Mihin kaivattusi

Anonyymi-ap

Ja sinun juttusi kaatui?

254

9857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löysin toisen.

• Anonyymi

Koska hänellä miehellä ei ollut vastatunteita.

• Anonyymi

Kaivattu nainen oli tulossa asiakkaan luota. Sitten hän kompuroi rappusissa ja meni firma nurin.

• Anonyymi

Olet melko turhautuneen oloinen kaveri, palstasetä. Koska olet tuntenut naisen lämmön viimeksi? Harmi kun ns säälimomentti ei enää sinun ikäisellä toimi.

• Anonyymi

ojasta allikkoon

• Anonyymi

Molemmilla omien demonien kanssa taistelua. Minulla merkittävästi enemmän.

• Anonyymi

Mies olisi halunnut pelkkää seksiä.

• Anonyymi

Mistä tiedät? Rakastelua ehkä ja muuta kivaa, yhdessäoloa. m>n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät? Rakastelua ehkä ja muuta kivaa, yhdessäoloa. m>n

Näin hän antoi ymmärtää..

• Anonyymi

Ei se kaatunut ollenkaan, se on hetken marinointi kulhossa ja nautimme sen sopivammalla hetkellä.

• Anonyymi

Hetkessä yli 200 vastausta.

• Anonyymi

Palstasedän monologia taas lähes kaikki vastaukset tässä muka aina niin värikkäässä keskustelussa🥱

• Anonyymi

Ei tässä ole vieläkään kahtasataa vastausta. Katsoit katselukertoja.

• Anonyymi

Miten sen nyt otti,,kestät

• Anonyymi

Joo. Eräät naiset opettaa aika hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Eräät naiset opettaa aika hyvin.

Ja Siperia myös, ei unohdeta sitä

• Anonyymi

Oli muutama väärinkäsitys ja kumpikaan ei vajavaisten tunnekäsittelytaitojen vuoksi pystynyt sopimaan niitä. Ihastuimme, rakastuimme väärässä paikassa väärään aikaan. Olin loppu. Tein vääriä ratkaisuja.

• Anonyymi

Onko meillä vielä mahdollisuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko meillä vielä mahdollisuutta?

Tulisi muodostaa yhteys "uudelta pohjalta" tutustumalla. Olemme muuttuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisi muodostaa yhteys "uudelta pohjalta" tutustumalla. Olemme muuttuneet.

Lähden nukkumaan. Öitä! Ehkä joskus vielä törmätään jossain.

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Ei herranjestas sinua, palstasedän puutaheinäämnarratiiviin addiktoitunut. Näkee kyllä millaista mielenmaisemaa haet täältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

Niin kuin toi trollikin? Ilmapiirin myrkyttäjä tuntuu olevan aktiivinen tässä ketjussa 😪

• Anonyymi

Oikea henkilö väärään aikaan

• Anonyymi

Kyllä, olet hieman liian aikava tapaus.

• Anonyymi

Pärsky teki homojen lumouksen, niin siinä meni.

• Anonyymi

Luulen, että kun kohdataan, niin jatkamme siitä mihin jäimme.

• Anonyymi

Luulen aivan samaa.

• Anonyymi

Kuka luulee, laita alkukirjain

• Anonyymi

Minun ujouteen ja epävarmuuteen. T-nainen.

• Anonyymi

Minulla on kans aina palstasetä sellainen puristava tunne, että en saa suuta auki ja tokaistua,

• Anonyymi

Voisit ottaa yhteyttä näin vuosien jälkeen?

• Anonyymi

Se kaatui ehkä koska Jumalaa ei otettu mukaan. Kaksoisliekkirakkaus tyssäsi siksi. Toinen uskoi toinen ei 🙄⚓🥲

• Anonyymi

En tiedä taustaa, vain lopputuloksen. Eli mies voisi vastata.

• Anonyymi

Minun tunteisiin. - n

• Anonyymi

Höpö höpö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.

Oletko koskaan harkinnut psykoterapiaa? Kyl notta kannattais. Sivusta..

• Anonyymi

Tunteiden käsittely-ja säätelytaito on tärkeä ihmissuhteissa. Me emme koskaan tutustuneet tai oppineet tuntemaan toisiamme tarpeeksi. Tunteista puhuminen jäi johonkin matkan varrelle.

On turhaa etsiä syitä siihen ettei ns."meistä" tullut meitä. Ehkä me oltiin me toistemme ajatuksissa ja sydämissämme.

