Venäjälle naureskellaan että miten huonoa siellä on ihmisen elää ja että ruokakaupat ovat tyhjät. Miksikäs nyt ei enää naurata kun meidän tsuhnien omat jauhelihatiskit ammottavat tyhjyyttään jo kuukausitolkulla? Tämäkö on se meidän ihana hyvinvointivaltio? 🤣
Venäjälle nauretaan mutta
13
342
Vastaukset
- Anonyymi
Äläpäs nyt Igor viitsi.
- Anonyymi
Kerro toki missä asiassa tämä sinun Igor valehteli? Onhan se tosiaan aika naurettava näky hyvinvointivaltiossa jossa on tyhjät lihatiskit aivat kuten Neuvostoliitossa loppuaikoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki missä asiassa tämä sinun Igor valehteli? Onhan se tosiaan aika naurettava näky hyvinvointivaltiossa jossa on tyhjät lihatiskit aivat kuten Neuvostoliitossa loppuaikoina.
Ei se pysty kertomaan. Tsuhnaa kismittää, kun omalla maalla menee huonosti ja se voi taloudellisesti pahoin. Ex-neukkumaa Virokin ajaa kohta suomesta ohi.
- Anonyymi
Jaskat mitään kuukausitolkulla ole ollut. Syömme jauhelihaa viikottain ja vasta viime viikolla ensimmäistä kertaa näin S-marketin hyllyllä tyhjempiä kohtia, silti löytyi ostettavaakin.
- Anonyymi
Itse syön lähes päivittäin ja kyllä tuo jauhelihahylly on ollut tyhjän näköinen jo pari-kolme kuukautta ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse syön lähes päivittäin ja kyllä tuo jauhelihahylly on ollut tyhjän näköinen jo pari-kolme kuukautta ainakin.
Sinulle on kuitenkin riittänyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäin syöjänä ostat varmasti 30 pakettia kerralla, joten mitä siellä hyllyllä olet ollut... ;-)
Hyvin on vielä löytynyt ostettavaa kerran-pari viikossa, jotkut yksittäiset nimikkeet olleet loppu...
- Anonyymi
Aloittajan, joka ei varmaankaan ole "tsushna" kuin puoliksi, pitäisi varmaan muutta sinne äitinsä onnelaan.
Parin vuoden päästä voisivat ajatukset olla toiset...- Anonyymi
Kyllä minä ihan puhdasverinen suomalainen olen. Onko suomalaiselta kielletty arvostella oman maan poliittista johtoa ja päätöksentekoa? Pitääkö vain lampaana uskoa kaikki mitä meille ylhäältä sanellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ihan puhdasverinen suomalainen olen. Onko suomalaiselta kielletty arvostella oman maan poliittista johtoa ja päätöksentekoa? Pitääkö vain lampaana uskoa kaikki mitä meille ylhäältä sanellaan?
Ei pidä uskoa ja onhan demokraattisessa suomessa aina saanut arvostella ja on arvosteltukin maan johtoa ilman pelkoa fsb:n tapaisen väkivaltakoneiston puuttumista asiaan.
Ihmettelen vain "puhdasveristä suomalaisuuttasi"?!🤣
Oikealle syntyperäiselle suomalaiselle ei tulisi mieleenkään suomen johtoa arvostellessaan verrata olojamme diktatuuriin taantuneen venäjän vastaaviin. Korkeintaan varoittavana esimerkkinä rinnastus voisi toimiakin.
Miten muuten venäjällä? Mikä muu kuin "lammaslauma" antaa johtonsa viedä maan tuohon alennustilaan ja määkii vain hyväksyvästi?!
Haistan kohdallasi itäaivopesun tunkkaisen lemun.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä uskoa ja onhan demokraattisessa suomessa aina saanut arvostella ja on arvosteltukin maan johtoa ilman pelkoa fsb:n tapaisen väkivaltakoneiston puuttumista asiaan.
Ihmettelen vain "puhdasveristä suomalaisuuttasi"?!🤣
Oikealle syntyperäiselle suomalaiselle ei tulisi mieleenkään suomen johtoa arvostellessaan verrata olojamme diktatuuriin taantuneen venäjän vastaaviin. Korkeintaan varoittavana esimerkkinä rinnastus voisi toimiakin.
Miten muuten venäjällä? Mikä muu kuin "lammaslauma" antaa johtonsa viedä maan tuohon alennustilaan ja määkii vain hyväksyvästi?!
Haistan kohdallasi itäaivopesun tunkkaisen lemun..Venäjällä on demokratia ja kyllä sielläkin saa arvostella valtion johtoa kunhan ei riko maan lakeja. Maassa maan tavalla kai kuitenkin pitää elää, niin kuin täällä meillä Suomessakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on demokratia ja kyllä sielläkin saa arvostella valtion johtoa kunhan ei riko maan lakeja. Maassa maan tavalla kai kuitenkin pitää elää, niin kuin täällä meillä Suomessakin?
"Venäjällä on demokratia" 🤣Nythän ryzzä vitsin murjaisit! 😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on demokratia ja kyllä sielläkin saa arvostella valtion johtoa kunhan ei riko maan lakeja. Maassa maan tavalla kai kuitenkin pitää elää, niin kuin täällä meillä Suomessakin?
Venäjällä on tosiaankin demokratia. Venäläisen määritelmän mukaan, eroaa "hieman" vapaan maailman määritelmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239