...lievästi heikkolahjainen, savolaisena huumorimiehenä esiintynyt, Risse on kadonnut? Täytti ennen palstaa paljoilla kirjoituksillaan. Käytti välillä naispuolista nimimerkkiä Interlocutrice.
Minne ja miksi...
20
346
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, Disse ääntyy täällä lännessä risse, huumorilassa kai tisse.
- Anonyymi
Hänet valittiin paaviksi ensimmäisenä savolaisena.
- Anonyymi
Eikö sitten ennestään ollut paavi? Minä kun kirjoituksiensa perusteella luulin, että oli. Varmaan Avignonin paaveja, silti ranskan taidoissaan aloittelija, ja sukupuolestaan epävarma, ehkä samaa porukkaa kuin naispaavi Johanna.
- Anonyymi
Okei.. kattelin kanssa, että valkea savu tuprutteli jotenkin kierosti ilmoille Vatikaanin piipusta. 😄
Ei maar, dissellä oli ihan hyvät jutut. Vois tehdä comebackin vaikka nimimerkillä Disseisbackagain. - Anonyymi
Se sai metrotolkulla raittiuvalistusta kaikilta raittiilta, älykkäiltä ja nuhteettomilta palstalaisilta.
Näin onnistuimme karkoittamaan pahat tavat palstalta! 🏆- Anonyymi
- metritolkulla raittiusvalistusta -
- Anonyymi
Niin mitä helvettiä jollakin sanalla kuin "rakkaus" ei aiheuta mitään ainakaan s ei aiheuta seksiä eikä rahaa on vain SANA kuin on myöakin sana on BANAANI.
Selittäkää naiset mitä rakkaus aiheuttaa?
Jotain käytönnön juttua eikä kuvitelmia.- Anonyymi
Älähän nyt kiivastu. Osa naisista osaa selittää hyvin, että kaipaa ihastua johonkin, mutta osa mieltää että koko sana on banaali. Moni toivoo kuitenkin, että asia olisi toisin.
- Anonyymi
Ainoa täysjärkinen ja mielenkiintoinen.
Vanha haahka Liner ajoi sen pois.- Anonyymi
Moi disse! Mitä kuuluu?
- Anonyymi
Ehkä hän vittuili joillekin väärille ihmisille jotka sitten tappoivat hänet tai teki itsemrhan, tai muuttui transvestiitiksi.
Muuten kun itselläni sähkö-musiikin päivä, loppui jo ACDC:;n kokoelmakin kuuntelin, nooh:
Vähän maskuliininen kappale ja levykin: Helix - Women, Whiskey And Sin.
Levy: White Lace and Black Leather.
- melodisempaa Heavy Rockia. - Anonyymi
Eiköhän Dissellä ole elämä palstan ulkopuolella (niin kuin meillä muillakin takavasemmalle hävinneillä). Kun on elämä ja vanha kuona on jo käsitelty loppuun, ei palstalle ole tilausta. Tuntemattomien veetuilu ei riittävä syy motivoimaan palstalla käymiseen.
Dissellä on kaikki kunnossa eikä ainakaan toistaiseksi ole tarvetta palata "toimistolle". Ei ehkä ikiniä, mutta mistäpä tuotakaan etukäteen tietäisi.
- Anonyymi
Onko paaviksi valinta ylpistänyt dissen?
- Anonyymi
Haha! Trollit ikävissään, kun en tule verbaalisti vääntämään niskoja nurin. 😁
Juu.... Ei oo tämän saitin tarjonta mun makuun.
Tajusin, että huidoin ilmaa vaan.
Huomasin, että aloin olee ilkeä kaikille. 🤔 En oikeastaan enää ollut se mitä olen irl.
Täällä on (ja muuallakin vst. anonyymipalstoilla ) liikaa negatiivista ainesta... Ei tälläistä tarvitse sietää ja koettaa etsiä muka positiivista, vaikks onhan niitäkin täällä...
Mutta mulle ei tää formaatti sovi.
Elämänlaatu on parantunut kun en täällä roiku enää. 🙂
https://youtu.be/oVt4yIM1LJg?si=A6205-_mhVwEDCWX
Mut ottakaahan rennosti täällä, pitää liitää taas. 🙂- Anonyymi
Onnittelut paaviudesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut paaviudesta!
Kiitos. Parempi olla pope kuin tsvallasi poo....😃
https://youtu.be/ofmzX1nI7SE?si=cK0oEE7Gpm1iAtor
Tiedänhän mä mitä friikit sanoo...😄
- Anonyymi
pippelitön savolsinen parempi kuin huora Helsingistä, vai miten se menikään...
Vyöryvä mato aikaisen linnun syö, ja vierivä kivi murskaa madon... koukkuun... - Anonyymi
Itse itseään huumorimiehiksi luulevia heikkolahjaisia emme takaisin kaipaa, mutta tunnemme sääliä, ja siksi kyselemme, miten he nyt voivat.
- Anonyymi
tuo joku pelijuttu nuorison ja varsinkin masentuneiden tyttöjen kanssa ajattelin voisin ehkä auttaa... eli minkälainen peli olisi hauska.
Var,maankin syksyllä gtai no... ehkä tuo ideakin jo piristi vähän masentuneita... syksyllä olisi jotain tietokoneiden uusintaa silloin voisin lähteä kaupungin juttuun parantamaan masentunutta nuoriso pelit.
En saa palkkaa kai noin saada ehkä muutaman euron päivässä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337