Koiralle uusi koti vai lopetus?

Anonyymi-ap

Olen vasta eronnut ja tilanne on se, että asun tällä hetkellä hätäratkaisuna koirani ja lapseni kanssa vanhemmillani. Kohta minun pitäisi vihdoin päästä muuttaman pois, mutta minulla on kohta 9v tanskandoggi, joka on tottunut asumaan keskellä ei mitään, hiljaisuudessa ilman muita ihmisiä.

Täällä vanhemmillani asuessa koira haukkuu päivät pitkät ohi ajaville autoille ja kävelijöille, eli pitäisi päästä omakotitaloon vuokralle. Tällä hetkellä (ja todella harvoin muutenkaan) ei ole vapaana, kuin rivitaloasuntoja.

Lisäksi koiralla ei oo ikinä ollu mitään ongelmaa yksinolon kanssa, mutta nyt tänne muuton jälkeen on aivan jossain paniikin vallassa, kun tuun kotiin töistä. Hyppii päälle, huutaa ku syötävä ja välillä ihan näykkii. Myös yksin ollessa huutaa jokaiselle autolle, kun ajattelee, että tulen kotiin.

On myös laihtunut todella paljon, stressistä tai muusta who knows.

Hänellä on koko ikänsä ollu kaikenmaailman terveysongelmia. Nykyään niistä vielä jäljellä pyörtyily sekä pitää pistää 1kk välein nivelrikkolääke. Hän syö allergisen koiran ruokaa, joka maksaa aivan tuhottoman paljon.

Siitä syystä, miten hän on reagoinut tänne muuton jälkeen, pelottaa, että hän ei enää pysty sopeutumaan muuttoihin. Kun ei edelleenkään ole sopeutunut tänne, vaikka muutosta on jo useita kuukausia.

Nyt mietinkin, että mitä minä teen hänen kanssaan...sanokaa mitä tekisitte itse tässä tilanteessa?

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös 9v tanskandoggi ole jo tosi vanha? Ihan ensiksi veisin koiran eläinlääkäriin, ettei sillä vain ole kipujavja vaivoja ja seuraavaksi miettisin, olisiko armollisempaa vain lopettaa koira.

• Anonyymi

Jos ei ole tarjolla kotia joltain tutulta, josta varmasti tietäisi että pärjäisi siellä. Niin valitsisin kaikkien terveysvaivojen vuoksi jo viimeisen matkan.

• Anonyymi

Meillä koirat muuttaneet aina ihmisten mukana ilman ongelmia.
      Jos äänet häiritsee, radio päälle, se tasaa melut.
      Jos autojen näkeminen kiihdyttää. Ni rajaat ne näköpiiristä.

Ikävää jos ei toimi. Noin iäkästä en enää kiertoon laittais.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä tiedät, kuinka kovia kipuja jo koirasi kokeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe