Helluntaiherätyksen keulakuvana pidetään Niilo Ylivainiota ja hänet tunnetaan myös kaatajana.
Jumala ei parantanut häntä ja saarnamies koki äkkikuoleman suhteellisen nuorena Espanjassa.
Ylivainiokin uskotteli ihmisille, että hänen kokouksissaan voi parantua vaikeasta sairauksista siinä ja nyt.
Niilo julisti ässää suhistaen: Tsiisuksen nimessä, sinä paranet, nyt !
Kai se oli jotain kielilläpuhumista jos hoetaan tziisusta.
Jumala ei parantanut sairasta supersaarnaajaa
59
241
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Niilo sanonut amerikkalaisittain Tsiisus vaan Jeissys. Se on ruotsalainen tapa. Niilollahan oli hyvät yhteydet ruotsinsuomalaisiin ja hän osasi puhua ruotsia. Liekö asunutkin siellä aiemmin?
- Anonyymi
Ihmettelen vaan kun Niilo ei saa levätä rauhassa Simpsiöllä. Jättäkää ihmeessä hänet rauhaan. Kuinka mones kerta on sinulla sama aloitus tänä vuonna ? Ilmeisesti 12. Ja vielä. hän oli täysin oppimaton mies. Kukaan ei täällä kirjoita UKK sta. Kumma asia. Niilo ei halunnut olla, eikä ole mikään pyhimys. Täällä hän on palvonnan kohde. Vastaa täällä katolisten Mariaa. Tule järkiin.
- Anonyymi
Luterilaisuuden isä ja kansanmurhaaja ja Jeesuksen omien tappaja ja natsien ihmailema holokaustin arkkitehti, väärä profeetta ja suuri eksyttäjä, Marttir Luther kuoli suht' nuorena, vain 62 vuoden ikäisenä.
- Anonyymi
Lähde heti töiden jälkeen Lapualle Simpsiön hautausmaalle Niilon haudalle käymään. Siksi kun sinun on niin ikävä häntä. Jos olet kauempaa, Lapualla on hotelli, Seinäjoella useita. Hän on sinun palvonnan kohde. Niilo sanoi aikanaan, ÄLKÄÄ tuoko kukkia hänen haudalle.
- Anonyymi
Aina kun Niilo sai kaadettua ihmisen selälleen lattialle avuttomaan tilaan , niin nauroi päälle ivallista nauruaan.
Piti tilastoja kokouksien kaatoprosenteista. - Anonyymi
höpölöpö- panetteluhenki.
Luuleeko pahkapää, että vaikka sinä, tai muu- voisi sanella Jumalan edessä, mitä tahansa, koska ei itse tiedä huomista...
Lasarus-- hänet herätettiin kuolleista, vaikka kuoli myöhemmin ajasta -- tuonpuoleisuuteen.
Käsitätkö? Eli tehtäväkuva- Jumalantyössä on se, että ihminen parantuu- tahi ei, ja siksi se on Jumalan käden työtä- HÄN näkee syyt ja seuraukset....
ja tarpeen mukaan ottaa ihminen sitten tuonpuoleisuuteen.... HOKAATKO? ET- koska aina samasta ymmärtämätön mussu- mussu puheesi soi...
Täällä puhutaan vauvapesussa siitä, että pestään vauva-- perisynnistä... Siis hapateoppi.
Mitä tapahtui Nooan aikana siitä pesussa?
Jumala pesi- eli se maailma, mikä oli haukku- haukku ja mussu mussu - vaikka Nooa saarnasi---- ei halunnut pelastukseen, vaan pahuus jatkui, mussu’’porukalla.
Siksi Jumala otti porukan tuomiolle. etukäteen--- siis tappoi syntiä tekevät sielut tästä ajasta- sellainenkin tuomio on ja kuolema. Se sielu- joka syntiä tekee mussuttajissa, esimerkki kertoo- että helvetin tuli on sitten tuomion jälkeen se mikä pesee iankaikkisuudesta pois- synnin, ts. elämää ei anneta Elämänantajantoimesta.
Se sielu kuolee ja siihen sinun pitää mussuttaen kiinnittää huomiota, ----tunteeko--- Jumala -------sinut----, vai oletko mussuttamisesta johtuen ---- tuntematon,
Jumala antoi elämän---- Elämänantajana --POJALLE-- ja POIKA ANTAA elämän, ...... kelle tahtoo...