♡&♡

• Anonyymi

Hänelle vakava oli liikaa ja minulle kevyt liian vähän.

• Anonyymi

Minun estyneeseen luonteeseen. Olen ihan mahdoton. Enkä usko että nainen edes pitäisi minussa mistään. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Sitähän ei tiedä ilman jonkunlaisia toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän ei tiedä ilman jonkunlaisia toimia.

Niin. Kaikki on vaan piilossa estyneen luonteen takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kaikki on vaan piilossa estyneen luonteen takana.

Harmi. Mikähän miehillä on nykyään kun ei enää rohkene lähestyä ja ollaan estyneitä. Toisaalta jo aikoinaan sanottiin että suomalainen mies tarvitsee rohkaisuryypyn. Olisi hyvä opettaa miehille rohkeampaa asennetta.

• Jeshurun

Millainen " sun estynyt luonteesi " on?
        Etkö uskalla sanoa mitä naiselta haluat ja miten? Vai mistä on kyse🤔 Häpeätkö itseäsi jotenkin? Ja mitä sinä naiselta edellytät,että olisi sinulle sopiva? Vai oletko sitä miestyyppiä,että " kaikki käypi kunhan sänkyyn pääsee"?

• Anonyymi
        Jeshurun kirjoitti:

Millainen " sun estynyt luonteesi " on?
        Etkö uskalla sanoa mitä naiselta haluat ja miten? Vai mistä on kyse🤔 Häpeätkö itseäsi jotenkin? Ja mitä sinä naiselta edellytät,että olisi sinulle sopiva? Vai oletko sitä miestyyppiä,että " kaikki käypi kunhan sänkyyn pääsee"?

Estynyt luonne kehittyy lapsuudessa jostain syystä. Siis en esimerkiksi halua epäonnistuneita kohtaamisia elämääni, ne aiheuttaa häpeää. Minun on oltava varma että kaikki menee hyvin, jos en voi olla, niin en tee mitään. Herkkyys altistaa estyneisyydelle kun herkkänä ikävät kokemukset on voimakkaampia. Minulle on hyvin selvää että naisen pitää olla itselle oikea, lempeä ja rakastettava uskollinen söpöläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi. Mikähän miehillä on nykyään kun ei enää rohkene lähestyä ja ollaan estyneitä. Toisaalta jo aikoinaan sanottiin että suomalainen mies tarvitsee rohkaisuryypyn. Olisi hyvä opettaa miehille rohkeampaa asennetta.

En tiedä. Itse en käytä alkoholia. Naisia en lähesty kun ei kiinnosta naiset, vaan ainoastaan löytää elämän rakkaus nainen. Tuo lähestymisongelma taitaa olla vain niillä jotka ei etsi rakkautta vaan vain jotain suhdetta. Sellaiset ihmiset lähestyvät toisiaan ja pariutuvat väärin motiivein.

• Anonyymi

Varatun huomiohakuisuuteen.

• Anonyymi

Niinpä juuri.

• Anonyymi

Mahdottomuuteen

• Anonyymi

Perustuuko tämä arvio mahdollisesti palstasedän esityksiin perheenäiteinä ja rouvina? Mutta eikö asiat voi aina selvittää jos tahtoa on ja silleen? Pudotan mikin tähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdottomuuteen

Sivusta lisään tähän myös luottamuksen puutteen ja oman erehtymisen, halusin uskoa hyvään ja toinen pahaan. Toisen väärin ymmärtäminen oli yhteinen ongelma. Samoin oma haluttomuus uskoa tosiseikkoja.

Mahdottomuus hyvään oli lopputulema. Epäsopivat toisilleen. Paha jälkimaku ja kadotin paljon hyvää itsestäni samalla. Mietin jälkeenpäin, oliko edes kaivattu, enempi uteliaisuuden kohde/ uhriutuja. Paljon pahaa paljastui toisesta, jota oli vaikea itse ymmärtää jälkeenpäinkään.

• Anonyymi

Ei mihinkään ei ole edes alkanu

• Anonyymi

Joko menit nukkumaan?

• Anonyymi

Valvon ja mietin omaa elämääni...

• Anonyymi

En vielä lueskelen.

• Anonyymi

Hyvää yötä, kauniita unia.😴

• Anonyymi

Molempien kykenemättömyyteen kommunikoida. Olin kokenut sitä kauan jo parisuhteessani aikoinaan, ettei eksäni pystynyt puhumaan mistään tärkeästä asiasta mikä liittyi parisuhteeseen.

• Anonyymi

Onko se vain sinun kykenemättömyyttäsi kommunikointiin? Toista voi olla helppo syyllistää moisesta. Tuli vain mieleeni.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Ja kun kävi niin että se toistui, vaikka olisi ollut kyse vain ystävyydestä, kaikki mureni palasiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun kävi niin että se toistui, vaikka olisi ollut kyse vain ystävyydestä, kaikki mureni palasiksi!

Palaset voi aina koota ehyeksi jos niin haluaa.
        Ystävyydessä, rakkaudessa ja ihmisten välisessä yhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se vain sinun kykenemättömyyttäsi kommunikointiin? Toista voi olla helppo syyllistää moisesta. Tuli vain mieleeni.

Hyvää yötä.

En syyllistä, kerron vain miten kaiken koin. Se jatkuva ja toistuva kautta rantain kertominen oli äärimmäsen ahdistavaa kokea. Kuka tai ketkä sen suunnittelivatkaan, pilasivat elämääni vuosien ajan. Koko tilanteessa kaikkien suurin ongelma oli koko ajan se, että minulta ei kysytty lupaa projektin aloittamseen. On aivan selvää että kauan jatkunut esitys oli järkyttävä kokemus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syyllistä, kerron vain miten kaiken koin. Se jatkuva ja toistuva kautta rantain kertominen oli äärimmäsen ahdistavaa kokea. Kuka tai ketkä sen suunnittelivatkaan, pilasivat elämääni vuosien ajan. Koko tilanteessa kaikkien suurin ongelma oli koko ajan se, että minulta ei kysytty lupaa projektin aloittamseen. On aivan selvää että kauan jatkunut esitys oli järkyttävä kokemus!

Se tuntui siltä että pirstaloiduin palasiksi, eikä kukaan tuntunut ymmärtävän sitä kuinka paljon pahaa se sai aikaan. Kunpa olisitte lopettaneet sen silloin kun sitä pyysin. Ja tässä tullaan taas siihen, että olisi ehdottomasti pitänyt olla jo projektin alkaessa sellainen keskeisessä osassa oleva henkilö, jolle olisi voinut kertoa kasvotusten miltä se kaikki tuntui! Häneltä olisi voinut kysyä asioista ja hänelle olisi voinut kertoa projektin aiheuttamasta ahdistuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tuntui siltä että pirstaloiduin palasiksi, eikä kukaan tuntunut ymmärtävän sitä kuinka paljon pahaa se sai aikaan. Kunpa olisitte lopettaneet sen silloin kun sitä pyysin. Ja tässä tullaan taas siihen, että olisi ehdottomasti pitänyt olla jo projektin alkaessa sellainen keskeisessä osassa oleva henkilö, jolle olisi voinut kertoa kasvotusten miltä se kaikki tuntui! Häneltä olisi voinut kysyä asioista ja hänelle olisi voinut kertoa projektin aiheuttamasta ahdistuksesta.

Kun ihminen heitetään lupaa kysymättä tilanteeseen, josta hän ei moneen vuoteen ymmärtänyt yhtään mitään, niin kukin voi mielessään kuvitella miltä se tuntui! Mikään esitys ei saanut ymmärtämään sitä kuka oli toinen osapuoli! En usko, että kukaan haluaisi kokea sellaista monen vuoden ajan! Kuin olisit maassa jonka kieltä et ymmärrä ollenkaan! Siksi se alkoi mennä pieleen jo ensi hetkestä alkaen! Voi sanoa, että ihan kaikki ihmiset, jotka osallistuivat siihen tavalla tai toisella pilasivat projektin. Ainoa asia mikä sen olisi voinut pelastaa, olisi ollut saada tehdä töitä vakituisessa työpaikassa! Se olisi ollut turvasatama, koska ei olisi tarv innut kokea sitä syvästi ahdistavaa esitystä eri työpaikoissa, mikä melkein vei hengen minulta hengen ja sen takia menetin kyvyyttömyyden tehdä töitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ihminen heitetään lupaa kysymättä tilanteeseen, josta hän ei moneen vuoteen ymmärtänyt yhtään mitään, niin kukin voi mielessään kuvitella miltä se tuntui! Mikään esitys ei saanut ymmärtämään sitä kuka oli toinen osapuoli! En usko, että kukaan haluaisi kokea sellaista monen vuoden ajan! Kuin olisit maassa jonka kieltä et ymmärrä ollenkaan! Siksi se alkoi mennä pieleen jo ensi hetkestä alkaen! Voi sanoa, että ihan kaikki ihmiset, jotka osallistuivat siihen tavalla tai toisella pilasivat projektin. Ainoa asia mikä sen olisi voinut pelastaa, olisi ollut saada tehdä töitä vakituisessa työpaikassa! Se olisi ollut turvasatama, koska ei olisi tarv innut kokea sitä syvästi ahdistavaa esitystä eri työpaikoissa, mikä melkein vei hengen minulta hengen ja sen takia menetin kyvyyttömyyden tehdä töitä!

Tuo kaikki aiheuttaa sen, etten pysty näkemään tiettyä henkilöä samassa tilassa kanssani! Se repisi minut rikki uudelleen! Ottakaa vastuu siitä kaikki ne jotka olivat mukana projektin aloituksessa, että te olette suurimmat syylliset siihen miksi projektilla ei ollut onnistumsen mahdollisuutta! Ja ilmeisesti sama porukka päätti, etten saa jatkaa itselleni äärimmäisen mieluisassa työpaikassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kaikki aiheuttaa sen, etten pysty näkemään tiettyä henkilöä samassa tilassa kanssani! Se repisi minut rikki uudelleen! Ottakaa vastuu siitä kaikki ne jotka olivat mukana projektin aloituksessa, että te olette suurimmat syylliset siihen miksi projektilla ei ollut onnistumsen mahdollisuutta! Ja ilmeisesti sama porukka päätti, etten saa jatkaa itselleni äärimmäisen mieluisassa työpaikassa!

Ehkä vihdoinkin ymmärrätte miten kauhean ja valtavasti ahdistavan elämän teitte minulle! Kun vain ajattelenkin kaikkea kautta rantain kertomista, tuntuu että tekee mieli kävellä päin punaisia valoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vihdoinkin ymmärrätte miten kauhean ja valtavasti ahdistavan elämän teitte minulle! Kun vain ajattelenkin kaikkea kautta rantain kertomista, tuntuu että tekee mieli kävellä päin punaisia valoja!

Siksi minun on muutettava muualle ja saada tehdä mieluisaa työtä, koska haluan kokea pärjääväni omillani ja niin että kautta rantain kertominen on kokonaan loppunut. Jos se jatkuu vielä, menetän elämänhaluni lopullisesti! Olen ollut niin kauan syvästi ahdistunut etten enää edes muista,miltä tuntuisi saada elää niin, ettei minun elämääni enää koskaan häirittäisi kaikella sillä mitä projektin aikana tapahtui. Se ettei ymmärretty tarvettani saada tehdä töitä rauhassa, koin sen suunnitelluksi kiusaamiseksi! Tiedän itse sen, koska haluan ruveta tutustumaan uusiin ihmisiin, nyt se ei ole ajankohtaista! Sisin on yhä palasina ja niitä palasia yritän haalia kasaan. Kauan jatkunut ahdistus ja stressi ja huoli pärjäämisestä, eivät tee hyvää kenellekään. Ei minusta ole nyt kenellekään edes ystäväksi ja vain minä itse tiedän koska olen valmis siihen! On käsittämätöntä, ettei kukaan ymmärtänyt sitä kuinka huonosti minä voin! Joka ikinen päivä oveta ulos lähtiessäni aloin ahdistua sen jatkuvan ja toistuvan kautta rantain kertomisen takia! Ja niin tapahtuu yhä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi minun on muutettava muualle ja saada tehdä mieluisaa työtä, koska haluan kokea pärjääväni omillani ja niin että kautta rantain kertominen on kokonaan loppunut. Jos se jatkuu vielä, menetän elämänhaluni lopullisesti! Olen ollut niin kauan syvästi ahdistunut etten enää edes muista,miltä tuntuisi saada elää niin, ettei minun elämääni enää koskaan häirittäisi kaikella sillä mitä projektin aikana tapahtui. Se ettei ymmärretty tarvettani saada tehdä töitä rauhassa, koin sen suunnitelluksi kiusaamiseksi! Tiedän itse sen, koska haluan ruveta tutustumaan uusiin ihmisiin, nyt se ei ole ajankohtaista! Sisin on yhä palasina ja niitä palasia yritän haalia kasaan. Kauan jatkunut ahdistus ja stressi ja huoli pärjäämisestä, eivät tee hyvää kenellekään. Ei minusta ole nyt kenellekään edes ystäväksi ja vain minä itse tiedän koska olen valmis siihen! On käsittämätöntä, ettei kukaan ymmärtänyt sitä kuinka huonosti minä voin! Joka ikinen päivä oveta ulos lähtiessäni aloin ahdistua sen jatkuvan ja toistuvan kautta rantain kertomisen takia! Ja niin tapahtuu yhä!

