta. Suuri se on ollut vain puheissa, mutta ei käytännön teoissa. Kyllä se on jo nähty. Ihmettelen jos pysyy vallassa normaalisti. Heikoin hallitus pitkään aikaan! Kyllä se nyt jo alkaa näkyä yleisesti. Onko tultu "Ojasta Allikkoon!" Siltä se näyttää! Paremmat ajat ovat tällä hallituksella aina kaukana edessä ja pakenevat kaiken aikaa pois alta. Eui kyllä hyvältä näytä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299