Siis elämä jatkumonakin on Jumalan kädessä. Tuonpuoleisuuden elämä on ehdollinen...
Ja tämän ehdollisuuden sanomankin kertomus- on Jumalantyö ja siksi Jumala ITSE päättää---- onko vaikka tässä elämässä Herran omalla tarvetta sen jatkamiseen.
Jos ei- Hän ottaa elämänhengen takaisin, ihminen ajallisesti voidaan sanoa, kuolee- eli nukahtaa---kuoleman---uneen….
Hautausmaalle kun menet tallustelemaan, se on esimerkkinä ajassa siitä, miten tallotaan hautausmaalla --- maasta olet tullut- ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman...
Eli ruumis on kuolleena maatunut-- ja sitä se on helvetin tulenkin jälkeen---tuhka---
kertoo lopullisuuden ja se on iankaikkisuudessa tallottavana…. ONKO SIELUSI sen arvoinen, mitä päänuppisi on sen arvottanut ja suusi mussuttaa uskoasi, mihin uskot.
Pään---viastahan se tuomio tulee--- eli mihin uskot, se on merkkinä otsassa ja mitä teet- on merkkinä kädessä, ketä kumarrat-- Jumalaa- Elämänantajaa ja vai- kultaista vasikkaasi... jumalankuvaasi- minkä luot. tuohon pääsee- kun herätetään tuomiolle, tunnetaanko taivaassa vai ei.... Antaako Jeesus elämän, oletko Hänelle tuttu- rakastatko häntä vai et.…. ja HÄN vastaa ihmisen kohdalla, että vieläkö hänet ajassa nostetaan, vaikka saattohuoneesta tehtäviin ajassa...
Kasvukumppani- hän oli saattohoidossa, laihtuneena, lääketiede tehnyt- mitä teki- ja nostivat kädet--- ei enää tehtävissä.... mitään ja perhe kävi hyvästelemässä häntä, riutunutta kehoa, missä elämänhenki vielä oli-- odottamassa poispääsyä.
Vielä 500 km. päässä hänestä sanoin seurakunnassani- että rukoilisimmeko hänen puolestansa. ja seurakunta rukoili …. siitä alkoi heti muutos, hän tavallaan nousi Ylös-- ja hänelle oli vielä hengellisessä kentässä tehtävää---- luterilaisen kirkon keskellä, ja vapaissa suunnissa hänen puolestaan rukoiltiin ja hän kävi paikan päällä kertomassa, että minun puolesta rukoilitte ja tässä olen.
ts. hänen elämänsä oli Jumalan kädessä ja hänen kohdallaan tarvittiin tuo uskon- parantumisen kokemus, ja hän teki työtä, kokemuksen kautta tulleen uskonvahistumisen kautta monelle ihmiselle ja vieläkin .... pian 20- vuotta parantumisesta...
Jumalantyö- ja tästä olen mussuttajille kertonut jo vuosia, mutta ettehän te usko ja kuolette synteihinne, ihan itse....
Teille saarnataan vain ylösnoussutta Jeesusta-- uskokaa tai älkää- se on päänne tulos ja siitä sitten ruumiskin kärsii- jos Jumala ei tunne mussu’henkisiä tuomiolla---
Mutta, jos mielenne uudistuu elämäksi-- pyydätte anteeksi kovaa sydäntänne, sekä saastaisia huultenne puhetta, kun päänuppi on nyt sielunvihollisen hengessä saastunut hapattanut.... ette parannukseen, niin ette päätyisi tuhkaksi ja tallottavaksi- vaan saisitte iankaikkisen elämän, se armolahja on tosi--- Elämänantaja antaa Elämän Pohjan kautta,
Hän on se tuomari kerran ja Karitsan virsi, sekä Mooseksen virttä pääsette laulamaan lasimerelle....
Kannattaako aina mussuttaa----- vai onko’ko jo sielunne paatunut, Jumala paaduttanut, eli ottanut etsikkoajan pois- kuten Faaraolta, joka mussutti tietonsa kanssa.
Aikana massuttaa- Jumala paadutti, eli armonaika päättyi- toivoton sielu- kovapää ja sielu tuhkanarvoinen. Sitähän Faraon elämänarvo oli. vain tuhkaa.... - Anonyymi
Niilo väitti parantuneensa ihmeellisesti sairaudesta, jonka kohtaukseen kuoli pahan äkkikuoleman Espanjassa.
Puoskarointi sai tylyn lopun. - Anonyymi
Oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa kaikki Ylivainion väittämät ihmeparanemiset. Yhteensä 1304 tapausta.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. - Anonyymi
15 v. Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmpeparanemisista.
Senkinkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään todellisesta sairaudesta. - Anonyymi
Ps. 119:163
Valhetta minä vihaan ja inhoan, mutta sinun lakiasi minä rakastan. - Anonyymi
Suhteellisen nuorena kuoli myös Martti Luther, alle 63-vuotiaana.
Voidaanko vastaavasti kysyä, paransiko Jumala Martti Lutherin?- Anonyymi
1500-luvulla ihmisten keski-ikä oli hyvin alhainen.
M.Luther oli Katolisen kirkon munkki, joka eli luostarissa.
Teki työksen Raamatun tutkimusta ja käännöstyötä.
Sai Katolisen kirkon luopumaan aneiden myynnistä.
Mitä oli pelkkää puuhastelua nykyisten Jenkkilahkojen tekemän ihmisten rahastuksen rinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oli pelkkää puuhastelua nykyisten Jenkkilahkojen tekemän ihmisten rahastuksen rinnalla.Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oli pelkkää puuhastelua nykyisten Jenkkilahkojen tekemän ihmisten rahastuksen rinnalla.Paljon teki. Myös pahaa.
"Evankelis-luterilaiset pitivät Lutheria pitkään sankarina. Historiantutkimuksen huomiot uskonpuhdistajan juutalaisasenteista ja suhtautumisesta talonpoikaiskapinallisiin ovat sittemmin monipuolistaneet Lutherin kuvaa. " Wiki.
Paransiko Jumala Lutherin?
- Anonyymi
Jollet maksa kymmenyksiä rahana lahkon johtajalle määräpäivänä, niin enkeliseurue ajaa mustalla mersulla pihaan selvittämään tilannetta.
- Anonyymi
Eihän Jumala kaikkiin asiohin puutu, vaan antaa ihmisen touhuta omiaan. EI hän parannus herjaajia, ei tuo heille mielenmuutosta vaikka miten sitä rukoiltaisiin. Eikä herätä Paavia kuolleista vaikka koko maailma niin rukoilisi, vaan uusi Paavi pitää aina valita.
- Anonyymi
Fakta on, että seurakunnassa on sairaita yhtä paljon kuin sen ulkopuolella, jos ei jopa enemmän. Eivät siis parane. Humpuukia nuo paranemisesta kertovat todistukset.
- Anonyymi
Varmasti moni on kokenut Jumalan avun sairauksien keskellä. Mutta parantumisesta ei kannata puhua, ennenkuin siihen on hyvät todisteet. Dokumentit enen tuota ja jälkeen.
- Anonyymi
Niilo koki pahan äkkikuoleman Espanjassa suhteellisen nuorena. Huijari sai palkkansa. Kärvistelee nyt helvetin tulessa. Heh heh heh!
- Anonyymi
Eikös apostoli Paavalikin halunnut päästä Herran luokse jo varhain?
21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
22 Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;
24 mutta teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi.
( Fil 1)
Kun näitä kommentteja lukee, niin herää väkisinkin ajatus, että onko elämän tarkoitus kerryttää päivittäin syntiä kuoleman hetkeä varten?
Onko se voitto kuoleman kohdatessa?
Ilmeisesti osalle kirjoittajista elämä on mielihyvää pahuudestaan ja se tuottamasta hedelmästä kuolemalle.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle (7:5)
Kannattaa siis iloita nyt siitä lihan jäsenten tuottamasta synnin himosta, jos se on se on se elämä siihen saakka kunnes kuoleman hetki koittaa ja sen myötä tuomio.
10 Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa. ( 2Kor 5)
Niin se on: " Joko hyvää tai pahaa".
Pelastuksen evankeliumin ja sydäemen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös apostoli Paavalikin halunnut päästä Herran luokse jo varhain?
21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
22 Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin.
23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;
24 mutta teidän tähtenne on lihassa viipymiseni tarpeellisempi.