Kesäkuun neljästoista 2014, oli yhtä kuin projektin mahdollisuudet onnistua tasan nolla! Ei minulla ole oikeasti ollut kiinnostusta tutustua keneenkään koko projektin aikana. Ei edes lyhyisiin tummatukkaisiin miehiin. Olen niin syvästi rikki, etten pysty tutustumaan keneenkään, enkä tiedä koska pystyn. Ainoa tärkeä asia on saada tehdä töitä. Kukaan ei pystynyt asettumaan minun asemaani, tilanteessa joka sai minut syrjäytymään elämästä. Ilman työtä ei elämä tunnu elämisen arvoiselta, tuntee olevansa toisen luokan kansalainen! Terveydentilanteen huononeminen monella tapaa liittyy projektiin! En löydä mitään sellaista, miten projekti olisi tehnyt elämäni paremmaksi! Pelkkää kurjistamista se oli! Helppoahan se on heille, jotka saavat tehdä töitä ja vielä tienata suuria summia! Ajattelittekohan että siinäpä kärsiköön, jos ei halua minuun tutustua! Siltä sen tuntui, koska töitä ei saanut tehdä rauhassa! Vain työnteko ilman kautta rantain kertomista voi minut enää pelastaa jatkaakseni elämää! Kuolema on istunut olkapäillä jo monen vuoden ajan! Siellä se on ilkkuen kulkenut mukana kaikissa kärsimyksissä, jotta näkisi minun romahtavan! Miten helppoa olisikaan antaa periksi. Kun vain ajattelenkin sitä, että menetin sen tulevaisuuden jonka suunnittelin ja minkä menetin, kyyneleet alkavat valua poskia pitkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä.

Kyseinen mies on narsisti sillai
        Et viat on ja oli muissa aina ...
        Sivusta
        Mun kuviois
        Ne jotka ei osaa puhua
        Tai heittäytyy tohon ei muassa oo vikaa
        Mut sussa on kaikki vialla modiin
        Lähtevät mun elämästä äkkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesäkuun neljästoista 2014, oli yhtä kuin projektin mahdollisuudet onnistua tasan nolla! Ei minulla ole oikeasti ollut kiinnostusta tutustua keneenkään koko projektin aikana. Ei edes lyhyisiin tummatukkaisiin miehiin. Olen niin syvästi rikki, etten pysty tutustumaan keneenkään, enkä tiedä koska pystyn. Ainoa tärkeä asia on saada tehdä töitä. Kukaan ei pystynyt asettumaan minun asemaani, tilanteessa joka sai minut syrjäytymään elämästä. Ilman työtä ei elämä tunnu elämisen arvoiselta, tuntee olevansa toisen luokan kansalainen! Terveydentilanteen huononeminen monella tapaa liittyy projektiin! En löydä mitään sellaista, miten projekti olisi tehnyt elämäni paremmaksi! Pelkkää kurjistamista se oli! Helppoahan se on heille, jotka saavat tehdä töitä ja vielä tienata suuria summia! Ajattelittekohan että siinäpä kärsiköön, jos ei halua minuun tutustua! Siltä sen tuntui, koska töitä ei saanut tehdä rauhassa! Vain työnteko ilman kautta rantain kertomista voi minut enää pelastaa jatkaakseni elämää! Kuolema on istunut olkapäillä jo monen vuoden ajan! Siellä se on ilkkuen kulkenut mukana kaikissa kärsimyksissä, jotta näkisi minun romahtavan! Miten helppoa olisikaan antaa periksi. Kun vain ajattelenkin sitä, että menetin sen tulevaisuuden jonka suunnittelin ja minkä menetin, kyyneleet alkavat valua poskia pitkin!

