ja rakastan sua.
Opettelen sun jokaisen virheen
60
3836
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu...
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Eiiiiii 😫🫣
- Anonyymi
Uuuuiiii 😍
- Anonyymi
Voi ihana❤️
- Anonyymi
En ymmärtänyt. Taitaa olla naisen logiikkaa
- Anonyymi
Itse asiassa aika surullista ettet ymmärtänyt. Et ole koskaan rakastanut?
- Anonyymi
Ei oo. 😅 Oon nainen ja tuo aloitus kuulostaa mielestäni aika karmivalta. En luottaisi tuommoisen ”rakkauteen”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo. 😅 Oon nainen ja tuo aloitus kuulostaa mielestäni aika karmivalta. En luottaisi tuommoisen ”rakkauteen”.
Ai jos haluaa oppia tuntemaan toisen kokonaan. Siinä on tutkimista.
- Anonyymi
Taitaa olla kuule ihan palstasedän logiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta myös haiskahtaa narsistisen miehen tuulettelulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kuule ihan palstasedän logiikkaa.
Taitaa olla niin. Kamalaa paskaa joutuu lukemaan ja se mitä kuulen ei oo yhtään parempaa että pysykää kaukana musta ja mun rakkaudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissahan meiss on vikoja. Tarkoittaa, että hyväksyy kumpparinsa sellaisena kun on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin. Kamalaa paskaa joutuu lukemaan ja se mitä kuulen ei oo yhtään parempaa että pysykää kaukana musta ja mun rakkaudesta.
Just näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissahan meiss on vikoja. Tarkoittaa, että hyväksyy kumpparinsa sellaisena kun on.
No siinä ei varmaan muutakaan vaihtoehtoa olisi ns. Pointti on siinä miten ”joviaalisti” eli omahyväisesti tätä asiaa kelailee. Tuskin menee maaliin, mutta kuitenkin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan samanlaiset kumisaappaat ku sullakin on 😸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin minäkin sen tulkitsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos haluaa oppia tuntemaan toisen kokonaan. Siinä on tutkimista.
On tutkittu jo monta vuotta kyl ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan samanlaiset kumisaappaat ku sullakin on 😸
Luovuin Nokian kumisaappaista. Nyt mulla on Sievin vastaavat. Voin ostaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuin Nokian kumisaappaista. Nyt mulla on Sievin vastaavat. Voin ostaa,
Pitäiskö niiden olla jaloissa käväissyt kuitenkin? Sivusta utelias ulla
- Anonyymi
Okei mä en puutu toisten virheisiin, koska kai me niitä kaikki tehdään mutta olen valmis auttaan jos apua tarvit.
- Anonyymi
Mä puutun. Mustakin löytyy virheitä ja olisin otettu jos niistä olis joku kiinnostunut.
- Anonyymi
Jokaisella omat virheensä, joita miettiä. Ei ole kyse toisen virheistä,, vain omista. 🥲 siitä se muutos alkaa 🩷⚓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puutun. Mustakin löytyy virheitä ja olisin otettu jos niistä olis joku kiinnostunut.
Niin kuka meistä täydellinen ihminen olisi, mutta onhan tuo naisen virheellisyydellä skeemailu aivan naurettavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ole virheetön. Se jos joku kiinnostuu ihmisestä virheineen päivineen kertoo siitä, että hän välittää siitä ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ole virheetön. Se jos joku kiinnostuu ihmisestä virheineen päivineen kertoo siitä, että hän välittää siitä ihmisestä.
Älä keskity mihinkään virheisiin, vaan onko hän mieleisesi.Koska virheetöntä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka meistä täydellinen ihminen olisi, mutta onhan tuo naisen virheellisyydellä skeemailu aivan naurettavaa
Jos aidosti toista ihmistä rakastaa,niin ei niihin toisen vikoihin tuijota. Mua ainakin alkais ahdistaa ja kyllästyttää sellainen tyyppi,joka puhuisi mun vioista🙀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä keskity mihinkään virheisiin, vaan onko hän mieleisesi.Koska virheetöntä ei ole.
Jees toi on hyvin sanottu🌻😽
- Anonyymi
Hyvin oivallettu, ihana.
- Anonyymi
Tutkin sen koko ihon.
- Anonyymi
Aivan hirveää omahyväistä skeidaa, turhaan kehut itseäsi palstasetä
- Anonyymi
Kiitos palstasetä 🥰 Niin minäkin rakastan sinua ❤️❤️
-eero 81v- - Anonyymi
Mitä niitä opetteleen kun hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä tarkoittaa sitä että toisen tuntee ja tietää viat ja puutteet
- Anonyymi
Niinpä. Ja en ymmärrä, että aloituksessa korostetaan sen toisen virheitä. Tuossa ollaan laitettu se toinen jo valmiiksi alisteiseen asemaan. "On virheitä mutta siltikin niiiiin rakastan". Lapsellista paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja en ymmärrä, että aloituksessa korostetaan sen toisen virheitä. Tuossa ollaan laitettu se toinen jo valmiiksi alisteiseen asemaan. "On virheitä mutta siltikin niiiiin rakastan". Lapsellista paskaa.
Täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen omahyväinen miestyyppi on sellainen ei jatkoon- lokeroon menevä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio tuo, että " laitettu alisteiseen asemaan" kun on virheet heti nostettu esiin. Ei tuollainen kuulosta hyvältä minullakaan 🤔🕵️ Jokaisessa meissä on virheitä, mutta tuskin kukaan niiden vuoksi toiseen ihmiseen rakastuu. Rakastunut ihminen keskittyy niihin asioihin toisessa jotka on saanut rakastumaan. Mutta kaikesta on hyvä puhua avoimesti,ettei turhaan hätiköi😇 hyvää yötä kaikille
- Anonyymi
Jeshurun kirjoitti:
Hyvä huomio tuo, että " laitettu alisteiseen asemaan" kun on virheet heti nostettu esiin. Ei tuollainen kuulosta hyvältä minullakaan 🤔🕵️ Jokaisessa meissä on virheitä, mutta tuskin kukaan niiden vuoksi toiseen ihmiseen rakastuu. Rakastunut ihminen keskittyy niihin asioihin toisessa jotka on saanut rakastumaan. Mutta kaikesta on hyvä puhua avoimesti,ettei turhaan hätiköi😇 hyvää yötä kaikille
Palstasedän uudet kevätnikit 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihanasti ajateltu. Kaikissa meissä on virheitä. Se joka rakastaa virheineen päivineen saattaa olla se oikea...
- Anonyymi
😍❤️🔥😍❤️🔥😍
- Anonyymi
Opettelisin itsekin mielellään kaiken hänestä ❤️🔥
- Anonyymi
Minulle riittää kun yksi nainen vain pitäisi minut omanaan ja rakastaisi vaikka en ole täydellinen, en omasta mielestäni edes hyvä. Mutta koska minun on niin vaikea puhua, niin en usko, että hän voi koskaan ymmärtää minua tarpeeksi, että rakastaminen olisi mahdollista. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Usko pois kyllä varmasti olisi mahdollista!
Ainakin joku jos ei se yksi tietty!
Itse mielelläni tuntisin sut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois kyllä varmasti olisi mahdollista!
Ainakin joku jos ei se yksi tietty!
Itse mielelläni tuntisin sut.Miten muka olisi? Ei ole kuitenkaan.
Todellinen rakkaus ei ole puheissa vaan teoissa ja sydämessä ❤️🥰 se ei haittaa vaikka toisen on vaikea puhua, jos hän puhuu rehellisesti eikä esitä muuta kuin oikeasti on . Mutta jos sinun on vaikea rehellisesti ilmaista mitä oikeasti haluat ja tarvitset naiselta,niin silloin suhteesta tulee vaikea. Millaisen naisen sinä haluaisit? Oletko määritellyt sen itsellesi? Että eihän " kenen tahansa" kanssa kannata edes alkaa olla....tulee turhia eroja ja särkymisiä, jollei ensin itse määrittele edes itselleen,että minkälaista kumppania haluaa.
- Anonyymi
Jeshurun kirjoitti:
Todellinen rakkaus ei ole puheissa vaan teoissa ja sydämessä ❤️🥰 se ei haittaa vaikka toisen on vaikea puhua, jos hän puhuu rehellisesti eikä esitä muuta kuin oikeasti on . Mutta jos sinun on vaikea rehellisesti ilmaista mitä oikeasti haluat ja tarvitset naiselta,niin silloin suhteesta tulee vaikea. Millaisen naisen sinä haluaisit? Oletko määritellyt sen itsellesi? Että eihän " kenen tahansa" kanssa kannata edes alkaa olla....tulee turhia eroja ja särkymisiä, jollei ensin itse määrittele edes itselleen,että minkälaista kumppania haluaa.
Haluan ihanan naisen joka ei hylkää minua, jonka kanssa rakastetaan toisiamme, ja ollaan kivoja ja lempeitä aina toisillemme ja uskollisia. Semmoinen ihana lempeä joka pitäisi minusta huolen vaikka en aina itse jaksa.
- Anonyymi
Opettelen ja rakastan sua.
- Anonyymi
🥰👍
- Anonyymi
Minäkin rakastan miestä...
Täydellinen mulle pienien virheidensä kanssa, joista haluaisin oppia tuntemaan joka ikisen. - Anonyymi
Se on pitkä vikalista.
- Anonyymi
Katsastuksessa selviää ja tulee korjauskehotukset.
- Anonyymi
Niin ei siinä auta kun laittaa siedettäviin ja deal breakereihin. Miltä kuulostais naispuolinen uuno turhapuro- epähygieeninen, laiska, loisiva, vieraisiin menevä, juonitteleva jostain syystä hahmo ei vaikuta yhtään kulttuurisesti hyväksytyltä. Pointti? Ei sellaista aina ole, mutta metatekstin saattaa ymmärtää vttuiluna yleisille arvoilla
- Anonyymi
Tarkoitatko sun mielestä virheitä vai mun mielestä virheitä vai maailman mielestä virheitä?
- Anonyymi
Ok 👍👍
- Anonyymi
Niitä riittää.
Opetteletko myös kaiken hyvän? - Anonyymi
Hyvää äitienpäivä kestettävä on loppuun saakka.
- Anonyymi
Virheet ottavat verta haavoista, mutta veitsi ei olisi kurkulla.
- Anonyymi
Ei mussa oo virheitä ne on ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813