( Fil 1)
Kun näitä kommentteja lukee, niin herää väkisinkin ajatus, että onko elämän tarkoitus kerryttää päivittäin syntiä kuoleman hetkeä varten?
Onko se voitto kuoleman kohdatessa?
Ilmeisesti osalle kirjoittajista elämä on mielihyvää pahuudestaan ja se tuottamasta hedelmästä kuolemalle.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle (7:5)
Kannattaa siis iloita nyt siitä lihan jäsenten tuottamasta synnin himosta, jos se on se on se elämä siihen saakka kunnes kuoleman hetki koittaa ja sen myötä tuomio.
10 Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa. ( 2Kor 5)
Niin se on: " Joko hyvää tai pahaa".
Pelastuksen evankeliumin ja sydäemen uskon puolesta.
Usko ToivonenSyntiä tekevä ei pelastu. Hellarit tekevät syntiä ja joutuvat helvettiin.
- Anonyymi
Pakkovauvakastettu mitä Jeesus sanoi ihmisistä joiden päälle kaatui torni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntiä tekevä ei pelastu. Hellarit tekevät syntiä ja joutuvat helvettiin.
>> Syntiä tekevä ei pelastu. Hellarit tekevät syntiä ja joutuvat helvettiin. >>
Paavalin todistus kuoleman hetken koittaessa:
6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. (2Tim 4)
Mikä on sinun oma todistuksesi omalta kohdaltasi?
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
- Anonyymi
Uskonlahkot hankkii jäseniä lupaamalla heille taivaspaikkoja ja ihmeparanemisia.
2. Tim. 3:13
Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.- Anonyymi
Katsotaan, mitä tässä on kirjoitettu.
12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,
15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut. (2Tim 3)
Tästä käy myös ilmi, että heitä vainotaan, jotka tahtovat elää jumalsesti Kristuksessa.
Jumalisuus on Jumalan tahdon mukaista elämää.
Toisaalta pahat ihmiset saavat nautintonsa pahuuden töistään.
Moni saa nautintoa syntielämästään, kuten tämä palsta se osoittaa, eli pahan ihmisen yhä pidemmälle jatkuvassa pahuudessa.
Teksti kehoittaa pysymään Raamatun ilmoituksen mukaisessa opetuksessa ja pysymään siinä, ojentautumaan Jeesuksen Kristuksen opetuksen mukaisesti.
Ei siis käyttämään Raamatun ilmoitusta pahuuden harjoittamiseen, esim panettelemiseen, vaan siihen, mihin se on tarkoitettu, jumalaliseen elämään.
Jos Jumalan Hengen vaikutuksesta syntynyt kirjoitus ei vaikuta paahuudesta nautinnon saavassa, niin se näkyy, ilmenee, lihan tekoina, ei Hengen hedelmänä.
"Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa, että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut. "
Laitoitkin esille vakavan tekstikohdan:
>> Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse. >>
Eksyminen seuraa pahuuden harjoittamista.
Usko Toivonen
- Anonyymi
Paavali teki murhan (Stefanoksen murha), ja mahdollisesti useita muita, joista ei pahemmin hiiskuttu.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Paavali sai Saatanan enkelin uudeksi henkioppaaksi, se viimeisteli tekonsa Roomassa. Paha äkkikuolema. Ei siihen liittynyt mitään armoa. Eikä suojelusenkeli ollut paikalla.- Anonyymi
Pyhä Suojelusenkeli poistuu kun ihminen saa Saatanan enkelin sisälleen.
Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Miten katsot poikkeavasi antamasi mitastasi?
>>1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. >>
1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. ( Matt 7)
Kuinka ajattelet käyvän mittauksen hetkellä?
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten katsot poikkeavasi antamasi mitastasi?
>>1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. >>
1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. ( Matt 7)
Kuinka ajattelet käyvän mittauksen hetkellä?
Usko ToivonenValheet ja väärät opit ja niiden julistajat pitää heti tuomita, ettei kukaan menisi heidän perässään ja eksyisi heidän kavaliin juoniinsa.
Joh. 7:24
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheet ja väärät opit ja niiden julistajat pitää heti tuomita, ettei kukaan menisi heidän perässään ja eksyisi heidän kavaliin juoniinsa.
Joh. 7:24
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."Voithan sinä kuvitella olevasi oikea tuomari, onhan se lihallisen ihmisen näkyvä ominaisuus.
