Ukm bissejen mieltymys alaikäisiin poikiin

Anonyymi-ap

Usein kuulee puhuttavan ukm bissejen halusta salaisiin tapamisiin alle suojaikäisten poikien kanssa ja usein niitä on someessa.
Mitä ukm bisse näkee lapsissa?
Myöskin usein saa lukea mielenterveyspalstoilla bisse miesten mielenterveysongelmista, siis miksi heillä on paljon mielenterveysongelmia, johtuuko se näistä "salaista" kontakteista lasten kanssa?
Usein heidän kommentejaan on nuorten keho palstalla.
Usein nuorilla pojilla on ensi kokemus juuri ukm bissen kanssa.
Eikä tämä ongelma ole ainoastaan Suomen ukm bissejen vaan ihan maailman laajuinen ongelma ja ukm bisset ovat myöskin yli edustettuja nuorten tyttöjen ensirakastajana.

3

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä talossa oli toinen perjantai miesten yhteissauna ja toinen taas naisten, yleensä se oli jo 20.00 jälkeen autiona. Yhtenä miesten päivänä menin 12v koulukaverin kanssa saunaan ja suihkussa oli mies ja 14v poika suihkussa ja mies pani poikaa pyllyyn, me vain saunaan sillä ei ne edes huomanneet meitä. Meni kuukausi ja olimme kaverin kanssa taas kahdeksan jälkeen saunassa kun tämä poika tuli saunaan ja kyselimme hänen edellisestä saunomisestä ja poika vain sanoi että oli saunomassa ja ettei sen kummenpaa, kohta ilmestyikin se mies ja ei mennyt kauankaan kun poistuivat "suihkuun", emme kehdanneet kurkkia sinne koska arvasimme mitä siellä tapahtuu. Se poika palasi vielä saunaan, kalu oli sellainen semijäykkä ja posket punaisena, pyllyssä näky punaiset käden jäljet. Tarina jatkuu kyllä, mutta se seuraavalla kerralla.

• Anonyymi

Tulihan niitä ehdotuksia uimahallissa miehiltä, ihan 14v asti, usein oli miehillä sormus vasemmassa. Kyllä aina silloin tällöin näki jonkun pojan lähtevän miehen mukaan vessaan tai autoon.

• Anonyymi

Minun eka seksi miehen kanssa oli just sellainen perinteinen bisse-ukm, salaa ja heti halusi panna vaikka oli sovittu et hän imee ja minä panen, ei siitä oikein mtn tullu, kun bisse kokoajan vannotti, että en saa kertoa muille jne. ei se minua pannu ei edes imenyt, runkkasin hetken niin sillä lensi ja heti housut jalkaan ja taas vannotusta 100% vaitiolosta ja sopimassa uutta tapamista, ei tullut toista kertaa, onneksi en ollut antanut numeroa sille. Eipä ole ollut tarvetta sen jälkeen bisseistä etsiä seuraa, kyllä bottomia homopoikia löytyy helpommin ja imevät ja saan panna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe