Itsenäiset naiset

Anonyymi-ap

Hauska on välillä päästä kuulemaan sivusta kuinka eräät paikalliset naiset kuuluttavat kovaan ääneen miten nykynaiset ovat itsenäisiä ja voimaantuneita… ajavat kuitenkin miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla 🤣

16

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajan itse ostetulla ja omilla rahoilla maksetulla autolla. Eikä ole ukkoakaan riesana.

• Anonyymi

Saitko perintönä isäsi rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko perintönä isäsi rahat.

Mä joka päivä töitä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä joka päivä töitä teen.

Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tekee töitä, nainen leipoo kotona näin on aina ollut ja hyvä onkin olla

Jotain ketuttaa kun naiset,. eivät ole enää hellan ja nyrkin välissä. Suomi pysähtyisi, ilman naisten työssäkäyntiä.

• Anonyymi
        UUSI

Äläpäs nyt, kuitenkin haluaisit miehen vierellesi jakamaan arjen ylä ja alamäet.

• Anonyymi

Naiset ensin vaikka heikoille jäille.Varmaan sillä maasturilla uppoaa sitten varmasti kun on niin "kalanahne".

• Anonyymi

”Itsenäiselle” naiselle on lottovoitto jos ukko sattuu kuolla kupsahtamaan ja jättää jälkeensä hyvät perinnöt ”surevalle” leskelle. Sitten voikin esittää hienoa ladya naisystäväpiirissä 😁

• Anonyymi

Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
        Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sitä sillon on onnistunu elämässä...
        Niinsanotusti tienannu kerralla kunnon tilin selällään tai kontillaan.

Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monen naisen kohtalo ja jopa päämäärä, voidaan puhua varmaan saavutuksesta. Miltähän tuntuu maata läähättävän isomahaisen ”isännän” alla? No onneksi ne ovat varsin lyhyitä suorituksia kun jo ukko laukeaa. Silmät kiinni voi miettiä mitkä kengät tai korut saisi ukoltaan sitten palkkioksi ruinata 😁

Sortavalan tuliaiset😂

• Anonyymi

Jotkut saanu vain ukon velat niskaansa, jos ukko kupsahtanut. turha määkiä kenenkään tilannetta. Taitaa olla kova katkeruus naisia kohtaan, tämän ketjun aloittajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on katkeraa litaniaa. Eiköhän jokainen elä omaa elämää.

• Anonyymi

Taitaa V tuttaa, kun naiset eivät ole enää nyrkin ja hellan välissä. Ollaan itsenäisiä, eikä kukaan määräile. Itse hankittu omat rahat, omalla työllä. Eikä tarvii passata vätkylä ukkoa.

• Anonyymi

Tässä puhuttiinkin niistä ns. itsenäisitä naisista jotka ajavat miestensä ostamilla hulpeilla maastureilla ja tälläytyineinä sitten kylillä kehutaan, kuinka itsenäisiä ja voimaantuneita ollaankaan. Unohtaen kätevästi, että oma ukko on kaiken maksanut 😁

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ostaa tai ottaa koko lehmää, kun maitoa saa litran purkissakin , sanoi muinoin eräs henkilö! 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe