ja kylmän bisnes miehen olen elänyt koko ikäni köyhyydessä nyt asiaan on tultava muutos haluan elää tämän elämän toisia tönien ja haalia itselleni ison omaisuuden kuule minua uhri lahjojen tähden jota minulla on sinun eteen joka päivä esitettävän Jeesuksen nimeen aamen
Raha Jumala voitko tehdä minusta häikäilemättömän
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Rahan himo on ansa.
- Anonyymi
Jeesus auta minua haluan tulla rikkaaksi elämässä ei ole mitään tarkoitusta ellei raha tuo sitä elämän autuus ja onni on siitä kiinni nyt veikkaamaan jos laulan muutaman laulun ja laitan kädet ristiin voin rikastua voisko seuroissa rukoilla mun puolesta köyhänä ei ole mukava olla itken joka ilta itseni uneen sydän kaipaa rakkautta ja rahaa josta raha antaa ihmeellistä valoa ja voi ostaa rakastamia asioita esim kissan pitäminen ei onnistu kun ne on tuhottoman kalliita joutuu kattelee lintuja ikkunan takaa kun ne lentelee vapaana taivaan alla on orpo olo kunpa minäkin osaisin lentää
Liian moni VL palvelee kahta herraa.💶 Jeesuksen mukaan niin ei voi tehdä! Liian moni VL rakastaa mammonaa ja vihaa oikeaa Jeesusta. Fariseukset olivat ja OVAT RAHANAHNEITA! VL- kultti on henkisesti sairas!☠️
- Anonyymi
raha jumala on kateellinen kun uskovaiset menestyy se haluu itsellensä kaikki ilman työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219