Valitan kun kaupoissa ruuan hinta noussut mutta LISÄKSI tuotteiden koko pienentynyt.
Hinta noussut ja tuotteen määrä pienentynyt. Tosi törkeää. Tätä ei moni edes hoksaa.
Juuri oli juttua media uutisissa että mm.Pirkan grillimakkaraa oli paketissa ennen 400grammaa mutta nyt 360grammaa!
Kaupat kumminkin tehneet hurjia voittoja koronasta saakka.
Vaikka en ole köyhimpiä mutta en rikaskaan niin silti olen alkanut tarkkailla kaupoissa hintoja ja tuotteiden pakkauskokoa ja ihan vaan siksi että siinä säästän itse rahaa ja samalla pistän hanttiin ryöstäjä kauppiaille.
ValiVali ja vali
Anonyymi-ap
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Vali on Voivoi.
- Anonyymi
Pienempi pakkauskoko auttaa painonhallinnassa. Kun jatkaa syömistä samoin kuin aiemminkin, niin eikö silloin automaattisesti tule syötyä vähemmän.
- Anonyymi
Opiskelkaa hyvä ammatti niin on vara ostaa ruokaa,älkää täällä valittako🥰
- Anonyymi
Pilkun jälkeen sananväli.
-oikonomi- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkun jälkeen sananväli.
-oikonomi-Ennen puhelin laskun muodostu mista näppäintä paina minen.
- Anonyymi
Syömään!
- Anonyymi
Äiti laittaa kohta sapuskaa.
- Anonyymi
"Kaupat kumminkin tehneet hurjia voittoja koronasta saakka", korona varmaan suuntasi huomioa pois muuhun suuntaan silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309