Kuulemma tulossa Teemu Pallosen laatima 2½ vaikeusasteen ristikko. Kuvitukset ja toteutus Kärkkäinen. Piiliksestä ei mainita mitään, ehkä sellaista ei ole nyt tulossa.
IS Viikonloppu 10.-11.5.2025
23
432
Vastaukset
- Anonyymi
Piilis on aina Vuokilalta, jos sitä ei mainita, näin luulen.
- Anonyymi
On joo. Ristikon pääkuvissa hauska idea. Ratkaisuani haittasi se, että en tunnistanut pääkuvan naista ristikkoon laitetun kuvan perusteella. Arvelin Pirkko Mannolaksi ja vaimo Marjatta Leppäseksi. Risteävien avulla kyllä selvisi.
- Anonyymi
Onkohan nuo TV-sivuilla olleet Mantan ristikot lopetettu kokonaan? En tee niitä läheskään aina, mutta nyt olisi voinut alkaa tekemään, kyn tämä Pallosen ristikko vaikuttaa sen verran triviaalilta.
- Anonyymi
Kaksi viikko on ollut vain sudokuja. Harmi. Leinosen ristikot ovat yleensä mielenkiintoisia.
- Anonyymi
>Ratkaisuani haittasi se, että en tunnistanut pääkuvan naista ristikkoon
> laitetun kuvan perusteella.
Googlen kuvahaku ei suostu nykyään paljastamaan tällaisen ammatikseen laulavan julkkislaulajankaan nimeä, "Henkilöitä koskevia tuloksia on rajoitettu".
Luulisi noiden maksavan siitä, että oma näkyvyys lisääntyy.
Katsoin Hesarissa olevaa A. Lehdon ristikkoa. Siellä on tuttuun tapaan taas parikymmentä naamakuvaa tunnistettavana. Googlesta ei ole noiden mustien suttukuvien kanssakaan mitään apua.
Aika käyttökelvottomaksi mennyt Googlen kuvahaku tässä mielessä. Ei sillä voi enää kuin etsiä jotakin tiettyä nettikaupan käsilaukkua tai asustetta, jotta voisi semmoisen ostaa itsellensä.- Anonyymi
"Siellä on tuttuun tapaan taas parikymmentä naamakuvaa tunnistettavana." yleiseksi huviksi on noussut löytää netistä kuva, jota Lehto on käyttänyt.
IS:n ristikoiden kohdalla se ei yleensä toimi, sillä uudemmista kuvista suurin osa on IS:ltä saatuja lehtikuvia, joita ei netistä löydy. - Anonyymi
No kyllähän IS-lehtikin niitä kuvia ottaa voidakseen julkaista ne painatteissansa. Ylempi ristikon kuva löytyi helposti.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006210735.html
Tuo puna-asuinen akka on ilmeisesti laittanut Googlelle kiellon omien kuviensa etsimisen suhteen. - Anonyymi
Puna-asuinen nainen on Lea. Suosikkikappaleistaan molempien pääkuvien sanat.
- Anonyymi
Ei ala aueta tuo kovis. Pitäs päästä vähän alkuun. Mutta ei kun ei.
- Anonyymi
mikä olisi piiliksen 6.vakaa?? en saa siihen mitää fiksua sanaa??
- Anonyymi
Täältä näemmä poistuu vastaukset. Yritetään näin.
Iku
isuus
aihe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä näemmä poistuu vastaukset. Yritetään näin.
Iku
isuus
aihekiitos niin aattelinkin ikuisuusaihe!!..minulla olikin kaksi pientä "kirjoitus virhettä"!!
kiitos avusta!!
- Anonyymi
Jos olen muuten saanut kaikki oikein, niin mikähän logiikka on vihjeestä Usateos tulee Essu?
- Anonyymi
Lisää alkuun kirjain. Vihje on ns. typiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää alkuun kirjain. Vihje on ns. typiste.
Uskonnollinen teos.
- Anonyymi
Onko toi Hehu- "lana"? Jos on, selityksiä kiitos.
- Anonyymi
Ristikkoa näkemättä: olisiko hehkulanka (tarkempana selityksenä (jos sitä vaaditaan) yhdyssanan molemmista sanoista k-kirjain pois samoista kohtaa)? Ehkä en osaa selittää tarpeeksi hyvin, joku muu voinee halutessaan auttaa paremmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristikkoa näkemättä: olisiko hehkulanka (tarkempana selityksenä (jos sitä vaaditaan) yhdyssanan molemmista sanoista k-kirjain pois samoista kohtaa)? Ehkä en osaa selittää tarpeeksi hyvin, joku muu voinee halutessaan auttaa paremmin?
Noinhan se menee. Sanan keskeltä kirjaimen poisto on usein hankalampi kuin sanan alusta kirjaimen poisto.
- Anonyymi
Joku on taas ratkonut ristikon ratkojiin. Kukahan se on?
Mistäs kukaan sitä tietää. Minä olen joitakin Hesarin ristikoiden ratkaisusanoja laittanut, mutta IS:n koviksien vihje-ratkaisusana-pareja en yhtään.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Mistäs kukaan sitä tietää. Minä olen joitakin Hesarin ristikoiden ratkaisusanoja laittanut, mutta IS:n koviksien vihje-ratkaisusana-pareja en yhtään.
Mistä moinen jako on syntynyt? Kumpikin on kuitenkin kilpailuristikoita.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen jako on syntynyt? Kumpikin on kuitenkin kilpailuristikoita.
Hesareiden kohdalla muutenkin autetaan tosi paljon. Ihan outojen tuotemerkkien yms. takia se on ihan kohtuullistakin.
- Anonyymi
Paljonhan tuota ilmeisesti tehdään, arvelen että monen tekijän toimesta. Hesarin paperilehden tilaajat saa lehtensä perjantaina. Siihen mennessä HS-ristikko on jo ratkojissa aika pitkälle digiversion lukijoiden toimesta ratkottuna.
Perjantaina jo puolilta päivin olivat tällä kertaa LASKETTELIJOITA vihjeeseen laittaneet vastaukseksi Ounasvaaralaiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007