tai tekisit, jos olisit parisuhteessa, eikä kumppanisi olisi viimeiseen kolmeen vuoteen tehnyt minkäänlaista elettä lähestyäkseen sinua seksuaalisessa merkityksessä?
Hra nro 47
Nainen, mitä sanoisit
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
No melkeinpä tuollainen kokemus on jo koettu. Oleellisempaa on se muu elo ja olo. Jos kyse on vain seksuaalisen kanssakäymisen puutteesta, siihen löytyy joku järjellinen syy ja muutoin on läheisyyttä, kosketustakin sekä kommunikaatio toimii, niin kyllä mä kykenen itse itseni hoitelemaan. Vaan jos mikään noista ei toimi, niin ero on edessä.
- Anonyymi
En olis odotellut tekemättä itse asialle mitään...
Ja ei meidän parisuhde olisi kiinni tuollaisesta vaan kaikesta muustakin joista muodostuisi se täydellinen parisuhde. - Anonyymi
Olikohan joku elokuvakin ja pelikin agentti numero 47, tai toinen numero Hitman.
- Anonyymi
Moniakin pelejä olen pelannut noita
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hitman:_Agent_47 - Anonyymi
Ei tarvii olla kuin pari päivää niin otan lähdöt😁🫡
- Anonyymi
Niin,
Tuleeko siinä naiselle epävarmuuksia? En ole enää haluttava / tuo ei enää haluakaan minua?
Hra nro 47
- Anonyymi
Seksin tarve on vaikka ikää 70. Kymmenen viotta on mennyt eri makkareissa. Mitäpä tekisin. Luovuttanut olen ja syön herkkuja. Eipä tässä iässä vierasta nainen saa. No ehkä Alanyan reissulta.
- Anonyymi
Mitäs se parisuhde sisältää muutoin?
Lähestyykö se mitenkään? - Anonyymi
Jos rakkaudesta ei saa seksiä eikä rahaa, se on kuin mätä kananmuna miehelle.
Jouduin ihmeelliseen tilanteeseen, siis lähikauppa oli täysin tyhjänä ei asiakkaita, joku liikkui sisällä tein normaalit ostokset, ilmeisesti joku hiljainen ryöstöoperaatrio käynnissä ja poliisin hallinnassa... kun noh sain tehtyä normi-ostokset.
Juhla-Mokka kahvi oli 4,90e tarjous.. - Anonyymi
En mitään. Erinomaisen täydellinen mies. Kun mitää ei odota, niin mihinkään ei pety. Varmaan hänellä on hirvittävän hauskaa jossakin ja voi oikein hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337