Miksi pesukoneissa on kaksi lasia luukussa? Tai muovia se toinen. Ennen pärjättiin yhdellä. Mitä virkaa se toinen toimittaa? Ainakin hankaloittaa pesulämpötilan koittamista kädellä ja pyykin näkemistä rummussa.
Vai onko se tarkoituskin ettei käyttäjät huomaa että 90asteen pesu on huijausta.
Miksi kaksi lasia?
10
160
Vastaukset
- Anonyymi
Muovinen päällysikkuna on suojaikkuna, joka ei kuumu niin paljon kuin itse luukun lasi. Tämä siksi, ettei lähinnä lapset polta käsiään koskiessaan luukun ikkunaan. Luukun lasinen ikkuna voi olla jopa 90°C kuuma pesuohjelman aikana.
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan ole pelkoa että käsi palaisi. Edes 90 asteen ohjelmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä.
Tarkoitus ei ollut tuoda esille omaa erinomaisuutta vaan kyseenalaistaa väitettyä 90 astetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä koneesi on hieno ekomalli, jossa "90-asteen pesu" onkin 60 asteen eco-ohjelma, jossa alempi lämpötila kompensoidaan tunnin pidemmällä pesuajalla. Ja kas, näin säästyy 0,1 kWh ja maailma pelastui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä koneesi on hieno ekomalli, jossa "90-asteen pesu" onkin 60 asteen eco-ohjelma, jossa alempi lämpötila kompensoidaan tunnin pidemmällä pesuajalla. Ja kas, näin säästyy 0,1 kWh ja maailma pelastui.
Jotain tommosta. Heräsi kysymys onko ne kaikki samanlaisia ecomalleja kun ei tuokaan varsinaisesti halpamalli ollut.
- Anonyymi
Mikä vaatii 90 astetta, petivaatteissakin ja pyyhkeissä on 60 asteen merkintä.
- Anonyymi
Petivaatteet, pellavat ja työvaatteet voi pestä huoletta 90 asteessa kun ei pesukone sitä 60 astetta korkeammaksi lämmitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petivaatteet, pellavat ja työvaatteet voi pestä huoletta 90 asteessa kun ei pesukone sitä 60 astetta korkeammaksi lämmitä.
Olen pessyt huoleti 40 asteessa kun ei ole muiden bakteereja tai elikoita ja nykyiset pesuaineet tehokkaita. Jos rakki makoilee sängyllä niin mikään pesu ei poista hajuja, karvoja, eikä tapa bakteereja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pessyt huoleti 40 asteessa kun ei ole muiden bakteereja tai elikoita ja nykyiset pesuaineet tehokkaita. Jos rakki makoilee sängyllä niin mikään pesu ei poista hajuja, karvoja, eikä tapa bakteereja.
Nelkyt on ihan riittävä arkivaatteiden pesukiertoon. Samoin 30.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190