Miks sä tulit vastaan. Joku naisennviesteihinnjotakvei liity tohon sun
        Projekti paska mikälievtramasnnmitenkään mistä vahtoot joka päivä!
        Älä roskaa joka ketjua kiitos !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kävi ilmi että valehtelit.
        Mun piireis ei sallita valehtelua !
        Ja vielä kun totuus muutte sen
        Tärkeän yksityiskohdan pois sinusta kokonaan
        mikä minua koko kuviossa kiinnosti .
        (Etin ja haluan pitkän ihmisen
        Ja mullon ollu pitkiä ...
        Jos ei oo pitkä mun kiinnostus vain loppuu
        Sama kun sua ei kiinnosta tavalliset
        Se on mulle semmoinen juttu mikä pitää olla et et sytyttää yhtään )
        Ei sen jälkeen kiinostanu vain
        lämpimikseen
        höpötellä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaset voi aina koota ehyeksi jos niin haluaa.
        Ystävyydessä, rakkaudessa ja ihmisten välisessä yhteydessä.

Ai jaa niinkö? No jos tätä palstasedän proosaa tulkitsee takaperin näistä parisuhteista (voi vtun kuustoista) niin kattilatkin on jo ehditty jakamaan. Mutta neuvoskele sinä siellä karamellit taskussa ns.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et uskalla😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävele ihan rauhassa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävele ihan rauhassa vaan.

Et koe tätä palstaäijän kautta johdattelua mitenkään neitimäisenä ja lapsellisena? Sinussa ei varmaankaan ole mitään vikaa.

• Anonyymi

Toisella meistä ei seisonut.

• Anonyymi

Eikä tuolla edellisellä kirjoittajalla järki pelannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tuolla edellisellä kirjoittajalla järki pelannut.

Tarkoitatko tätä yllä olevaa palatasedän kiihkeää monologia kenties? No voi juku.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🍆🍆

• Anonyymi

mutta se saatto olla ihan sinun syytä se.....

• Anonyymi

Varmaan siihen, ettei hän tuntenut vetoa minua kohtaan. Minkäpä sille silloin mahtaa.

• Anonyymi

Ei ole vielä kaatunut, mutta ikäero väärään suuntaan on varmaan se este.

• Anonyymi

Miten ikäero voi olla väärään suuntaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen miestä vanhempi. Se on väärä suunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään väärää suuntaa. Tuo on kulttuurisesti vallalla oleva käytäntö, ei mikään laki.
        Itsekin tapailin joskus 7 vuotta nuorempaa miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään väärää suuntaa. Tuo on kulttuurisesti vallalla oleva käytäntö, ei mikään laki.
        Itsekin tapailin joskus 7 vuotta nuorempaa miestä.

maksimissaan kaksi vuotta nuorempi mies minulle. mieluiten omaa ikäluokkaa tai vanhempi. mutta mutta kaikki riippuu niin paljon ihmisestä. ☀️ sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

maksimissaan kaksi vuotta nuorempi mies minulle. mieluiten omaa ikäluokkaa tai vanhempi. mutta mutta kaikki riippuu niin paljon ihmisestä. ☀️ sivusta.

Katsot siis olevasi avarakatseinen mies, palstasetä?

• Anonyymi

Miettikää minkä syyn takia ihmiset jättävät mahdollisen rakkauden kokematta? Numeroiden! Pitäisikö iät ilmoittaa roomalaisittain? Olisiko silloin helpompaa, niin ei pistäisi silmään? Herätys!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on huomattavasti nuorempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on huomattavasti nuorempi.

Selvä. Toisinpäin ei merkitystä? VMP!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei koskaan ole ollut mitään tuollaisia sääntöjä. En etsi kumppania tietyn iän, pituuden, nimen alkukirjaimen, kansallisuuden, ihonvärin, horoskooppimerkin, painon, silmien värin tai muun satunnaisesti määritellyn seikan perusteella. Sitä ihastuu sitten kun ihastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei koskaan ole ollut mitään tuollaisia sääntöjä. En etsi kumppania tietyn iän, pituuden, nimen alkukirjaimen, kansallisuuden, ihonvärin, horoskooppimerkin, painon, silmien värin tai muun satunnaisesti määritellyn seikan perusteella. Sitä ihastuu sitten kun ihastuu.

hyvä sulle toihan on arvostettava asia. mä oon jo sen verran rupsahtanu että näyttäisin typerältä paljon nuoremman vieressä. he ansaitsevat parempaa jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvä sulle toihan on arvostettava asia. mä oon jo sen verran rupsahtanu että näyttäisin typerältä paljon nuoremman vieressä. he ansaitsevat parempaa jne

Niin, en myöskään välitä siitä mitä muut ajattelevat. Se on yks hailee, kun tämä elämä on kuitenkin yksin minun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en myöskään välitä siitä mitä muut ajattelevat. Se on yks hailee, kun tämä elämä on kuitenkin yksin minun.