Kuten Herra Jeesus todistaa:
3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi? ( Matt 7)
Kuinka siis kuvittelet olevasi kykenevä julistamaan oikean tuomion?
Usko Toivonen - Anonyymi
koita laittaa makuulle ja jotain viileää otsalle ota rauhallisesti, saatat ilta akohden tulla jopa järkiisi !
nuo puheet paavalista ei osoita sellaista ihmettä tapahtuneen vielä !
- Anonyymi
Tuskin kannattaa kaikkiin etenkään lahkopuhujiin uskoa.
Hyviä ovat lupaamaan ja raha käy pyydykseen.- Anonyymi
Kaiiki lupaukset on peilattava Raamatun ilmoitukseen.
Myöskin ne, jotka joiden mielestä eivät ole lahkopuhujien toimesta luvattuja.
Kirkolliskokouksen puheenvuorot olivat myöskin esimerkki erilaisista lupauksista.
Usko Toivonen - Anonyymi
Jeesus: "Sillä monta tulee minun nimeäni hyväksi käyttäen ja he eksyttävät monta."
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus: "Sillä monta tulee minun nimeäni hyväksi käyttäen ja he eksyttävät monta."
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Aivan, kaikki on peilattava Raamatun ilmoitukseen.
Seurasin puheenvuoroja kirkolliskokoksesta ja siellä osa perusti puheensa Raamatun ilmoitukseen ja osa taas tieteeseen ja yhteiskunnan vaateisiin , teologiaan yms ..
Usko Toivonen
- Anonyymi
Jos luteriliaset uskoisivat Jeesuksen käskyä parantaa sairaita ja herättää kuolleitakin, ei mitään helluntaiseurakuntia olisi syntynytkään koskaan!
mutta kun minkäänlaista hengen pihaustakaan ei ko kirkossa ilmene, niin Jumalan on pakko herättää vaikka kivistä seurakuntansa.
ja miten vähänkin pitkillä valoilla ajava voi yhä uudestaan puhua äkkikuolemasta niilon kohdalla kun joka päivän medioissa on äkkikuolemia vaikka mistä syystä ilman mitään helluntaiyhteyttä, miksi olette niin taunoja häh !?- Anonyymi
Oikea, Ylivainion pyytämä helluntailaistaustainen lääkäri tutki kaikki Ylivainion väittämät ihmeparanemiset Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. Tutkittuja tapauksia oli 1304.
Suuri puhallus.
Yliopisto väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea, Ylivainion pyytämä helluntailaistaustainen lääkäri tutki kaikki Ylivainion väittämät ihmeparanemiset Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. Tutkittuja tapauksia oli 1304.
Suuri puhallus.
Yliopisto väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.Ylivainio pakeni kohua Espanjaan, missä puoskarointi sai tylyn lopun.
Paha äkkikuolema.
- Anonyymi
...Jumala eri parantanut jne... no ei Jumala tehnyt mitään Johanneksenkaan hyväksi vaikka sanoo että on suurin vaimoista syntyneen joukossa.. !
Johannekselta meni kaula poikki vaikka Jeesus oleisi kuulomatkan päässä, ja olisi voinut pelastaa johanneksen joka hetki !
koittakaa viisastua pikkuhiljaa enkä tarkoita naapurin pikkutyttöä ! - Anonyymi
Ei Jumala kyllä sellaista ihmettä tee että parantaa herjaajat ja saattaa heidät oikealle tielle.
Ei ainakaan amerikan homojen herjaajia. Muiden herjaajien kohdalla saattaa asiaa ehkä harkita, mutta jättää silti tekemättä. - Anonyymi
Raamattu ei ole mikään loitsukirja, että sieltä vain kopioidaan jakeita ja sanotaan, että nyt tämä koskee meitäkin. Kontekstia ei saa hävittää.
Jeesus antoi vain hänen kanssaan kulkeneille oikeille Karitsan apostoleille vallan tehdä niitä ihmeitä ja parantaa sairaita, ei tietenkään kaikille kristityille.
Sitä varten Jeesus antoi heille omaa Henkeään puhaltamalla sitä omasta suustaan.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki."
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Niilo ajettiin loppuun ja rahastettiin törkesti hänen avullaan.
