Minut on monesti. Läheisessä terveyskeskuksessa on nimittäin Jesus niminen lekuri.
Tosi mukava tyyppi ja vähän hassukin. Hirmu vauhtia vipeltää menemään ja valkoinen takki vain hulmuaa.
>simiti<
Onko Jeesus parantanut teitä?
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä luulen.,,sit ku hänet näkee ni voi sanoa OH MY GOD!😜☺️❤️
- Anonyymi
Juuri niin. Mutta moniko voi rehellisesti kertoa, että Jeesus paransi?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<No en mä ole hänen vastanotolla käynyt…tää on sellanen erilainen juttu 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Sitten varmaan jatkohoitoa psykiatrian puolelle jos joku tollasta höpöttää…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten varmaan jatkohoitoa psykiatrian puolelle jos joku tollasta höpöttää…
Ymmärsitkö lukemaasi? Hänen nimensä siis oikeasti on Jesus.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsitkö lukemaasi? Hänen nimensä siis oikeasti on Jesus.
>simiti<Ei ne ihmiset paranna vaan hoitotoimenpiteet.
Mutjoo joku vois varmaa ajatella et hitto mikä hörhö, uskovainen yms. Jotkut varmaan kuvittelee et jonkun ihmisen kosketus parantaa…ne on ihan omaa lahkoansa sitten.
Jos haluaa jotain uskomushoitoja voi hakea niitä vaikka paikallisesta seurakunnasta tai mennä käymään kirkossa juttelemassa papille yms
- Anonyymi
Mitäs tuo Jesus on vaan mut on parantanu Nefertiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337