Olen vasta eronnut ja tilanne on se, että asun tällä hetkellä hätäratkaisuna koirani ja lapseni kanssa vanhemmillani. Kohta minun pitäisi vihdoin päästä muuttaman pois, mutta minulla on kohta 9v tanskandoggi, joka on tottunut asumaan keskellä ei mitään, hiljaisuudessa ilman muita ihmisiä.
Täällä vanhemmillani asuessa koira haukkuu päivät pitkät ohi ajaville autoille ja kävelijöille, eli pitäisi päästä omakotitaloon vuokralle. Tällä hetkellä (ja todella harvoin muutenkaan) ei ole vapaana, kuin rivitaloasuntoja.
Lisäksi koiralla ei oo ikinä ollu mitään ongelmaa yksinolon kanssa, mutta nyt tänne muuton jälkeen on aivan jossain paniikin vallassa, kun tuun kotiin töistä. Hyppii päälle, huutaa ku syötävä ja välillä ihan näykkii. Myös yksin ollessa huutaa jokaiselle autolle, kun ajattelee, että tulen kotiin.
On myös laihtunut todella paljon, stressistä tai muusta who knows.
Hänellä on koko ikänsä ollu kaikenmaailman terveysongelmia. Nykyään niistä vielä jäljellä pyörtyily sekä pitää pistää 1kk välein nivelrikkolääke. Hän syö allergisen koiran ruokaa, joka maksaa aivan tuhottoman paljon.
Siitä syystä, miten hän on reagoinut tänne muuton jälkeen, pelottaa, että hän ei enää pysty sopeutumaan muuttoihin. Kun ei edelleenkään ole sopeutunut tänne, vaikka muutosta on jo useita kuukausia.
Nyt mietinkin, että mitä minä teen hänen kanssaan...sanokaa mitä tekisitte itse tässä tilanteessa?
Koiralle uusi koti vai lopetus?
5
173
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös 9v tanskandoggi ole jo tosi vanha? Ihan ensiksi veisin koiran eläinlääkäriin, ettei sillä vain ole kipujavja vaivoja ja seuraavaksi miettisin, olisiko armollisempaa vain lopettaa koira.
- Anonyymi
Jos ei ole tarjolla kotia joltain tutulta, josta varmasti tietäisi että pärjäisi siellä. Niin valitsisin kaikkien terveysvaivojen vuoksi jo viimeisen matkan.
- Anonyymi
Meillä koirat muuttaneet aina ihmisten mukana ilman ongelmia.
Jos äänet häiritsee, radio päälle, se tasaa melut.
Jos autojen näkeminen kiihdyttää. Ni rajaat ne näköpiiristä.
Ikävää jos ei toimi. Noin iäkästä en enää kiertoon laittais. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/728e5250-6907-490a-8d1f-ea3cc658dab6
Yksi vaihtoehto lisää. - Anonyymi
Mistä tiedät, kuinka kovia kipuja jo koirasi kokeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299