Aina sillä on noita oireita ollut ,nyt sitä saa pelätä se ei käytä viinaa tai polta .Kaiken se patoaa sisälleen mieli monesti on jumitus tilassa ,jos jotakin sanoo väärin puhumaton 14 vrk se on ihminen joka ei hae apua vaivoihinsa .Menee lääkäriin vasta kun on äärettömän pakko tai muut puuttuvat asiaan pakolla ,vielä työelämässä ja kun kuulee huonon uutisen joka koskee hänen töitään .Aina pitäisi muistaa kun se on saanut huonoja uutisia pinna on tosi kireällä ,sille ei saisi kertoa yhtään huonoa uutista samalla viikolla enään yhtään.🤔🤬🥺.
Isäni on omituinen huonosta uutisesta räjähtää
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen itse olet?
- Anonyymi
Puolessa välissä ,keski ikäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolessa välissä ,keski ikäinen.
ja asut hänen luonaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja asut hänen luonaan?
Kyllä ,taas kerroin sen piti olla hyvä uutinen rupesi itkemään ja sitten raivoamaan minä en osaa olla hiljaa mutta se mököttää 14 vrk ei yhtää sanaa sano minulle ja jos samasta asiasta puhuu 🤜.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ,taas kerroin sen piti olla hyvä uutinen rupesi itkemään ja sitten raivoamaan minä en osaa olla hiljaa mutta se mököttää 14 vrk ei yhtää sanaa sano minulle ja jos samasta asiasta puhuu 🤜.
mitä kerroit sille? se mikä piti mielestäsi olla hyvä uutinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857375- 965354
- 2474443
- 444425
- 623197
- 482626
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222308Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412154
- 322118