Itse liike uudistui jo 15-20 vuotta sitten sisäisesti, se on levinnyt maailman laajuiseksi liikkeeksi, meitä on jo yli 600 miljoonaa.
SRK voi joutua myrskyn silmään
43
562
Vastaukset
- Anonyymi
Se uudistu 1910 jonka jälkeen sitä on muokkailtu aina tilanteen mukaan hoito kokoukset oli yritys parantaa VL uskoa mut meni myttyyn hoitomiehet pitävät vielä saarnoja ryllä mutta niitä pilkataan nämä kaiken maailman huorat yrittää sotkea kuvioita pitää ottaa huomioon nais papit jotka tyrkyttää itseään kirkoissa pyrkyreillä on omat sairaat fetissinsä jota ne yrittää ajaa läpi
- Anonyymi
Kannattaisiko sinun nyt vähän rauhoittua ja harkita sanojasi tarkemmin, että ei tule rikottua 8:tta käskyä 'Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.' Daavidillakin on oma musta menneisyytensä. 'Totuus ei pala tulessakaan' - sananlaskussakin sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko sinun nyt vähän rauhoittua ja harkita sanojasi tarkemmin, että ei tule rikottua 8:tta käskyä 'Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.' Daavidillakin on oma musta menneisyytensä. 'Totuus ei pala tulessakaan' - sananlaskussakin sanotaan.
Ei auta Daavidin suku hävisi maan päältä
- Anonyymi
eipä kuulemma ukko enään huolinnu sitä takas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä kuulemma ukko enään huolinnu sitä takas
sai daavid rauhassa panna sen paksuksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sai daavid rauhassa panna sen paksuksi
hahhah sallikaa mun nauran akan pentu kuoli saa miettii kenen ukkoa menee panemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hahhah sallikaa mun nauran akan pentu kuoli saa miettii kenen ukkoa menee panemaan
koko raamattu on roska kirja josta ei kostu ketään kerrottas edes kunnialliaia tapauksia juutalaista hevon paskaa
- Anonyymi
Jeesus luki niille kuoleman tuomion ristillä kas kun on kansaansa rakastanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus luki niille kuoleman tuomion ristillä kas kun on kansaansa rakastanut
Lärs särel lerstadius
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lärs särel lerstadius
Profetioi meille huusi israelilaiset ristiin naulitse oman messiaansa viimeinen profeetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profetioi meille huusi israelilaiset ristiin naulitse oman messiaansa viimeinen profeetta
Mitä pitäs ajatella hirveä kisa kuka on se israelilainen minä olen se sinä olet se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitäs ajatella hirveä kisa kuka on se israelilainen minä olen se sinä olet se
Puhujat oikee hehkuttaa seuroissa valittu kansa kuinkakohan monta valittua 144
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaisko sun rauhottua ja mennä peilin eteen siellä kattoo kylmä kala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaisko sun rauhottua ja mennä peilin eteen siellä kattoo kylmä kala
sama ongelma ei osata syyllistää itseään menneistä vaan osotellaan sormella muita ei teistä jää hyvä muisto kun kuolette
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama ongelma ei osata syyllistää itseään menneistä vaan osotellaan sormella muita ei teistä jää hyvä muisto kun kuolette
joten paneskele rauhassa sen mustan daavidis kanssa se ostaa sulle lanttu laatikkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joten paneskele rauhassa sen mustan daavidis kanssa se ostaa sulle lanttu laatikkoa
tai kuka lie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhujat oikee hehkuttaa seuroissa valittu kansa kuinkakohan monta valittua 144
Moni on pelkkä feikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daavidista tulee mieleen eräs nettiseurapuhe noin kymmenen vuoden takaa. Se järkytti niin, että ei sitä voi unohtaa. Seuroissa oli kaksi puhetta. Toinen puhuja kysyi heti puheensa aluksi että onko täällä seurasalissa ketään Daavittia ja saarnasi seurakansslle anteeksi. Sitten hän pyysi siunausta myös itselleen. Sisältö oli tuo ei sanatarkka toisto. Vuosi 2011 oli ohitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daavidista tulee mieleen eräs nettiseurapuhe noin kymmenen vuoden takaa. Se järkytti niin, että ei sitä voi unohtaa. Seuroissa oli kaksi puhetta. Toinen puhuja kysyi heti puheensa aluksi että onko täällä seurasalissa ketään Daavittia ja saarnasi seurakansslle anteeksi. Sitten hän pyysi siunausta myös itselleen. Sisältö oli tuo ei sanatarkka toisto. Vuosi 2011 oli ohitettu.
