Hauska on välillä päästä kuulemaan sivusta kuinka eräät paikalliset naiset kuuluttavat kovaan ääneen miten nykynaiset ovat itsenäisiä ja voimaantuneita… ajavat kuitenkin miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla 🤣
Itsenäiset naiset
16
433
Vastaukset
- Anonyymi
Ajan itse ostetulla ja omilla rahoilla maksetulla autolla. Eikä ole ukkoakaan riesana.
- Anonyymi
Saitko perintönä isäsi rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko perintönä isäsi rahat.
Mä joka päivä töitä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen.
Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla
Jotain ketuttaa kun naiset,. eivät ole enää hellan ja nyrkin välissä. Suomi pysähtyisi, ilman naisten työssäkäyntiä.
- AnonyymiUUSI
Äläpäs nyt, kuitenkin haluaisit miehen vierellesi jakamaan arjen ylä ja alamäet.
- Anonyymi
Naiset ensin vaikka heikoille jäille.Varmaan sillä maasturilla uppoaa sitten varmasti kun on niin "kalanahne".
- Anonyymi
”Itsenäiselle” naiselle on lottovoitto jos ukko sattuu kuolla kupsahtamaan ja jättää jälkeensä hyvät perinnöt ”surevalle” leskelle. Sitten voikin esittää hienoa ladya naisystäväpiirissä 😁
- Anonyymi
Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
Sortavalan tuliaiset😂
- Anonyymi
Jotkut saanu vain ukon velat niskaansa, jos ukko kupsahtanut. turha määkiä kenenkään tilannetta. Taitaa olla kova katkeruus naisia kohtaan, tämän ketjun aloittajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁
Kyllä on katkeraa litaniaa. Eiköhän jokainen elä omaa elämää.
- Anonyymi
Taitaa V tuttaa, kun naiset eivät ole enää nyrkin ja hellan välissä. Ollaan itsenäisiä, eikä kukaan määräile. Itse hankittu omat rahat, omalla työllä. Eikä tarvii passata vätkylä ukkoa.
- Anonyymi
Tässä puhuttiinkin niistä ns. itsenäisitä naisista jotka ajavat miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla ja tälläytyineinä sitten kylillä kehutaan, kuinka itsenäisiä ja voimaantuneita ollaankaan. Unohtaen kätevästi, että oma ukko on kaiken maksanut 😁
- AnonyymiUUSI
Miksi ostaa tai ottaa koko lehmää, kun maitoa saa litran purkissakin , sanoi muinoin eräs henkilö! 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219