Pari kertaa olen ollut TUI:n matkalla. Kummankin kerran jälkeen sain sähköpostiini mailin, jossa oli linkki palautesivustolle. Laitoin kunnon palautteet. Oli valintaa 1-5 asteikolla ja myöskin kirjoitin pitkät palautteet kenttiin. Ihmetykseksi jäi, miten nämä käsitellään yhtiön sisällä? Kirjoitin suomeksi, joten tietenkään kukaan englanninkielinen paikallisopas ei niitä ymmärrä. Onko kellään tietoa miten TUI käsittelee asiakkaiden palautteet? Mitään vastausta niihin ei saa. Kysyin tätä kerran, miksi en ole saanut vastausta, niin sanottiin, että vastauksen saa vain jos tekee valituksen erillisen valitus/korvaus-sivuston kautta. Niin meneekö ne asiakkaiden palautteet lomakohteesta ollenkaan käsittelyyn sinne lomakohteeseen? Ilmoitin mm. eläinrääkkäyksestä, terveysuhista ja vaaroista lentokentällä/lennolla, eikä hajuakaan onko niihin reagoitu. Käytännössä siis jonkun suomenkielisen TUI:n työntekijän tulisi kääntää ne englanniksi tai paikalliselle kielelle, ennen kuin niihin voisi reagoida, joten onkohan tälläista prosessia edes olemassa...
TUI:lle asiakaspalautteet
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032