En ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa ja sellaisen toivoisin kovasti löytäväni vielä tässä elämässä. Asun pienellä paikkakunnalla ja täällä ei seuraa ole tarjolla, Tinderissä en saa matcheja tai jos saan, ne eivät puhu tai poistavat osuman. En ole omasta mielestäni kauhean ruma mutta ylipainoa on aika paljon, kurvejakin on ja olen ihan mukava ja empaattinen ihminen. Minulla on korkeakoulututkinto ja siten toivoisin löytäväni keskustelutaitoisen, avarakatseisen ja maanläheisen ihmisen. En käy baareissa enkä käytä päihteitä, joten toivoisin myös mieheltä vähintäänkin savuttomuutta / nikotiinittomuutta. Hävettää edes myöntää. etten ole koskaan suudellut ketään ja olen neitsyt. Paljon kirjoitellaan miehistä, jotka ovat tällaisessa tilanteessa mutta on meitä naisiakin. Kai tämä on sitten epätoivoista kirjoittaa suomi24:seen asiasta, mutta kaipaisin vain tsemppausta tai vinkkejä, onko minulla enää toivoa.
Ikisinkkunainen 36v
90
853
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Mä siis röökaan ja vedän brenkkuu, mut noist klabbeist en pidä.
Ne tökkii.
(naurua)- Anonyymi
Lisäkommentti
Peukkuu en vedä, koska mulla on etusormet.
Maksanut laskunsa.
(hihitystä) - Anonyymi
Bostoniako poltat vai vielä sitäkin terrrvaisempaa köhötintä ? Jymy on kaikkeinparasta tupakkia jota piipun kopallisen poltettuaan sai kansakoulussa tupakinpoltto-oikeuden.
Kipparilakupiippua ei saanut eikä vieläkään saa imeskellä ellei Purran hallitus salli lakritsin imeskelyä. Sitten ovat tämä toffeiset savukkeet ....
"toivoisin myös mieheltä vähintäänkin savuttomuutta / nikotiinittomuutta"
Kuinka tuo menee laajennettuna? Hampaattomuutta...- Anonyymi
Jos onni lykkii, muista tulla takaisin kertomaan mistä löysit rumapainoista sietävän miehen.
- Anonyymi
on varmsti monta muutakin samanlasita kiinnostunutta jotka haluu tietää...
No juu.. täällä saat varmaankin kommentteja jotka ei valtavasti itsetuntoa aina nosta. Täällä on kaikenlaista viheltäjää.
Elä ressaa noista älykääpiöistä ja mielestäni avauksesi oli oikein hyvä.
Ja oikeasti, tämä suomi24 on oikein hyvä paikka keskustella aiheesta, sillä ei kukaan tiedä kuka sinä olet.
Aika moni kokematon mies on avautunut täällä ja hienoa rehellisyyttä sinulta avautua täällä.
Tosin tämä ei ole senssipalsta, mutta täällä on hyvä purkaa tuntojaan.
Ja rehellisyyden vuoksi, on täältä jotkut löytäneet kumppaninkin, vaikka sen varaan ei kannata laskea.
Ole vain oma rehellinen itsesi ja täällä on sellainen yhteeisö joka varmasti toivottaa sinut tervetulleeksi.
Eikä mielestäni ole yhtään noloa avautua täällä. Itse tehnyt sitä jo vuosia.- Anonyymi
Kiitos paljon sanoistasi, kiva kun on tällaisiakin vastauksia. Arvasin saavani myös asiattomia kommentteja mutta en hajoa anonyymeista nettihuutelijoista.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon sanoistasi, kiva kun on tällaisiakin vastauksia. Arvasin saavani myös asiattomia kommentteja mutta en hajoa anonyymeista nettihuutelijoista.
Hyvä juttu. Anonyymejä nettihuutelijoita riittää riesaksi asti. Niitä ei vaan piä päästää ihon alle.
Tänne mahtuu kaikenlaiset kirjoittelijat. On ollut ihan laidasta laitaan. Tosin itse olen ollut palstalla vasta vuodesta 2020 lähtien, mutta tämä on jo osa elämäntapaani.
Ja kuulun itse niihin jotka ovat löytäneet kumppanin tältä nimenomaiselta palstalta.
Aloittaessani palstailun olin pitkässä avoliitossa ja sitten pienellä tökkimisellä tajusin erota. Eikä aikaakaan kun löysin unelmieni tapailulumppanin täältä ja nyt yhteisiä vuosia on jo neljä.
Ja kyllä naisella saa olla krieereitä, kunhan osaa olla myös avoimin mielin parinhaussa. Sellainen jyrkkä ja kiveenhakattu joustamattomuus ei oikein viehätä juuri ketään.
- Anonyymi
jos nuorempana harrastaa urheilua, niin silloin ei vanhanakaan tule lihavaksi... ainakaan kuin... joku pallomainen-heliumpallomainen, oikein niin että leijuu kuin joku Dune-elokuvan Paroni Harkonnen.
- Anonyymi
yhteenpötköönkirjoittajien nimi olisi, kuin hyvästä Asterix ja Ropelix -jutusta.
Raamatullix... jos vnhan testamentin sukukirjoja luetkin.
t. MegalomaniX Tää on ihan hyvä paikka kirjoitella, kaikenlaisista asioista. Enkä mä nää tossa sun tilanteessa nää mitään hävettävää. Hyvin täältä neuvoo saa vähän minkälaiseen ongelmaan tahansa.
Sitä mä vähän ihmettelen, ettei teillä päin miehiä oo, kun miehet nyt yleensä jää noille pikkupaikkakunnille. Kun noita perinteisiä teollisuuden aloja, kuitenkin enemmän tuolla syrjemmässä toimii, kuin jossakin Helsingin keskustassa. Ompelutehtaat taas on jo aikoja sitten lopetellu ja naiset kaupunkiin lähteneet. Ylipaino ei tietenkään hyvästä ole, mutta siitä nyt tässä yhteydessä juuri haittaa, kun noita ylipainosia on todella paljon miehistäkin. Mihinkään tindereihin mä en usko, huijausta ihan kun moni muukin asia nykypäivänä. Ei toi sun tilanne mun silmiin mitenkään huonolta näytä.- Anonyymi
Sopivan ikäiset on jo varattuja tai sitten alkoholisoituneita, reilusti minua vanhempia ja eläkeiän saavuttaneita olisi varmaan vapaanakin. En niin epätoivoinen ole että kelpuuttaisin ihan-kenet-tahansa.. Kai läskilläkin saa olla kriteereitä ja toiveita? Kiitos paljon kuitenkin rohkaisevista sanoista.
