Oletko ajatellut miltä se kauhea savun määrä ja haju muista ihmisistä tuntuu?
Ulkona ei voi olla kun sinä pilaat ilman!
Sinä joka joka päivä työnnät savua piipusta
26
575
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluummin savua piipusta kuin säteilyä ydinvoimalasta.
- Anonyymi
Astmaatikkona kärsin enemmän katupölystä minkä katujen pesu kuiviltaan aiheuttaa. Tänä keväänä oli onneksi kosteaa. Lehtipuhaltimet nostavat ilmaan maaperän mikrobit, koiranpissan ja sylkijätteen. Sitä iloisena hengitämme. Puunpolttoon oikea sytytystapa, sytykkeet puiden päälle ei tuota paljoa savua, palaa täydellisemmin.
- Anonyymi
Mutta kun jotkut eivät välitä siitä mitä polttavat , miten polttavat ja minkä kuntoisella polttavat. Savun määrä ,väri ja haju sen kyllä kertoo että pielessä on tapa ja värkit puhumattakaan sytyttäjän ällistä. Toisia ei huomioida . Minä ite.
Ennen otettiin muutkin ihmiset huomioon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun jotkut eivät välitä siitä mitä polttavat , miten polttavat ja minkä kuntoisella polttavat. Savun määrä ,väri ja haju sen kyllä kertoo että pielessä on tapa ja värkit puhumattakaan sytyttäjän ällistä. Toisia ei huomioida . Minä ite.
Ennen otettiin muutkin ihmiset huomioon.Poltan mitä haluun ja piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen otettiin muutkin ihmiset huomioon.Paavina vähän vaikeeta tuprutella kaikkien mieliksi 😂
- Anonyymi
Esitäppä miten puita lisätään. Kannetaanko välillä hehkuvat hiilet lapiolla kartanolle. Pistetään uusi latinki puita ja taas hehkuvat hiilet lapiolla päälle. Tuo päältä sytytys on täyttä potaskaa.
- Anonyymi
Iliman pilluu on nykyään monelle onkelma.
- Anonyymi
Elä hätäile. Siellä valitaan paavia.
- Anonyymi
Kiurunpolulla joku polttaa jätettä.
- Anonyymi
Palava jäte kannattaakin polttaa, pysyy mukavasti lämpö mökissä ja energialaskut pienempänä.
- Anonyymi
JOS SE VALITSEE UUTTA PAAVIA
- Anonyymi
Piiput kielletään vuonna 2028 tai piippu on asennettava ilmanpuhdistin.
- Anonyymi
Sama homma autojen pakoputki vaihdettava kaksi kertaa kuukaudessa suodatin.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja voi ihan rauhassa odotella kun omakotiasujat alkaa laitella pihasaunoja,tynnyrisaunoja pihoilleen.Nyt se onnistuu uuden lain mukaan.On muuten kiva kylpeä pihasaunassa varsinkin kesällä.
- Anonyymi
ja saunassa voi asustaakin...ilman suodatteluja....heh
- Anonyymi
Juuri noin. Niistä se nousee metakka. Piipun nokka kun ei liioin yli neljän metrin ole, niin matalapaineen aikana savvuo riittää naapureillekin. Siinä kun sitten ilmastointi koneet on päällä niin avot.
- Anonyymi
En ole ajatellut enkä ajalle muiden elämää ja sen laatua.
Ei muutkaan ajattele minun hyvinvointia tippaakaan joten tasoissa ollaan. - Anonyymi
Suomi24 Kajaanissa on tasan yksi täysvihreä puulämmityksen vihaaja joka niin ihastunut itseensä että vuodenajoista välittämättä suoltaa näitä typeriä vuodatuksiaan.
Menisi hoitoon poistattamaa angsti korviensa välistä tai muuttaisi korkean kerrostalon ylimpään kerrokseen. - Anonyymi
Kyllä. Minulla on puukiuas enkä aijo vaihtaa sitä sähköiseen ikinä. Ja saunon joka ilta. Moro.
- Anonyymi
Sitä vartenhan piippu on, että siitä tulee savua. Sehän taisi olla vaatimuksena aikoinaan.
- Anonyymi
Pidä SINÄ se pääsi kiinni, SINUN aloitus on tyhmä
- Anonyymi
Puolimätä puu palaa kyllä, kun heittää sen päälle bensiiniä.
Saapi melkein ilmasta lämpöö!
- Anonyymi
Meneppä huviksesi sinne pihallesi haistelemaan sieltä sohvan nurkasta miltä se kärytyksesi haiseekaan!
- Anonyymi
Savun haistelu on terveellistä verrattun pas--n hajuun sisällä.
- AnonyymiUUSI
Joo kyllä ihmiset voisi hiukan ajatella myös muita. Ei se ole mukavaa savun hajussa omalla pihallaan aikaa yrittää viettää.
- AnonyymiUUSI
Ei savua ilman tulta!
Ja tulihan mulla on uunissa, jos on kylmä.
Palavat roskat poltan siellä kanssa, paitsi kesäaikaan, jolloin poltan ne tynnyrissä tuossa tonttini nurkalla.
Oma tupa, oma lupa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209