Ovat nyt nähneet tilaisuutensa koittavan hallituksen myötä.
Täysin loosereita ja pellejä. Tulkaa vtun juntit naasmatusten vtuilleen mulle. Mä stn nöyryytän teidät kynäniskaiset heikkopellet yhdellä kädellä.
>simiti<
Junttiincelit ja lestat mölisee
6
137
Vastaukset
- Anonyymi
Incelit ja femakot on pilannut tän maan. Turpaan vaan 🙂
Tän täytyy olla Kokkolan matkailumainos. Vähän kuin Puolangan tai Vaalan, keskellä ei mitään, pessimismin ydin tai kaukana kaikesta. Tai Punkalaitumen monoliitti, joka kehittää ympärillee kaikenlaista, mistä paikan päällä käymättä voi saada vain harmaan aavistuksen.
Niin, varustautukaa siis kaikki kyläläiset lapioin, talikoin tai muilla sopivilla astaloilla. Täällä, Kokkolassa, voit vielä tavata oikean ogren.- Anonyymi
Kokkolassa satamassa tulee käytyä kemian tehtaissa prosessivalvomoissa.
Siinä sitten turistaan niitä näitä tietenkin.
Kerranpas sitten mainitsin tulleeni Pietarsaaresta rantatietä Kokkolaan. Kuuluisa Luotokin on siellä.
Niin eikös jo joku vääräleuka kehunut.
"Teillä siellä Helsingissä on Korkeasaari, vaan meilläpä täällä Kokkolassa on Pietarsaari!"
Liekö häkistä karannut alkukantainen Pietarsaarelainen?
- Anonyymi
Kerkesin lukee..ainoa järkevä viesti poistettiin😆
- Anonyymi
Sähän olet kuin se Immu, se joka tyrmättiin sekunnissa.
- Anonyymi
Käyttää samoja aineita...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337