Anonyymi kirjoitti:
Sopivan ikäiset on jo varattuja tai sitten alkoholisoituneita, reilusti minua vanhempia ja eläkeiän saavuttaneita olisi varmaan vapaanakin. En niin epätoivoinen ole että kelpuuttaisin ihan-kenet-tahansa.. Kai läskilläkin saa olla kriteereitä ja toiveita? Kiitos paljon kuitenkin rohkaisevista sanoista.
Tietenkin saa olla ja pitääkin olla. Ihmettelen vaan, miten teillä päin on niin paljon alkoholisoituneita. Oot kuitenkin nuorempaa sukupolvea. Ja toi kulutus on nuoremmilla vähentynyt. Tiedän kyllä, että jos vaikka jokin suuri työnantaja kaatuu pienellä paikkakunnalla. Niin siitä voi seurata näköalattomuutta ja vaikka alkoholisoitumistakin. Aikoinaan kävin tälläisella tehdaspaikkakunnalla, niin näki jo katukuvassa apeat tunnelmat.
- Anonyymi
Sinähän olet JeroP sinkku, ja samassa tilanteessa. Ota nyt yhteyttä tuohon naiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet näin myöhään liikkeellä? Kuvittelisin, että opiskeluaikoina viimeistään kohtaa kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet näin myöhään liikkeellä? Kuvittelisin, että opiskeluaikoina viimeistään kohtaa kumppanin.
Niinhän sitä kuvittelisi, mutta en ole koskaan ollut sellainen ihminen, että tulisi paljon pyörittyä missään bileissä tai baareissa, ei siis myöskään opiskelija-aikoina. On ollut omia muita harrastuksia ja ne on naisvaltaisia lähes 100% niin eipä siellä ketään ole tavannut. Tiedän, että nyt alkaa olla liian myöhäistä, friikkihän tällainen eukko on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä kuvittelisi, mutta en ole koskaan ollut sellainen ihminen, että tulisi paljon pyörittyä missään bileissä tai baareissa, ei siis myöskään opiskelija-aikoina. On ollut omia muita harrastuksia ja ne on naisvaltaisia lähes 100% niin eipä siellä ketään ole tavannut. Tiedän, että nyt alkaa olla liian myöhäistä, friikkihän tällainen eukko on.
mitä ne harrastukset ovat?
- Anonyymi
Mielestäni oikeasti rikastuttaakin palstaa aika paljon jos on erilaisia juttuja, koska sinkkuunkin aisältyy monia asioita, kuten ihmisen elämään yleensäkin.
- Anonyymi
Miksi asut pienellä paikkakunnalla? Miten olet ajautunut tuohon tilanteeseen? Onko sinulla naispuolisia ystäviä paikkakunnalla?
- Anonyymi
Koska sain täältä aikoinaan vakituisen työpaikan, jossa viihdyn ja koska minulla on täällä omistusasunto. Tykkään pienistä paikkakunnista enemmän kuin kaupungeista, täällä on hyvät harrastusmahdollisuudet ja kaunista luontoa. Kyllä minulla naispuolisia ystäviä on täällä ja muualla Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sain täältä aikoinaan vakituisen työpaikan, jossa viihdyn ja koska minulla on täällä omistusasunto. Tykkään pienistä paikkakunnista enemmän kuin kaupungeista, täällä on hyvät harrastusmahdollisuudet ja kaunista luontoa. Kyllä minulla naispuolisia ystäviä on täällä ja muualla Suomessa.
Tuossa näkyykin jo vastauksesi mieltäni askarruttaneeseen asiaan. Siirryn siis esimerkkiin!
Seurustelin ikäisenäsi erään rouvan kanssa.
Hänellä oli tietenkin oma tuttavaverkostonsa vertaistukeen vaikkapa nyt tällaisessa ongelmatilanteessa.
Erään tukiryhmän jäsenen terävä päätelmä allekirjoittaneesta oli sitten seuraava.
"Siinä miehessä on jotain vikaa, kun se ei ole ollut naimisissa!"
Toinen seikka.
Jos nyt sattuisi käymään niin, että toivomuksesi toteutuu.
Niin mitkä mielestäsi ovat kotiympäristössäsi niin vahvasti positiivisia asioita, että sulhanen muuttaisi samaan osoitteeseen?
Muuten joudut luopumaan omasta maailmastasi.
Mies 65
Ps. Älä sitten yritä mitään, olen työelämässä ja muuttohalukkuuteni on nolla.
- Anonyymi
nytpä hyvä musiikki minun sähköpäivässäni, acdc-whole lotta Rosie... ei ole välttämättävä kovin laiha hän... rokkijuttuja.
ACDC - Whole Lotta Rosie. - Anonyymi
Jaa-a. Jos olisin tuossa tilanteessa harkitsisin vakavasti muuttoa isompaan kaupunkiin. Ja tietysti myös uusi työ olisi tervetullut. Mieluusti paikasta, jossa on miehiä töissä 🤣 Oletko urautunut mukavuusalueellesi?
Muutat tai et, suosittelen yhdistystoimintaa ja erilaisia kursseja, joissa kenties olisi mukavia miehiä mukana.
Tinder on huono. Paras koulutetuille sinkuille netin mukaan on Academic singles.
- Sheena- Anonyymi
Ei hullussaan kannata miehen (tai naisen) takia alkaa mihinkään isompaan muutosprojektiin, kun asiat on muuten mukavasti.
Ei ne parisuhteet nyt niin ihania ole.
T. Hra nro 47 - Anonyymi
Tänä päivänä ei töitä minun alalta ole kovin helppoa saada eikä kiinnosta tyhjän päälle heittäytyä vain sen takia, että ehkä löytäisi miehen. En myöskään saisi asuntoani myydyksi. Elämä kaupungissa ei houkuttele. Tiedostan, että tänne tuskin kukaan muuttaa mutta minulle kävisi myös kaukosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hullussaan kannata miehen (tai naisen) takia alkaa mihinkään isompaan muutosprojektiin, kun asiat on muuten mukavasti.
