Kävin pitkästä aikaa kylillä

Anonyymi-ap

Aika nopeasti oli katsottu ns. tarjonta. Mulla on kuitenkin muuta syytä olla iloinen, koska pitkän lopputuleman päätteeksi asunto meni kaupaksi. Aika hieno fiilis, kun tietää, että elämä jatkuu vihdoinkin myös henkisellä puolella uudenlaisena. Olen tosi kiitollinen.

❤️

30

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut sinulle, vaikkei kyläelämä mitään tarjonnutkaan. Olen iloinen puolestasi, että raikasta ilmaa virtaa sisään.

Oletko jo pitkään kirjoitellut palstalle? Jotenkin tuntuu, että vaikka olisit, ei ehkä entistä ja uutta voi toisikseen pian tunnistaa.

Kevät on parasta aikaa muutoksille. Mukava kuulla, että aina joku onnistuu.

• Anonyymi

Minä liukastuin talvella kitkakengillä. Kukaan muu ei nähnyt uljasta lentoani kuin varikset. Nekin nauroi mulle.

>simiti<

• Anonyymi

Voi kiitos, sinulla on mukavan kannustava asenne. Kirjoitin pitkään ikävässä, mutta nyt sinkuissa ehkä puolisen vuotta. Joskus kirjaudun, joskus en jaksa kirjautua, kun ei tuo oma vellikello vieläkään toimi.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä liukastuin talvella kitkakengillä. Kukaan muu ei nähnyt uljasta lentoani kuin varikset. Nekin nauroi mulle.

>simiti<

Suomalaisilla on vielä usein se, ei kai vaan kukaan nähnyt. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisilla on vielä usein se, ei kai vaan kukaan nähnyt. 😅

Jasu

Juuri näin!

”Uljas ilmalento” kuulosti hienolta.

(hihitystä)

🧚🏻‍♀️

• Anonyymi

Hyviä uusia tuulia sinulle! 😊

Jasu

• Anonyymi

Kiitos paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon!

Tulee aina hyvä mieli, kun kuulee tai lukee jonkun yksilön tai perheen onnellisesta tilanteesta. Näitä on kivempi lukea, kun ihmisten elämässä on liikaa kurjuutta muutenkin. 🌸

Nykyään on valtavasti surua ja murhetta, se tuntuu raskaalle vieressäkin eläen. Mielummin hyviä asioita kaikille.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee aina hyvä mieli, kun kuulee tai lukee jonkun yksilön tai perheen onnellisesta tilanteesta. Näitä on kivempi lukea, kun ihmisten elämässä on liikaa kurjuutta muutenkin. 🌸

Nykyään on valtavasti surua ja murhetta, se tuntuu raskaalle vieressäkin eläen. Mielummin hyviä asioita kaikille.

Jasu

No se on justiin näin. Ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on justiin näin. Ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin.

Palstasedän hymistelyrooli taitaa olla lumetta vain

• Anonyymi

No onpa kiinnostava uutinen palstasetä ja joku muu kylään pakkomiellettä tunteva turnipsi

• Anonyymi

Ja juuri sinua pakkomielteistä kylän liikenteen ohjaajaa tarkoitan. Muuta ihmeessä paikkakunnalle niin hallitset Valtakuntaasi paremmin ja saat kaikki vihaamaan ja mitä näitä erittäin tärkeitä tavoitteita ny olikaan. Tee Tee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juuri sinua pakkomielteistä kylän liikenteen ohjaajaa tarkoitan. Muuta ihmeessä paikkakunnalle niin hallitset Valtakuntaasi paremmin ja saat kaikki vihaamaan ja mitä näitä erittäin tärkeitä tavoitteita ny olikaan. Tee Tee

Ja vielä kerran- mitä parhainta onnea uusien valepuheiden kylvämiseen ja hyödyllisten id..ihmisten agitoiminiseen

• Anonyymi

Muuttaako palstasetä ruottiin sossukämpästään. Pari viikkoa aikaa ja kaikki leviää

• Anonyymi

Sossu maksaa sille varmaan mielellään muutot ja kaikki, että pääsee eroon ja seuraava onnekas paikkakunta voittaa lotossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossu maksaa sille varmaan mielellään muutot ja kaikki, että pääsee eroon ja seuraava onnekas paikkakunta voittaa lotossa.

Tai sitten ei, eiköhän ne sossutantatkin ole läpeensä kyllästyneitä tohon runqqariin joka ei enää uskalla edes kaupassa käydä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten ei, eiköhän ne sossutantatkin ole läpeensä kyllästyneitä tohon runqqariin joka ei enää uskalla edes kaupassa käydä

Eiku siis justiin, postimerkki prseeseen periaatteella ja paperit perään siinä vaiheessa kun ei voi enää perua kauppoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku siis justiin, postimerkki prseeseen periaatteella ja paperit perään siinä vaiheessa kun ei voi enää perua kauppoja

Oliko tässä lauseessa nyt jotain epäselvää tai sellaista mistä yrittää pierrä jotain salakieltä?ää Palstasedän muutto paikkakunnalta toiselle. Todella intresanttia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tässä lauseessa nyt jotain epäselvää tai sellaista mistä yrittää pierrä jotain salakieltä?ää Palstasedän muutto paikkakunnalta toiselle. Todella intresanttia..

No mutta ymmärtäähän sen, että jos ja kun on sensaatioita väkisin synnyttävä juntti, niin mikä tahansa on tulkittavissa miten tahansa. Tai ylipäätään tämä narsismiin vivahtava kaikki kuuluu minulle/meille/ asenne

• Anonyymi

Jokos foliohattu on taas unohtunut päästä kun on talutettu puutarhakierrokselle linnunlaulua kuuntelemaan ja istumaan varttitunniksi puistonpenkille :D

• Tässä huomaa hyvin mitä nämä mieheksiluulijat sun muut turhakkeet tekevät tällaiselle ketjulle, kun jollakin on ollut vähän onnea myrskytuulten jälkeen. Huokaus.

• Anonyymi

Onneksi olet peesaamassa pskat housussa

• Anonyymi

Hei, täytyy osata suodattaa. Niin täällä kuin oikeassa elämässä. Älä keskity siihen pskaan vaan positiiviseen.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, täytyy osata suodattaa. Niin täällä kuin oikeassa elämässä. Älä keskity siihen pskaan vaan positiiviseen.

xLiner

Sanoisin varmaan itsekin saman neuvon jollekin toiselle. Olet oikeassa. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olet peesaamassa pskat housussa

Palstasetä on kaivanut vaihteeksi tämän hahmon, jotta joku voisi tingata senkin kanssa

• Anonyymi

No tuolle luulijatyypille jokainen vähääkään elämän syrjässä kiinni oleva on kateuden kohde, elänee itse jossain tynnyrissä

• Anonyymi

👍 asunnon myynnistä! Siinä on sitten vapaa latu edessä päin.

xLiner

• Anonyymi

Kiitos paljon! Näin on.

• Onnittelut onnistumisesta. Kivaa lukea poseakin täällä. Kiitos siitä.

• Hieno homma että sait asunnon kaupaksi. Mulla on vähän sama juttu, että koitan myydä ja täytyy sanoo, ettei kovin helppo homma. Onneks ei oo mikään ero juttu mulla, mutta silti kyllä stressaa tollanen tyhjä ja ikävystyttävä kämppä.

Mä en oo käyny ihmisten ilmoilla varmaan pariin viikkoon. On tää säätila sitten niin jäätävä. No sentäs ens viikolle on vähän inhimillisempiä lämpötiloja luvattu. En sitten tiedä jatkuuko tää puhuri ja viileys. Sehän ei välttämättä niin lämpimältä tunnu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe