Lukekaa raamattunne ja ymmärtäkää mitä luette. Turha kysyä keneltäkään tai levitellä omaa näkemystään asiasta joka on epäselvä. Luottakaa omaan ymmärrykseenne ja luottakaa raamatun sanaan. Edes pappeihin ei kannata uskoa, ne puhuu synnit puhtaaksi ja velat saataviksi. Vain raamattu on tosi, totinen ja luotettava. Papit on nykyisin rikkureita, laittomia pappeja kuin huumekaupasta kärynnyt poliisin johto. Älkää tuomitko kun ette ole sen parempia itsekään. Pysykää itse sanassa, ja antakaa vääräuskoisten valehdella. Ette te voi sitä pysäyttää kuitenkaan mutta ymmärtää voitte. Jos yritätte niin joudutte vain itse vaikeuksiin. Paha tuhoaa lopulta itse itsensä.
Miksi aina kinastellaan uskosta
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu yksin ei auta yhtään mitään. Jos käyttää pelkästään Raamattua on täysin pihalla. Raamattua noudattaa hyvin harvat enää tänä päivänä. Yksi tuhannesta tai kaksi kymmenestä tuhannesta. Koraani antaa ymmärryksen ja Hare Krishna kirjat tiedon. Ja muitakin tärkeitä kirjoja on.
Pahat hallitsevat maailmaa oman mielensä mukaan. Eivätkä suinkaan turmele itseään. Pahat voittavat aina.
Taivaskin on pahan vallassa. Yksi ainoa on arvollinen. Nimittäin Karitsa. Mutta kuka sitten tuomitaan tai rangaistaan? Ei ketään vaan raamatun hirmuisuudet on tarkoitettu opetukseksi ja nuhteeksi ja kuriksi. Jotta olisi kynnys ryhtyä pahuuteen korkea.
Hyvien on vaikea pahojen maailmassa olla. He todistavat ja muistuttavat pahojen pahuudesta eikä heitä siedetä. Onko heille mitään todellista lohtua? Eipä juuri. Ehkä Filosofia auttaa. Eräänlainen stooalainen asenne. Ei anna minkään järkyttää itseään. Ja muutenkin pitää elämänfilosofian olla kunnossa. - Anonyymi
Raamatussa esitellään vain yksi noin 4000 virkaatekevästä jumalasta, ja vielä varsin jakomielitautisena. Mikä on todennäköisyytesi osua oikeaan?
- Anonyymi
Höpöhöpö. Mitä hyötyä on epäjumalien palvonnasta?
1. Aik. 16:26 Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat.
- Anonyymi
Usko on niin toisaikainen, kuin veljensä Askokin. Joskus iloisena naama hevosenkengällä, toisinaan taas kuin sitruunan niellyt. Ota noistakin veljeksistä selkoa. Niin ovat kuin isänsä Eskokin. Äitinsä Sisko sensijaan jaksaa olla positiivinen aina, pelkkä tikkari riittää hänelle ilon aiheeksi. Kelpo malli kaikille murheen yössä tarpojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056