T. Hra nro 47tuossa on järjen ääni: ei ne parisuhteet nyt niin ihania ole.
eivätkä edes kestä kovin pitkään. ei omaa elämää kannata pilata sellaisen takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Hra nro 47Niinkö? Miten kukin nyt tykkää. Olisin tylsistynyt perinpohjin, jos 36-vuotiaana perheettömänä elelisin eteenpäin vuosiakausia pienellä paikkakunnalla samassa työpaikassa eläkeikäiseksi, tai edes nelikymppiseksi.. mutta tosiaan miten kukin tykkää.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Miten kukin nyt tykkää. Olisin tylsistynyt perinpohjin, jos 36-vuotiaana perheettömänä elelisin eteenpäin vuosiakausia pienellä paikkakunnalla samassa työpaikassa eläkeikäiseksi, tai edes nelikymppiseksi.. mutta tosiaan miten kukin tykkää.
- Sheenajoo pitää muuttaa helsinkin keskustaan asumaan, muuten on tylsimys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo pitää muuttaa helsinkin keskustaan asumaan, muuten on tylsimys
Helsingin keskustaan ei tarvitse muuttaa, tietenkään.
Tässä ketjussa pätee taas sama totuus kuin useissa aloituksissa. Halutaan jotain kamalasti, mutta ei haluta tehdä mitään sen eteen mitä halutaan. Itse vedän johtopäätöksen, ettei haluta oikeasti/riittävästi.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin keskustaan ei tarvitse muuttaa, tietenkään.
Tässä ketjussa pätee taas sama totuus kuin useissa aloituksissa. Halutaan jotain kamalasti, mutta ei haluta tehdä mitään sen eteen mitä halutaan. Itse vedän johtopäätöksen, ettei haluta oikeasti/riittävästi.
- SheenaSiinäpä itsekkäästi vedetty johtopäätös.
- Anonyymi
Joku jo ehdottikin isommalle paikkakunnalle muuttamista. Mutta olisiko se sen arvoista, enpä tiedä.
Itse olen hieman samantapaisessa tilanteessa mutta terveydellisistä syistä johtuen.
Mielestäni tuossa mitä kerroit itsestäsi ei ollut mitään suurempaa vikaa, ylipainostakin on helppo päästä eroon mikäli niin tarvitsisi tehdä. Mutta yksi kohta mikä selkeästi erottui ja pisti silmään on tuo korkeakoulututkinto, siitä voi tulla iso ongelma monelle.
Jos et itse käytä päihteitä niin mielestäni tuo pitäisi olla ehdoton vaatimus myös kumppanille. Itse en alkaisi mitään ryyppäämistä katselemaan enkä myöskään kumppanin baari-iltoja mistä ehkä seuraavana iltapäivänä tullaan kotiin, jos tullaan. Minulle tuo olisi ehdoton ei. Olisin valmis joustamaan jostain muusta asiasta tuon sijaan.
Ihan hyvät mahdollisuudet sinulla on, mutta ei vaan ehkä juuri sillä paikkakunnalla missä asut. Ehkä kannattaisi etsiä jostain muualta kuin sieltä, ja tinderit unohtaisin ihan suosiolla. Jospa jotain muuta kautta kokeilisi etsiä.
Siitä suutelemisesta, ei se kovin kummoista ole. Tai ehkä se ei vaan nyt ole minun juttuni, voi olla niinkin. En ole oikeastaan koskaan innostunut edes siitä ajatuksestakaan. Olen hieman erikoinen monella tapaa joten saatan olla ihan väärässä, älä usko minua.
m- Anonyymi
Korkeakoulututkinto on iso ongelma? Luulin, että se oli päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla muutamia äänekkäitä yksilöitä, joita korkeakoulututkinnot ahdistavat.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän korkeakoulututkinto ongelma oo. Ja vaikka ylemmässä vastauksessa puhuinkin pienestä paikkakunnasta ja siihen liittyvästä teollisuudesta. Niin eihän se teollisuus pelkkää duunarihommaa ole, on käyttöinsinööriä ja tuotekehittäjää. Mutta mitä taas alkoholisoituneita miehistä puhuttiin, niin viittaa vähän siihen, että paikkakunnan teollisuus ois kuihtumassa. Ja nykyään se työttömyys kohtaa jo korkeakoulutettujakin. Ennen kun kiinailmiö kosketti enemmän duunareita, mutta nyttemmin tulee kiinassa insinöörejä jo liukuhihnalta, että aika ongelmathan meillä, muutakin kun pariutumisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän eri juttu joillakin. Kun jos mies on keskiluokkainen työmies, niin ei välttämättä kovin hyvällä katso korkeakoulutettuja. Niillä koulutetuilla on omat piirinsä ja porukkansa, omat jutut mitkä ei aukene sen porukan ulkopuolella eläville. Omat ajattelumallinsa minkä mukaan järjestävät maailmansa, tavallinen työmies taas elää ihan eri maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voi tulla iso ongelma. Ymmärsin että asut maaseudulla. Jos olet sadan kilometrin päässä mistään niin se on joko maaseutua tai erämaata eli käytännössä metsää. Kummassakin tapauksessa siellä ei juuri törmää korkeasti koulutettuihin henkilöihin. Maaseudulla karsastetaan muuhun yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä. Erämaasta en tiedä, oletan siellä olevan samankaltainen mentaliteetti. Jos lähdet siellä kehumaan koulutustasollasi niin luultavasti saat kylmän vastaanoton. Itse en tuossa tilanteessa edes mainitsisi koko asiaa jollei joku sitä suoraan kysy.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voi tulla iso ongelma. Ymmärsin että asut maaseudulla. Jos olet sadan kilometrin päässä mistään niin se on joko maaseutua tai erämaata eli käytännössä metsää. Kummassakin tapauksessa siellä ei juuri törmää korkeasti koulutettuihin henkilöihin. Maaseudulla karsastetaan muuhun yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä. Erämaasta en tiedä, oletan siellä olevan samankaltainen mentaliteetti. Jos lähdet siellä kehumaan koulutustasollasi niin luultavasti saat kylmän vastaanoton. Itse en tuossa tilanteessa edes mainitsisi koko asiaa jollei joku sitä suoraan kysy.
mAloittaja tässä vastaa, tiedostan korkeakoulututkinnon olevan tällä seudulla ongelma. Moni mies haluaisi olla edelleen älykkäämpi ja paremmin tienaava osapuoli. Joten senkään takia ne harvat vapaat eivät hevin lähesty meikäläistä, kun tietävät minut koulutetuksi ja kohtuullisen hyvin ansaitsevaksi ihmiseksi. Ja myönnän kyllä sen, että toivoisin mieheltä tietynlaista älykkyyttä - jota myös elämänviisaudeksi voidaan nimittää, keskustelutaitoa ja empatiakykyä. Junttius ja homeiset arvot viime vuosituhannelta ei viehätä ja valitettavan paljon sitä maaseudulla yhä on.
Anonyymi kirjoitti:
mNo tätä mä oon tässä pääni puhki miettiny, että onko se todella ihan maaseutupitäjä vai onko siellä kuitenkin jotakin teollisuutta. Ja jos ois, niin sillon pitäs olla myös korkeakoulutettuakin väkee. Ja hyvin paljon nykyduunaritkin tekee sitä näpyttelytyötä, ei enää varsinaisesti koneista. Ja mitä palkkaan tulee, niin ihan hyvin tulee duunaripalkalka syrjäseudulla toimeen. Mitä järkee on kaksinkertaisesta palkasta Helsingissä, jos asumiskulutkin on kaksinkertaiset. Ja verottaja vie lopunkin erotuksen, että jos on vaikka opintolaina, niin korkeakoulutettu jää jo tappiolle.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No tätä mä oon tässä pääni puhki miettiny, että onko se todella ihan maaseutupitäjä vai onko siellä kuitenkin jotakin teollisuutta. Ja jos ois, niin sillon pitäs olla myös korkeakoulutettuakin väkee. Ja hyvin paljon nykyduunaritkin tekee sitä näpyttelytyötä, ei enää varsinaisesti koneista. Ja mitä palkkaan tulee, niin ihan hyvin tulee duunaripalkalka syrjäseudulla toimeen. Mitä järkee on kaksinkertaisesta palkasta Helsingissä, jos asumiskulutkin on kaksinkertaiset. Ja verottaja vie lopunkin erotuksen, että jos on vaikka opintolaina, niin korkeakoulutettu jää jo tappiolle.
Enemmän on maaseutupitäjä, pienteollisuutta mutta sekin yksityisyrittäjyyttä. Niillä ihmisillä on jo puolisot, jäljelle ovat jääneet tukien varassa eläjät. Minua ei kiinnosta miehen rahatilanne enkä tarvitse itselleni elättäjää, mutta harmillisen usein matala koulutus- ja tulotaso tarkoittavat myös matalaa sivistystä ja näköalattomuutta - niitä tuulahduksia menneeltä vuosituhannelta. Kyllä mediassakin paljon kirjoitetaan, miten eri sukupuolten arvomaailmat ovat niin kaukana toisistaan, että jo se estää pariutumisen. Minulla lienee juuri sellainen tilanne sen lisäksi, etten ulkoisesti ole viehättävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tässä vastaa, tiedostan korkeakoulututkinnon olevan tällä seudulla ongelma. Moni mies haluaisi olla edelleen älykkäämpi ja paremmin tienaava osapuoli. Joten senkään takia ne harvat vapaat eivät hevin lähesty meikäläistä, kun tietävät minut koulutetuksi ja kohtuullisen hyvin ansaitsevaksi ihmiseksi. Ja myönnän kyllä sen, että toivoisin mieheltä tietynlaista älykkyyttä - jota myös elämänviisaudeksi voidaan nimittää, keskustelutaitoa ja empatiakykyä. Junttius ja homeiset arvot viime vuosituhannelta ei viehätä ja valitettavan paljon sitä maaseudulla yhä on.
Ongelmasi onkin vaikeampi kuin mitä alkuun ajattelin. Hankala asetelma. Melkein ainoa vaihtoehto on löytää se kumppani maaseudun ulkopuolelta. Tai sitten sellainen maaseudulla asuva henkilö joka ei tykkää asua siellä ja haluaisi sieltä pois, mutta vaikkapa rahallisen tilanteensa vuoksi ei pysty muuttamaan pois. Lisäksi sen pitäisi olla älykäs, eli lukutoukka. Voihan tuollainen olla jossain siellä omissa oloissaan kyllä, sulkeutuneena omiin oloihinsa kirjojensa kera, on se mahdollista. Mutta miten sen tunnistaisit vaikka se kävelisi sinua vastaan kadulla, jos ei sitten kirjoja kantaisi kainalossaan. Jos siellä olisi kirjakauppaa tai divaria niin sieltä tuo löytyisi.
Jos taas on perus maalainen joka tykkää elää siellä ja pitää maaseudun meiningistä, niin se metsästää ja kalastaa, ehkä pitää elukoita, on maanviljelijä ja ajelee traktorilla. Ei siltä löydy sitä kirjallista sivistystä mitä sinä haet, ei sellaisella ole kiinnostusta lukea kirjoja, paitsi kalastus ja metsästys lehteä.
Tuo on miltei vaikeampi tilanne kuin minulla, kun minun täytyisi vaan löytää sellainen ihminen joka pystyy hyväksymään terveysongelmani. Jos vaan sitkeästi jaksaisin etsiä niin löytäisin sen kyllä. Mutta en vaan jaksa enää yrittää. Joskus paljon nuorempana yritin nettitreffejä ja vastaanotto siellä oli semmoinen että vaikutti mielenterveyteeni, enkä aio enää vaarantaa mielenterveyttäni joittenkin netti-naikkosten takia.
Lisäksi kun minulla on samanlainen ongelma kuin sinulla että vain aika harva kelpaa minulle, kun jos vaan ei sitä kiinnostusta herää niin minkäs teet, en mitään esittämäänkään ala sen takia että vain pääsisi sänkyyn jonkun kanssa. Ja voisi olla ettei hommat edes onnistuisi jos ei ole sitä aitoa kiinnostusta toiseen.
m Anonyymi kirjoitti:
Enemmän on maaseutupitäjä, pienteollisuutta mutta sekin yksityisyrittäjyyttä. Niillä ihmisillä on jo puolisot, jäljelle ovat jääneet tukien varassa eläjät. Minua ei kiinnosta miehen rahatilanne enkä tarvitse itselleni elättäjää, mutta harmillisen usein matala koulutus- ja tulotaso tarkoittavat myös matalaa sivistystä ja näköalattomuutta - niitä tuulahduksia menneeltä vuosituhannelta. Kyllä mediassakin paljon kirjoitetaan, miten eri sukupuolten arvomaailmat ovat niin kaukana toisistaan, että jo se estää pariutumisen. Minulla lienee juuri sellainen tilanne sen lisäksi, etten ulkoisesti ole viehättävä.