Niilo jäi näppejään nuolemaan.
Näin kertoo elämänkerta. - Anonyymi
Ylivainion muistelmista selviää, että hän katui kun luopui lapsena saamastaan esikoisoikeudesta kasteen armosta ja Pyhästä Hengestä ja vaihtoi sen lahkolaisten tarjoamiin höyryäviin hernesvelleihin ja uudestikasteisiin.
Mutta siinä vaiheessa peruuttaminen oli mahdotonta, kun oli tullut mainetta, kuuluisuutta ja rahaa ihan mukavasti. - Anonyymi
Luuk. 11:29
Kun ihmisiä tuli yhä lisää, Jeesus alkoi puhua heille: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi. Se vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.- Anonyymi
Mooseksen puheet on heitetty roskikseen. Lahkokulttuuri on tullut tilalle.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi
Niilo käytti kundaliinia ja reikivoimia kun tönäisi nopeastia otsaan ja kaatoi ihmisen suorilta jaloilta selälleen, ihmisen otsassa on ns. kolmas silmä, mistä energiat ja voimat pääsee sisälle ihmiseen ja tartuu äänielimiin ja tasa-painoelimeen ja lamauttaa tajunnan.
Hindut käytti samaa kaatotekniikkaa tuhansia vuosia sitten.
googlaa: shaktipat- Anonyymi
Niilo koki pahan äkkikuoleman Espanjassa nuorena miehenä. Sen siitä saa, kun huijaa! Joutui helvettiin pilkattuaan Pyhän henkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niilo koki pahan äkkikuoleman Espanjassa nuorena miehenä. Sen siitä saa, kun huijaa! Joutui helvettiin pilkattuaan Pyhän henkeä.
Pakkovauvakastettu kerro mitä nämä Jeesuksen sanat tarkoittaa?
Luukkaan evankeliumi:
13:4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettu kerro mitä nämä Jeesuksen sanat tarkoittaa?
Luukkaan evankeliumi:
13:4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?Parhamilla ja Olsenilla on mahtava sarvi, jolla ne kaatoi ihmisiä.
Dan. 8:5
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.
- Anonyymi
Niilossa vaikutti välillä Pyhä Henki ja välillä saatanan henget.
Tyypillistä helluntailaisuutta.- Anonyymi
Niilo koki pahan äkkikuoleman Espanjassa palkkana petoksistaan! Joutui helvettiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niilo koki pahan äkkikuoleman Espanjassa palkkana petoksistaan! Joutui helvettiin!
11 apostolia koki äkkikuoleman.
Jumalattomat pakkovauvakastetut kuolevat hitaasti viinaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 apostolia koki äkkikuoleman.
Jumalattomat pakkovauvakastetut kuolevat hitaasti viinaan!Pietari oli ainoa, joka veljeili murhamies Salulus Tarsolaisen kanssa ja koki saman pahan äkkikuoleman Roomassa.
Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten joksikin aikaa Pietariin ja sitten demonin muodossa Paavaliin.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari oli ainoa, joka veljeili murhamies Salulus Tarsolaisen kanssa ja koki saman pahan äkkikuoleman Roomassa.
Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten joksikin aikaa Pietariin ja sitten demonin muodossa Paavaliin.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"Demoni ei lähtenyt Paavalista pois rukouksista huolimatta. Ei saanut nousulupaa. Siksi Paavalin kirjoitukset pitää tutkia huolellisesti ja pitää vain se mikä on oikein ja hyvää ja yhtäpitävää muiden apostolien ja Jeesuksen opetuksen kanssa.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- Anonyymi
Pakkovauvakaste tuottaa jumalattomia muotojumalisia!
Sen näkee heidän kirjoituksistaan! - Anonyymi
Niilo koki pahan äkkikuoleman rangaistuksena petoksistaan!
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Ei Jumala tee sellaista ihmettä kenenkään herjaajan kohdalla, että parantaisi heidät ihmisten tavoille.
Ei se ole mitenkään mahdollista vaikka miten rukoilisi heidän puolestaan ja rakastaisi heitä kuten Jeesus käskee rakastaa, niin silti he jäävät pahuuteensa.- Anonyymi
Jeesus ilmestyy vain kuuliaisille lain noudattajille, ei roistoille.
Heille ilmestyy valejeesukset ja muut henkiolennot.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337