Miten reagoisitte? Itse tykkään kaalilaatikosta, sinappisillistä ja maksalaatikosta rusinoilla tai ilman.
Jos en enää ikinä saisi niitä, niin menisin varmana sohvan alle sikiöasentoon itkemään peukkku (ei se huume) suussa.
>simiti<
3 lempiruokaanne ja niistä pakko luopua!
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle on nykyään pitkälti ihan sama mitä mä syön, joten siinä mielessä reaktioni olisi luultavasti vain "jaa". Suurempi ongelma olisi se, jos ruoanlaitto menisi kovin vaikeaksi.
- Anonyymi
Kamalaa moskaa nuo kolme.
- Anonyymi
Junttitrolli sitten päätti yrittää levittää huonoa mieltä. Junttipelle vihaa ja vastaa kaikkeen vihaviesteillä. Tyypillinen oikeistolainen junttipummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junttitrolli sitten päätti yrittää levittää huonoa mieltä. Junttipelle vihaa ja vastaa kaikkeen vihaviesteillä. Tyypillinen oikeistolainen junttipummi.
Persutrolli, persutrolli, persutrolli, fasistinen persutrolli.
Menisit kynäniska pelle oikeisiin töihin. Juntti! Persutrolli. Juntti!!!!
Olen melko kaikkiruokainen, niin ei ole sellaista suosikkia josta en voisi luopua ja valita uutta suosikkia tilalle.
Minulla ei ole varsinaisesti lempiruokia. Nautin aivan liikaa ruuasta, jotta osaisin valita lemppareita. Mutta ehkä yksi ruoka-aines, josta en voisi luopua, on peruna. Peruna on jotenkin vaan täydellinen ruoka-aine, jonka voi yhdistää melkein mihin tahansa ruokaan.
Toinen mistä en voisi ikinä luopua, on äidin tekemä ruoka. Voi sitä iloa kun pääsee aina välillä äidin pöytään syömään. Se tuntuu jotenkin niin tutulle, turvalliselle ja lämmittää sydäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337