Puhujilla oli ihan omat kätyrinsä/"auttajansa".
- Anonyymi
SRK myöntää laajan pedofilian ja virheensä tapausten käsittelyssä | Kaleva
https://www.kaleva.fi/srk-myontaa-laajan-pedofilian-ja-virheensa-tapaust/2453562
Onko näitä vielä puhujina? Anonyymi kirjoitti:
Leatdiolaisille ei ole mitään sanomista israelilaisten Daavaidin heimon kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei itse kansa naulinnut Jeesusta? Ota se huomioon.
- Anonyymi
Paljon pahaa on uskonveljet saanut meilläkin aikaan. Miksi?
- Anonyymi
Voiko puhua uskonveljestä, joka ei kykene kantamaan vastuuta epärehellisyydestään / teoistaan? Jos on lähtenyt tehtailemaan julkisia puhutteluja kateellisten akkojen täysin perättömien juorujen perusteella, vastuu tekojen korjaamisesta ja korvaamisesta on myös uskonveljellä.
- Anonyymi
"Paljon pahaa on uskonveljet saanut meilläkin aikaan. Miksi?"
Yksinkertaisesti siksi, koska he eivät todellisuudessa ole uskovaisia. - Anonyymi
Hoitajat ovat kyllä kovia luita. On tärkeä, että pahuuksista keskustellaan, jotta totuus tulee ilmi.
- Anonyymi
Kun lukee näitä kirjoituksia ja tietää suht' koht' paljon henkilöistä ja heidän toiminnastaan ja heihin liittyvistä tapahtuneista tosiasioista, ei voi välttyä siltä tosiasialta, että vääryyksien ilmi tullessa käynnistetään tai joku paikkakunnan suuriääninen käynnistää laajan manipuloinnin väärintekijän puolustamiseksi hyvinkin kyseenalaisin/epärehellisin keinoin. Todellisuudessa totuushan ei asioissa miksikään muutu eikä asioita näin korjata, vaan painutaan aina vaan isommalla porukalla entistä syvemmälle synnin syövereihin.
’Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu saatanalle ja hänen enkeleilleen.' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lukee näitä kirjoituksia ja tietää suht' koht' paljon henkilöistä ja heidän toiminnastaan ja heihin liittyvistä tapahtuneista tosiasioista, ei voi välttyä siltä tosiasialta, että vääryyksien ilmi tullessa käynnistetään tai joku paikkakunnan suuriääninen käynnistää laajan manipuloinnin väärintekijän puolustamiseksi hyvinkin kyseenalaisin/epärehellisin keinoin. Todellisuudessa totuushan ei asioissa miksikään muutu eikä asioita näin korjata, vaan painutaan aina vaan isommalla porukalla entistä syvemmälle synnin syövereihin.
’Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu saatanalle ja hänen enkeleilleen.'la marseillaise.
- Anonyymi
Suviseurat on paljon väkeä koolle kutsuva suuri tapahtuma. Se on kaikille todella oivallinen tilaisuus tavata hyviä ystäviä, tuttuja ja vähemmän tuttuja. Se on todella hieno juttu! Mutta näitä kohtaamisia voi joku "suulas uskovainen" käyttää muuhunkin kuin omien kuulumisten kertomiseen. Kohtaamisia voi myös käyttää muista paskan levittämiseen ja härskiin manipulointiin. Mikään ei pysy salassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suviseurat on paljon väkeä koolle kutsuva suuri tapahtuma. Se on kaikille todella oivallinen tilaisuus tavata hyviä ystäviä, tuttuja ja vähemmän tuttuja. Se on todella hieno juttu! Mutta näitä kohtaamisia voi joku "suulas uskovainen" käyttää muuhunkin kuin omien kuulumisten kertomiseen. Kohtaamisia voi myös käyttää muista paskan levittämiseen ja härskiin manipulointiin. Mikään ei pysy salassa.
"Suviseurat on paljon väkeä koolle kutsuva suuri tapahtuma. Se on kaikille todella oivallinen tilaisuus tavata hyviä ystäviä, tuttuja ja vähemmän tuttuja. Se on todella hieno juttu!"
