Surullista, että vanhukset ovat joutuneet vasemmisto ja äärivasemmistopuolueiden politiikan takia itse lähtemään parrikadeille puolustamaan oikeuksiaan. Hienoa oli se, että olivat "tavallisesta" äärivasurista poiketen, osanneet kohdistaa mielenilmauksen "oikeaan" osoitteeseen eli PIRHA:a vastaan. Pirhaa, jonka päätöksistä jo vuodesta 2022 ovat "vastanneet" OPPOSITIOPUOLUEET eli SDP, Hirveät, Keskusta ja vasurit 44/34 edustajapaikallaan!!! Eli SAMAT päättäjät, jotka viime aluevaaleissa valtuutettiin JATKAMAAN LEIKKAUKSIA!!!!!
Hämmästystä lisäksi aiheutti se, että SYYLLISTEN edustajaa IlmariNurmista, sen sijaan, että oltaisiin heitelty kananmunilla tms. pyydettiinkin selfie kuvaan!!!!!
Tragikomiikkaa Rollaattorimarssilla Tampereella 9.5.2025
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä on propaganda? Se on sitä, että asiat käännetään nurinpäin ja valkoisesta yritetään tehdä musta.
- Anonyymi
Olisiko osa iäkkäistä laitettu puolustamaan vanhusten pakkopalveluja kuten päivätoimintaa, että miten "ihania" ne ovat ja hysteerinen mummojen kuntoutus. Vai saako iäkäs valita itse asioita, esimerkiksi köyhä vanhus, ettei aina tuputeta kaikkea kummallista. Eri asia mitä kukin toivoo.
- Anonyymi
Mun naapurin mummo kertoi iloisena, että hän pääsi marssilla Ilmarin kanssa yhteiskuvaan jollekin somesivulle. Tämä mummo on sosiaalinen ihminen, joka tykkää päivätoiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299