Daddy-suhdetta, että yritän pitää sut ruodussa? Kuulostaa vähän stressaavalta positiolta. Mitäs sä tuot pöytään
Haluatko nainen mun kanssa jotai
21
350
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon rakas itseni, uuuh
- Anonyymi
Onks sulla rahaa, jos haluat olla daddy tai Danny? Sittenhän sun pitää ostella lahjoja ja viedä matkoille.
- Anonyymi
E oo rahaa 50/60
- Anonyymi
Opiskelija naisilla ku on tiukkaa voi jossain vaiheessa olla sugar dad suhteessa, mutta eiköhän nuo miehen unohdu ku saa omaa rahaa.
- Anonyymi
Sami sun kans ei kukaan haluu mitää herää todellisuuteen
- Anonyymi
Sami on syntynyt 70 luvulla eli ”puumeri”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami on syntynyt 70 luvulla eli ”puumeri”
1946–1964 on buumereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1946–1964 on buumereita
Joo 70 luku tää https://www.purewow.com/family/gen-x-characteristics
- Anonyymi
Aiotko palstasetä laajentaa tätä ns nimittelyä eli tätä provoilua moneenkin eri etunimeen, mitä saavat sitten tiirailla?
- Anonyymi
70-luku on X sukupolvi.
- Anonyymi
Mitäs porukkas tuo tänne pöytään ?
- Anonyymi
Aika ärsyttävä anglismi
- Anonyymi
Oon vanhempi kun kaivattuni. Tuntuisi oudolta.
- Anonyymi
Ei tarvi pitää ruodussa. Olen kiltti kuin kisu.
- Anonyymi
ei ne kestä päivää pidempää.
- Anonyymi
Mite nii
- Anonyymi
Kyllä tarvitsisin ankaran isännän taloon. Ei mitään rotia täällä. Elän kuin pellossa.
- Anonyymi
Täältä tulee ”Jukolan Jussi”
- Anonyymi
Vai niin naisia esittävä rasittava tonttu
- Anonyymi
En ole kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä.
- Anonyymi
Ei sitä ihan kakaroihinkaan kannata kajota vai mitä monologien mies? Saattaa hajottaa ja pitkään jos harkintakyky pettää ja kaveri ei pääse yli esim siitä, ettei revanssia tule kun hän haluaa näyttää, että pystyy parempaan ns. Humalaista uhoa ehkä sekin. Mutta itse asian pihviin mennäkseni, siitä saa sitten ehkä riittävästi syytä jauhaa kakaa ja muutenkin kampanjoida vastaan nasaali ääni kaikuen. Sitäkin voi nauhoitella jos niin tykkää omasta äänestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269