Seuraava protestilista

Anonyymi-ap

Taloustietojen valossa on erittäin mahdollista, että eräs hyvin syöneen kuntapoliitikon firma löytyy sieltä. Hehheh. Silloin kyllä juhlitaan 🍷🍷🍷🍷 Vahingoilo on paras oli 🍷🍷🍷🍷

22

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

• Anonyymi

Katteellisuus on katkeraa kohdallasi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisin katkera yrityksestä, jonka talousluvut on aivan karmeita?

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/sensio-oy/05921562/taloustiedot

Vai onko nuokin luvut vassarien syytä? Karma iski poliittisesta juonittelusta

Olet, miksi muuten koko ajan olet niin kiinnostunut, ja ennen kaikkea morkkaat? Onneksi kuolema korjaa sinutkin, saat viimeinkin helpotuksen. Loppuu kyttäily, ja muiden asioihin puuttuminen. Kuinka monta ihmistä olet itse työllistänyt? Et yhtään, muiden armoilla olet ollut, ja ivailet yrittäjälle joka on, sentään aika monta työllistänyt vuosien aikana.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet, miksi muuten koko ajan olet niin kiinnostunut, ja ennen kaikkea morkkaat? Onneksi kuolema korjaa sinutkin, saat viimeinkin helpotuksen. Loppuu kyttäily, ja muiden asioihin puuttuminen. Kuinka monta ihmistä olet itse työllistänyt? Et yhtään, muiden armoilla olet ollut, ja ivailet yrittäjälle joka on, sentään aika monta työllistänyt vuosien aikana.

Poliittista selkäänpuukotusta ja juonimista Satua ei tulla koskaan antamaan anteeksi, ennen kuin Sensio ja Strengell jättää luottamustehtävät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vaan konkkaan, saadaan lisää työttömiä tänne, oot sit onnellinen.

Ihan oikein tuolle kieroilijalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kuule ollut opettajana koko työuran. Se vaatii sydäntä, toisin kuin yrittäjän ammatti jonka tehtävä on ainoastaa rikastua työntekijän nahasta. Säälittävää että halveksit opettajan ammattia

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kuule ollut opettajana koko työuran. Se vaatii sydäntä, toisin kuin yrittäjän ammatti jonka tehtävä on ainoastaa rikastua työntekijän nahasta. Säälittävää että halveksit opettajan ammattia

Eli, opettajat haluaa että ei olisi yhtään yrittäjiä? Mutta kun, ei kaikki voi olla opettajia, ja eikös teillä ole sika huonot liksat, kunnat repii teidän nahkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nuo luvut niin karmeita sinun mielestä on?

Kato itse. Ihan järkyttävää tappiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli, opettajat haluaa että ei olisi yhtään yrittäjiä? Mutta kun, ei kaikki voi olla opettajia, ja eikös teillä ole sika huonot liksat, kunnat repii teidän nahkaa.

Ei sellaisia yrittäjiä tarvitse kukaan, jotka kieroilee politiikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeistolainen tietenkinie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa yllätys, että oikeistolainen miettii vaan rahaa. Minulle tärkeintä on yhteisen hyvän luominen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa yllätys, että oikeistolainen miettii vaan rahaa. Minulle tärkeintä on yhteisen hyvän luominen

..velkarahalla ja ajamalla suomi konkurssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato itse. Ihan järkyttävää tappiota.

Voi, voi, eikai haittaa kun on kassa kunnossa. Ja miks oot noi katkera?

• Anonyymi

Karmee tapaus tämä muka opettaja. Tuskin ammattiylpeä opettaja ryhtyy tämänkaltaiseen jahtiin. Täytyy viirata pahasti. Tuskin ketään opettanut, kun ei itseäänkään kuriin saa vasemmistolaisen harhoissaan.

• Anonyymi

Ja vain yhden firman ottanut silmätilkuks, mitä pahaa hänelle tehnyt?, tuskin mitää. Kateutta vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vain yhden firman ottanut silmätilkuks, mitä pahaa hänelle tehnyt?, tuskin mitää. Kateutta vaan.

Hänelle, typo, tarkoitin, teille.

• Anonyymi

On se kumma et, toivotaan konkursseja.

• Anonyymi

Heh, katoppa vaikka Fonumin tiedot, https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/fonum+oy+ab/2518463-5 hyvin porskutaa, tappioo vuosia, eli voi voi, et voi mitään päätellä firman toiminnasta. Meeks ny vituilee Fonumille?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe