Kiitos upeasta hetkestä kanssasi Vantaan Tulisuudelmassa 3.5 La
En tiedä, luetko tätä koskaan, mutta haluan silti kiittää sinua huikeasta illasta. Tanssimme yhdessä sinä iltana aivan sulkemishetkeen asti. Se oli hetki, joka jäi vahvasti mieleeni. Olit iloinen, lämmin ja heittäydyit mukaan hetkeen tavalla, joka sai koko illan tuntumaan kevyemmältä ja kauniimmalta. Siinä oli jotain taianomaista! Kiitos tanssista, hymystäsi ja siitä, että olit juuri sinä. lopuksi poistuimme samalla junalla Helsingin suuntaan. Minä jäin pois Tapanilassa ja sinulla matka jatkui siitä vielä hieman. Jos näet tämän niin haluan kertoa, että minulla oli todella hauskaa kanssasi ja minäkin olisin voinut näitä tansseja jatkaa kanssasi vielä monta tuntia.
Ps. Ei jälki istuntoa ;)
Tulisuudelma 3.5
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823