Toivottavasti "hovihankkija" ei unohtanut hovinsa jäsenten kanssa käymissä keskusteluissa keskustella myös "oman kullanmurunsa" seksuaalirikostuomiosta. Anonyymi kirjoitti:
Totta. sehän on vain ja ainoastaan sellainen Toritapahtuma, ei Jumalan palvelustapahtuma Jeesuksessa.
- Anonyymi
SRK, onko ahneus vienyt voiton, meinaan tätä Kouvolan Datakeskushanketta?!
- Anonyymi
Saatana tuhoaa johtamansa toiminnan, koska se ei ole kestävää, se on : Jumalan luoman universumin häväistystä.
- Anonyymi
Meidän alueella ainaki on ollut viimevuosina muotia erota puolisosta ja järjestöstä. Ei ole enää nuorissa montakaan lestaa.
- Anonyymi
Meidän alueella on paljon nuoria perheitä, lapsia ja nuoria, jotka ovat uskossa, menevät opistoon, osallistuvat seurojen työvuoroihin, rauhanyhdistyksen iltakyliin, haluavat säilyttää puhtaan omantunnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän alueella on paljon nuoria perheitä, lapsia ja nuoria, jotka ovat uskossa, menevät opistoon, osallistuvat seurojen työvuoroihin, rauhanyhdistyksen iltakyliin, haluavat säilyttää puhtaan omantunnon.
Eipä lapsia voi loputtomiin aivopestä harhaoppeihin. Voihan ihminen olla kunnollinen muutoinkin. Mitä tulee johonkin liikkeeseen ,jossa harjoitetaan pedofilia, tehdä javalluksua, petoksia, on oainostanidta, kiusaamista ynnä muuta, niin kyllä nuoret jättävät liikkeen, ne joilla on ymmärrystä ja työmahdollisuudet eteläsuomessa. Se toki on kannattavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä lapsia voi loputtomiin aivopestä harhaoppeihin. Voihan ihminen olla kunnollinen muutoinkin. Mitä tulee johonkin liikkeeseen ,jossa harjoitetaan pedofilia, tehdä javalluksua, petoksia, on oainostanidta, kiusaamista ynnä muuta, niin kyllä nuoret jättävät liikkeen, ne joilla on ymmärrystä ja työmahdollisuudet eteläsuomessa. Se toki on kannattavaa.
Kalevakin uutisoi jo kuinka moni on eronnut liikkeestä. Veikkaanpa että niitä juttuja tuleekin paljon ja täten jäsenmäärä voi pienentyäkin,ku ei lapsia synny niille jotka niitä saa enää niin paljoa(ei kahtakymmentä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalevakin uutisoi jo kuinka moni on eronnut liikkeestä. Veikkaanpa että niitä juttuja tuleekin paljon ja täten jäsenmäärä voi pienentyäkin,ku ei lapsia synny niille jotka niitä saa enää niin paljoa(ei kahtakymmentä)
Naisen osa kun ei ole onhan osa ja nykyisin avioliittoja eletään tasa-arvon periaatteijen mukaisesti:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen osa kun ei ole onhan osa ja nykyisin avioliittoja eletään tasa-arvon periaatteijen mukaisesti:)
Orjan ei onhan. Kirjoitan myös ulkomaille, ulkomaalaisille suomesta. Jotkut ihmettelevän jsks.
- Anonyymi
Eikö SRK :n toimesta tätä palstaa ole yritetty kieltää?olenko väärässä? Ehkä täällä kirjoitetaan paljon totuuksuakin ja sillä ajatuksella, että saadaan ihmiset tosissaan pohtimaan asioita eri näkökulmista. Ja viihteeksi myös, paljon kirjoitetaan huumorimielessä ja ihan vssn ajankuluksikin. Kirjoittaminen rentouttaa monia ja kirjoittakaa ihmeessä, se on jokaisen ihmisen perusoikeus. Tänäkin vl palsta on juuri siksi, kuten muutkin palstat, jotka antavat jopa uutta perspektiiviä elämään ja asioihin , toisesta vinkkelistä.
- Anonyymi
Kyllä luulen että lapsosilta yritetty kieltää. Kaikki canhemnat eivöt niin tykkää jos ei pysy ns .uskonassa. mutta voi ihminen ollahhvä ja järkevä, ilman mitään cakaumustakaan , eikä kiellä mtn kuitenkaan, vain hullu kieltäisi Jumalan .
SRK:lle terveisiä, teidän aikanne, siis johdon on täynnä. Itse liike jatkaa kasvuaan.
- Anonyymi
Kuningasten kirja 22
21Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?' 22Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'. 23Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184