Juu, tiedän. Mutta nyt kun tarkemmin ajattelen, korkeakoulutustakin on monenlaista. Mullakin monet insinöörikollegat, niin on aikalailla "persuja". Ja mitä omaankin koulutusuraan, niin lukiosta alkaen panostin pitkään matikkaa ja laajaan fysiikkaan, en hirveesti oo koulutuksessa "sivistynyt". Vasta myöhemmin suoritin avoimia mm. Kasvatustiedettä. Noita avoimia voi suorittaa ihan duunaripohjaltakin ja käsityötaidoista on hyötyä korkeammassakin koulutuksessa. Ja useinhan tuppaa unohtumaan, että sellainenkin opintosuunta löytyy yliopistosta kuin käsityötiede. No meni vähän sivuun jo aiheesta, mutta esimerkkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmasi onkin vaikeampi kuin mitä alkuun ajattelin. Hankala asetelma. Melkein ainoa vaihtoehto on löytää se kumppani maaseudun ulkopuolelta. Tai sitten sellainen maaseudulla asuva henkilö joka ei tykkää asua siellä ja haluaisi sieltä pois, mutta vaikkapa rahallisen tilanteensa vuoksi ei pysty muuttamaan pois. Lisäksi sen pitäisi olla älykäs, eli lukutoukka. Voihan tuollainen olla jossain siellä omissa oloissaan kyllä, sulkeutuneena omiin oloihinsa kirjojensa kera, on se mahdollista. Mutta miten sen tunnistaisit vaikka se kävelisi sinua vastaan kadulla, jos ei sitten kirjoja kantaisi kainalossaan. Jos siellä olisi kirjakauppaa tai divaria niin sieltä tuo löytyisi.
Jos taas on perus maalainen joka tykkää elää siellä ja pitää maaseudun meiningistä, niin se metsästää ja kalastaa, ehkä pitää elukoita, on maanviljelijä ja ajelee traktorilla. Ei siltä löydy sitä kirjallista sivistystä mitä sinä haet, ei sellaisella ole kiinnostusta lukea kirjoja, paitsi kalastus ja metsästys lehteä.
Tuo on miltei vaikeampi tilanne kuin minulla, kun minun täytyisi vaan löytää sellainen ihminen joka pystyy hyväksymään terveysongelmani. Jos vaan sitkeästi jaksaisin etsiä niin löytäisin sen kyllä. Mutta en vaan jaksa enää yrittää. Joskus paljon nuorempana yritin nettitreffejä ja vastaanotto siellä oli semmoinen että vaikutti mielenterveyteeni, enkä aio enää vaarantaa mielenterveyttäni joittenkin netti-naikkosten takia.
Lisäksi kun minulla on samanlainen ongelma kuin sinulla että vain aika harva kelpaa minulle, kun jos vaan ei sitä kiinnostusta herää niin minkäs teet, en mitään esittämäänkään ala sen takia että vain pääsisi sänkyyn jonkun kanssa. Ja voisi olla ettei hommat edes onnistuisi jos ei ole sitä aitoa kiinnostusta toiseen.
mEi maanviljelyys poissulje sivistystä. Sekin on sivistystä, että seuraa mitä maailmassa tapahtuu ja ajattelee omilla aivoillaan. Osaa ottaa muut huomioon ja nähdä omaa napaa pidemmälle, miettiä miltä oma käytös ja toiminta muista tuntuu. Tiktokin selaaminen ja salaliittoteorioihin uppoutuminen puolestaan eivät ole sivistystä mutta niihin saattaa korkeakoulutettukin haksahtaa. Vaikea nähtävästi osata selittää, mitä tässä haen, mutta koulutus ei automaattisesti tarkoita sivistystä ja kouluja käymättömyys sivistymättömyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maanviljelyys poissulje sivistystä. Sekin on sivistystä, että seuraa mitä maailmassa tapahtuu ja ajattelee omilla aivoillaan. Osaa ottaa muut huomioon ja nähdä omaa napaa pidemmälle, miettiä miltä oma käytös ja toiminta muista tuntuu. Tiktokin selaaminen ja salaliittoteorioihin uppoutuminen puolestaan eivät ole sivistystä mutta niihin saattaa korkeakoulutettukin haksahtaa. Vaikea nähtävästi osata selittää, mitä tässä haen, mutta koulutus ei automaattisesti tarkoita sivistystä ja kouluja käymättömyys sivistymättömyyttä.
no sitten se maajussi käy sinulla, senkun otat semmoisen jostain sieltä naapuristasi, nmaatalon poikia mitkä asuu peräkammarrissa piisaa siellä varmasti
- Anonyymi
mutta kaupunkiin muuttaminen voi olla vaativaa, siellä on jatkuva autojen ääni päivin ja öin ei olw ainaista linnunlaulua, joskus toki on hiljaistai yleensä on jatkuvaa moottorien ääntä...
Ehkä parempi muuttaa johonkin mummonmökkiin Konnevedelle ehkä jonkin kanssa.
Koaka kaupunki ei todellakaan sovellu kaikille..
Mummonmökkiin Pieksämäelle tai Konnevedelle kumppaniai kanssa.. - Anonyymi
Kuinka kaukana vähän isommasta taajamasta tai kaupungista asut? Ainahan on nimittäin mahdollista mennä harrastamaan johonkin vähän isommalle paikkakunnalle, vaikkei sinne haluaisi pysyvästi muuttaa. Harrastusten parissa ihmiset usein Suomessa kumppanin löytävät.
- Anonyymi
Sata kilometriä on lähimpään kaupunkiin, jossa saattaisi potentiaalisia kumppaneita olla. Ei sitä oikein työpäivän jälkeen tule lähdettyä harrastamaan niin kauas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata kilometriä on lähimpään kaupunkiin, jossa saattaisi potentiaalisia kumppaneita olla. Ei sitä oikein työpäivän jälkeen tule lähdettyä harrastamaan niin kauas.
Eikö siinä todellakaan yhtään ainoaa isompaa taajamaa tuon lähempänä ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No
Tuohan tarkoittaa semmoista että myös vastakkaiseen suuntaan on kaupunkiin minimi sata kilometriä!
Eli tavan korpiloukkoon olet itsesi paikoittanut.
Muutama kirkonkylä tulee kulkurin maantieteellä mieleen. Jätän kuitenkin arvuuttelut.
Mies 65
- Anonyymi
Scorpions - Big City Nights...
musiikki - Anonyymi
Tuossakin tulee tuo aina esiin että ensin rahaa, sitten vasta saat rakkautta tai no pillu ja raha ensin, sitten saat joltain .. "City Boy" "rakkautta"...
- Anonyymi
Paljonko Sinulla, aloittaja-nainen on tällä hetkellä käyttävissä käteistä RAHAA?
- Anonyymi
Auervaara käski kysymään.....
- Anonyymi
Anna joku vihje onko 1 vai 2 euroa varallisuutesi aloittaja-nainen, kerro, älä pelkää..
- Anonyymi
joo onko yli 100 000 tilillä? tämä on tärkeä tietää heti
- Anonyymi
No.miehet jotka sitä yksinäisyyttään nillittää ni siihen on heillä yleensä syynä se kuinka ovat itse naisia kohdelleet mutta savuttomuus on lähtökohtaisena vaatimuksena useimmalle miehelle turha helpottaa yllättävän paljon hermoja ainakin töissä käyvällä mikään niin paljon pinnaa kiristäkkään kunnse että pitäs käydä töissä ja si ei olekkaan riittävästi edes tekemistä jouten samalla palkalla voi olla vaikka kotona on vähemmin niiden jaloissa joilla työmaalla oikeasti on tekemistäkin mutta tuo neitsyys ei ole asia mitä tapaillessa kannattaa ainakaan ensimmäisenä mainita se on asia mistä kannattaa aikasintaan mainita siinä vaiheessa vasta jos on samaan sänkyyn ilman vaatteita päätymässä jos toinen ei osaa tuolloin suhtautua asiaan oikein kannattaa todella harkita haluaako neitsyyttään moiselle edes antaa ja jos ei osaa muuta kuin sinun ulkonäköä katsoa ni ei välttämättä ole edes tutustumisen arvoinen ihminen minun mielestäni ainakaan
- Anonyymi
neitsyys on naiselle tosi iso plussa, nykypäivänä kultaakin arvokkaampaa.
- Anonyymi
"miehet jotka sitä yksinäisyyttään nillittää ni siihen on heillä yleensä syynä se kuinka ovat itse naisia kohdelleet "
Miten tämäkin keskustelu meni siihen että "miehet jotka yksinäisyyttään nillittää" vaikka keskustelun aloittaja on yksinäinen nainen joka etsii vinkkejä seuran hakuun? Miksi feministipaskat tunkevat joka ainoaan keskusteluun ja alkavat valittamaan miesten käytöksestä tai jostain muusta miehiin liittyvästä, vaikka itse keskustelu on ollut aivan asiallista, paria häirikköä lukuunottamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"miehet jotka sitä yksinäisyyttään nillittää ni siihen on heillä yleensä syynä se kuinka ovat itse naisia kohdelleet "
Miten tämäkin keskustelu meni siihen että "miehet jotka yksinäisyyttään nillittää" vaikka keskustelun aloittaja on yksinäinen nainen joka etsii vinkkejä seuran hakuun? Miksi feministipaskat tunkevat joka ainoaan keskusteluun ja alkavat valittamaan miesten käytöksestä tai jostain muusta miehiin liittyvästä, vaikka itse keskustelu on ollut aivan asiallista, paria häirikköä lukuunottamatta."Miten tämäkin keskustelu meni siihen että "miehet jotka yksinäisyyttään nillittää" vaikka keskustelun aloittaja on yksinäinen nainen joka etsii vinkkejä seuran hakuun? Miksi feministipaskat tunkevat joka ainoaan keskusteluun ja alkavat valittamaan miesten käytöksestä tai jostain muusta miehiin liittyvästä, vaikka itse keskustelu on ollut aivan asiallista, paria häirikköä lukuunottamatta."
Niin juuri, suksikaa muualle!
KilttiMies89
- Anonyymi
Money talks, raha puhuu, kiljuukin oikein.
Ja hevonen konttaa... - Anonyymi
Ensimmäisenä totean, että toivoa on aina. Se, ettet ole koskaan seurustellut, ei tee sinusta ihmisenä yhtään huonompaa. Sinulla ei ole mitään syytä hävetä itseäsi.
Sopivan kumppanin kohtaaminen tuntuu nykypäivänä olevan monelle vähintäänkin haastavaa. Oikeanlaisen kumppanin kohtaaminen irl on ihan tuuripeliä ja deittisovelluksetkin voivat olla vaikeita paikkoja kohdata ihmistä, jonka kanssa arvot ja elämäntilanne kohtaisivat. Jos kumppanin kuitenkin haluaa, niin ainoa tapa on altistaa itsensä kohtaamisille, joko sitten livessä tai netissä.
Hakeudu erilaisiin tapahtumiin, harrastuksiin tai muihin, joissa on mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin. Monella paikkakunnalla on esim sinkkuryhmiä, joissa urheillaan tai kahvitellaan yhdessä. Jotkut ovat tuollaisistakin löytäneet kumppanin. Yksi mahdollisuus on myös kokeilla muita deittisivelluksia kuin Tinderiä. Tinder on monen mielestä todella pinnallinen deittialusta, itselläni ei siitä ole kokemusta. Kannattaa olla myös valmis siihen, että kumppanin ehkä löytyy toiselta paikkakunnalta. Senkään ei tarvitse olla este parisuhteelle.
Tsemppiä kumppanin löytämiseen!
Aletheias- Anonyymi
Kiitos ystävällisestä viestistä ja kannustavista sanoista.
- Anonyymi
monia asioita yhdessä tutkielmassakin.. voitko tiivistää vähän.
olet kuin
Moniajatux
Multipedix.
Metaforix... Wikipedix - Anonyymi
Just joo, aloitetaan siitä että sinulle kelpaa lihava mies myös. Jos ei kelpaa niin unohda koko seurustelu.
- Anonyymi
Kyllä hänelle luultavasti lihava mies kelpaa. Pitäisi siis olla akateeminen, asua maalla, käyttää tinderiä. Ei saa juoda tai polttaa. Entä lapset? Jos ap on vaikka kolmekymppinen, niitä saattaa miehellä olla.
- Anonyymi
en usko että läskimies kelpaa, kun sanoi ylempänä että hänellä on vaatimuksia miehen suhteen, että ei kelpaa kuka tahansa. sitähän se tarkoittaa.
Pitäisi olla jollain tavalla kiinnostava. Ja sitten muistaa käydä suihkussa ja harjata tukka ja semmoista. Mutta ennen kaikkea olla kiinnostavaa. Jo alkaa tinderi laulamaan. Kuin käki.
- Anonyymi
Se on kaikista tärkein neuvo, että muistaa kammata tukkansa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin olikin. Tukka piti kammata ja hampaat piti harjata. Ei ole helppoa puolison hurmaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, tuo just se ratkaiseva neuvo onkin, nyt alkaa onnistumaan asiat.
ei muuta kun kampakauppaan ostoksille
- Anonyymi
Sallisiko aloittaja mieheltä alkoholinkäytön vaikka ei itse juokkaan? Mua se mitenkään haittaa jos toinen ei juo enkä siihen yritä ketään painostaa. Mutta sitä en kestäisi jos joku kieltäisi mua kokonaan juomasta tai alkaisi nalkuttaa juomisesta. Itse kyllä juon alkoholia mutta en enää sellaisissa määrin että taju olisi kankaalla ja oksentaisin.
KilttiMies89- Anonyymi
Aloittaja vastaa, että jos alkoholi hallitsee elämää sillä tavalla, että sitä pitää säännöllisesti päästä lipittämään niin ei kiitos. Toisin sanoen jatkuva tissuttelu tai railakas jokaviikonloppuinen humalahakuinen juominen olisivat sellaisia ominaisuuksia miehessä, että en hyväksyisi.
Salliminen on vähän hassu sana, jokainenhan saa päättää itse omasta elämästään. Jos elämäntavat ja -arvot ovat erilaisia, ei silloin kannata yrittää olla yhdessä. - Anonyymi
Sivusta totean, että lika barn leka bäst. Jotta aiheesta ei tarvitse koskaan keskustella, niin parempi kun elämäntavat ovat suht samanlaiset. Kuten eräälle mieshenkilölle kerran totesin, kun hän sanoi jotain tuohon samaan suuntaan kuin "sitä en kestäisi jos joku kieltäisi mua kokonaan juomasta tai alkaisi nalkuttaa juomisesta", niin sitä pelkoa ei ole. Mun puolesta saa juoda juuri niin paljon kuin sielu sietää ja vaikka itsensä hengiltä. Jokaisella on oikeus juoda. Minulla kuitenkin on oikeus olla katselematta sitä, joten minä ulkoistan siis välittömästi tuollaisesta kuviosta. Mies saa mun puolestani joko juoda yksinään tai vaikka etsiä itselleen ryyppäävän naisen 👍.
- Anonyymi
ei sitä voi kieltää, alkoholoi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin oleeellisesti.
ja alkokholi on lääke, masennuslääke ja kaikkea, kivut lähtee sillä pois
- Anonyymi
Sitä en ihan täysin ymmärrä miksi se alkoholinkäyttö on joillekkin niin iso ongelma.
Itse en ainakaan örvellä kännissä enkä ole väkivaltainen ja pystyn monia asioita hoitamaan vaikka olisi tullut juotuakin.
Kai monilla on ajatus että alkoholia juovat ihmiset on kaikki jotain puliukkoja tai akkoja jotka ei pysty mitään asioitaan hoitamaan muuta kuin ryyppäämään.- Anonyymi
Eihän sitä tajua kokaan yksikään alkoholin suurkuluttaja. Ja ei, se ei liity lainkaan olettamiin, että kaikki heistä olisivat pulihenkilöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tajua kokaan yksikään alkoholin suurkuluttaja. Ja ei, se ei liity lainkaan olettamiin, että kaikki heistä olisivat pulihenkilöitä.
No melkein kaikkea muuta voin tehdä vaikka juon alkoholia paitsi ajaa moottorikäyttöisiä ajoneuvoja, en nyt puhu mistään kauheasta överijuomisesta vaan enemmänkin sellaisesta seitinohuesta hiprakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No melkein kaikkea muuta voin tehdä vaikka juon alkoholia paitsi ajaa moottorikäyttöisiä ajoneuvoja, en nyt puhu mistään kauheasta överijuomisesta vaan enemmänkin sellaisesta seitinohuesta hiprakasta.
No en tietenkään mitään kauhean tärkeitä ja keskittymistä vaativia tehtäviä voi myöskään tehdä jos on vaikka 6-7 juomaa ottanut mutta juominen mulla rajoittuu viikonloppuihin. Joskus kun oikein innostun niin saatan ottaa 10-12 juomaakin mutta harvemmin enää nykyään.
Krapulatkin alkaa olla tässä iässä sen verran pahoja että se pitää yleensä huolen ettei enää tule otettua samalla tavalla kuin nuorempana. Hyvin harvoin myöskään arkena tulee mitään otettua. Keskimäärin otan ehkä 6-7 mieto alkoholijuomaa perjantaina ja lauantaina, ehkä 2 sunnuntaina. Se tekee keskimäärin 12-16 annosta viikossa. Siitä voi sitten olla montaa mieltä olenko alkoholin suurkuluttaja tai jopa alkoholisti. Joidenkin mielestä varmasti olen ja jotkut taas ei näkisi tuossa mitään ongelmaa.
Mies36 vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tietenkään mitään kauhean tärkeitä ja keskittymistä vaativia tehtäviä voi myöskään tehdä jos on vaikka 6-7 juomaa ottanut mutta juominen mulla rajoittuu viikonloppuihin. Joskus kun oikein innostun niin saatan ottaa 10-12 juomaakin mutta harvemmin enää nykyään.
Krapulatkin alkaa olla tässä iässä sen verran pahoja että se pitää yleensä huolen ettei enää tule otettua samalla tavalla kuin nuorempana. Hyvin harvoin myöskään arkena tulee mitään otettua. Keskimäärin otan ehkä 6-7 mieto alkoholijuomaa perjantaina ja lauantaina, ehkä 2 sunnuntaina. Se tekee keskimäärin 12-16 annosta viikossa. Siitä voi sitten olla montaa mieltä olenko alkoholin suurkuluttaja tai jopa alkoholisti. Joidenkin mielestä varmasti olen ja jotkut taas ei näkisi tuossa mitään ongelmaa.
Mies36 vuottaAlkoholisti ei näe ongelmia missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisti ei näe ongelmia missään.
Monet juo aika paljon enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koetko sinö voivasi tehdä kaikkea muuta, ei oikeastaan ole kuin sinun oma kokemuksesi. Muut voivat kokea sen ihan toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla taas ei ole asian kannalta mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne asuukin pysyvästi kadulla
- Anonyymi
Saat toivoa ihan mitä itse haluat ja saat määritellä itse asiat, joita et elämääsi halua. Sinänsä etsit pientä helmeä heinäsuovasta. Ikäisissäsi enää harva on vapaa, sivistynyt, lapseton, mukava ja sivistynyt ja katsoo sinussa enemmän sisäistä minää kuin pulleaa kuorta sekä pystyy työnsä puolesta muuttamaan maalle. Lisäksi aistin välillä tiukahkoista vastauksista, että olet voimakas nainen. Sekin aiheuttaa parisuhdemielessä rajoitteita. Hieman tossun alla oleva mies luultavasti olisi helpompi löytää, mutta veikkaan ettet sellaista kelpuuta. Kaksi vahvaa taas toimii yhteen vain, jos kumpikin osaa kuunnella, on empaattisia ja haluavat kohdella toista hyvin.
Jos oikeasti haluaa löytää jonkun, mieti vielä mitkä vaatimuksistasi on ydinasioita. Missä voit joustaa, jos muu osuu. Voisiko esim. Etäsuhde olla mahdollinen tai saako miehellä olla lapsia? Jo pelkällä noissa kahdessa asiassa joustaminen lisää vaihtoehtoja huomattavasti. Entä jos mies on nuorekas ja samanhenkinen, onko ikä kiveen hakattu asia? Entä miehen ulkonäkö, onko sillä painoarvoa (pystytkö itse katsomaan sisäistä ihmistä ulkoisen sijaan)?
Jotta voisit tavata jonkun ihmisen, sinun pitää olla valmis menemään paikkoihin, jossa heitä tapaa tai missä voi jutella tekstin kautta. Sinun on oltava valmis tutustumaan uusiin ihmisiin ihmisinä (ilman vaatimuslistoja) ja jos molemmin puolin kiinnostaa, sitten pitää pystyä olemana itse aloitteellinen ja on uskallettava avata itseään. Se, ettei ole aiempaa kokemusta, ei ole este, mutta epäaktiivisuus on. Se, että menee lavatansseihin, sinkkutapahtumiin, uuteen harrastukseen naapurikuntaan tai laittaa ilmoituksen deittiin tai kysyy mielenkiintoisen keskustelijan yhteystietoja kahden keskiseen jutteluun, ei välttämättä ole omalla mukavuusalueella, mutta se on ainoa tie siihen että pääsee yrittämään. Jos pystyy olemaan proaktiivinen, on sen oikean osuminen kohdalle helpompaa. Harvalla hän osuu kohdalle ekalla kerralla kun lähtee jonnekin.
Sinuna ensin miettisin onko parisuhde niin tärkeä asia, että olet valmis tekemään sen eteen jotain konkreettista. Jos on, sitten ei auta kuin miettiä mitä asioita on valmis kokeilemaan ja yrittämään. Vaikka Sinkkutapahtumat.fi on helppo paikka aloittaa tai S24 deittissä pari vuotta sitten oli älykkäitäkin miehiä, tosin moni oli varattuja seksiseuraa etsimässä, Se mitä kerrot itsestäsi, ohjaa miehiä aloittamaan keskustelu kanssasi. Jos etsit sivistynyttä miestä, kirjoita sivistyneesti, pitkästi ja kysy miehiltä jotain aloituksessasi (jos vastaavat kysymykseesi, tiedät ettei ole kyse sarjavastuksesta). Kannattaa myös kertoa omat rajoitteet rehellisesti heti aloituksessa. Mielummin 1 kiinnostava vastausta kuin 60 täysin väärää. 🤣 Kun itse kokeilin S24 deittiä muutama vuosi sitten, tuli 3 pv aikaan 60 vastausta ilman kuvaa. Muutaman kanssa tuli hyviä keskusteluja. Sekään ei ole pahasta ja voi avata itselle uusia näkökulmia.
Sitä keneen ihastuu ja rakastuu, ei voi tietoisesti valita. Kaikkien noiden vaatimusten lisäksi myös tunteiden pitäisi molemmin puolin kolahtaa. Ei siis kovin helppo rasti paritua, mutta silti ihmiset onnistuu. Mikset siis sinäkin!- Anonyymi
Kiitos sinulle ystävällisestä ja kannustavasta kommentista. Kyllä olisin valmis etäsuhteeseen eikä minua haittaisi, vaikka toisella osapuolella olisi lapsia. Ja uskoisin, että ikäkin menettää tietyllä tavalla merkityksensä, jos ihmisen kanssa osuu yksiin jutut.
- Anonyymi
Harvinaisen erinomainen vastaus!
Lyhyesti sanottuna, aloittajan on tehtävä miehen työ jos meinaa löytää kumppanin. Unohda se että olet nainen, mieti mitä mies tekisi ja tee samoin, ole rohkea ja periksiantamaton.
Ja nuo erillaiset deitit voisi melkein unohtaa, se ihminen pitää tavata ja aistia se energia siitä, että onko sitä yleensä vai eikö ja sopiiko energiat yhteen. Jotain pitäisi tuntua heti ensimmäisellä kerralla kun kohtaat sen ihmisen. Saattaa olla että se toinen tuntuu vaan oudolta tai jotenkin erikoiselta tai kummalliselta, poikkeukselliselta. Se on pääasia että tuntuu jotain. Jos ei tunnu mitään siinä toisessa niin ei siitä mitään tule, kaikenlaista epämääräistä voi toki säätää kenen kanssa tahansa mutta jos jotain aitoa meinaa löytää niin sen tuntee heti alussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen erinomainen vastaus!
Lyhyesti sanottuna, aloittajan on tehtävä miehen työ jos meinaa löytää kumppanin. Unohda se että olet nainen, mieti mitä mies tekisi ja tee samoin, ole rohkea ja periksiantamaton.
Ja nuo erillaiset deitit voisi melkein unohtaa, se ihminen pitää tavata ja aistia se energia siitä, että onko sitä yleensä vai eikö ja sopiiko energiat yhteen. Jotain pitäisi tuntua heti ensimmäisellä kerralla kun kohtaat sen ihmisen. Saattaa olla että se toinen tuntuu vaan oudolta tai jotenkin erikoiselta tai kummalliselta, poikkeukselliselta. Se on pääasia että tuntuu jotain. Jos ei tunnu mitään siinä toisessa niin ei siitä mitään tule, kaikenlaista epämääräistä voi toki säätää kenen kanssa tahansa mutta jos jotain aitoa meinaa löytää niin sen tuntee heti alussa.lisäksi tuossa viestissä oli hyvää se että voisi vähän keventää niitä rajoituksia, esim. jos se mies voisi olla +10 vuotta vanhempi lisäisi mahdollisuuksia valtavasti, ja jos yleisesti jättäisi niitä rajoituksia vähemmäksi ja katsoisi miten oikeasti tulee toimeen jonkun ihmisen kanssa, millaista on olla sen seurassa, ja unohtaa vaikka ne ikärajat kokonaan
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337