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Toisinpäin ei merkitystä? VMP!

Feministiä ketuttaa kun kuulee totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministiä ketuttaa kun kuulee totuuden.

Ja tämä totuus on siis mikä, palstasetä? Voihan näitä totuuksia toki kertoa itsensä kanssa juttelemalla, kuten kuvasta näkyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt palstaäijä, itsevarmasti kohti kaksikymppisten pöytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettikää minkä syyn takia ihmiset jättävät mahdollisen rakkauden kokematta? Numeroiden! Pitäisikö iät ilmoittaa roomalaisittain? Olisiko silloin helpompaa, niin ei pistäisi silmään? Herätys!

Onko tämä nyt taas sitä kyseenalaisten ikäerojen normalisointia, palstasetä? O

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä ei ole nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ooo tuo on paha juttu, vanha nainen, ei sovi

• Anonyymi

Palstasetä voisi tehdä listan että mihin kaikki elämänsä aikana kokemansa vuorovaikutukset on kaatuneet sukulaisia myöten. Vakava skitsofrenia ja seksuaalinen ahdistelu löytyy ainakin asiakirjoista mitäs muuta

• Anonyymi

Juuri näin. Ja mitä tulee tähän sen lanseeraamaan hönöön termiin, niin se tarkoittaa sen kohdalla lähinnä rienattuja yksilöitä joista avaudutaan kaikennäköistä ja muutenkin termi viittaa ikuisesti saavuttamattomaan yksilöön.

• Anonyymi

Hän on lääkäri, ja minä olin hänen potilaansa.
      Joku "viisas valopää" tiesi kertoa minulle, että tämä ei ollut minua varten!

• Anonyymi

Hoitaja tuo pian aamulääkkeet 💊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän eilistä juttua jo tämäkin, olit sitten tuo palstasetä joka ekan kommentin kirjoitti tai joku muu

• Anonyymi

En ollut hänelle tärkeä.

• Anonyymi

Jauho lääkkeet määräsi lääkäri johan alkoi paska lentää naapurin puolelle

• Anonyymi

Pitäkää kolat omalla puolellanne vaan allihuuppa

• Anonyymi

Syytän hallitusta kaikesta.

• Anonyymi

Liian voimakkaat tunteet eri aikaan ja siitä seuranneeseen kaikkeen epäselvyyteen ja typeryyteen.

• Anonyymi

Tilanne ja me. Ei ollut edellytyksiä jutulle tai edes juttelemiselle. Tunnen itseäni, jos saisin uuden mahdollisuuden, toimisin aivan samalla lailla uudestaan. Luottaen että näin hänkin, niin tämä oli paras ratkaisu juuri näin vaikka tunteet seikkailisi.

• Anonyymi

Näinkö oli ja on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö oli ja on?

En voi tietää muuta kuin omalta osaltani 😊, tämä on minun narratiivini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tietää muuta kuin omalta osaltani 😊, tämä on minun narratiivini.

Ja lisään vielä, että tietenkään en julista narratiivini totuudeksi, ymmärrän että tämä on korkeintaan puolet tarinasta, mutta näin sen itselleni kerron. Narratiivit on sitä varten, että elämän kanssa pystyy elämään. (sama)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö oli ja on?

Näin se varmasti olisi palstaäijän kohdalla, vaan tuskin osaisi avata peliä sen paremmin tämän uuden yrityksen suhteen.

• Anonyymi

Yhteen lauseeseen romahti. Valitettavasti tunteeni ei sitä ymmärrä.

• Anonyymi

Aika voimakkaasti sitten sanottu

• Anonyymi

se oli tekosyy, halusi vaan eroon sinusta tavalla tai toisella

• Anonyymi

Hän on varattu, eikä uskalla erota vaikka haluaisikin.

• Anonyymi

Onko sinulla nyt tällainen palstan puutaheinääjuttujen kautta haettu fantasia jostain naisesta? Tämä uskaltamisesta on jännä sanavalinta btw😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla nyt tällainen palstan puutaheinääjuttujen kautta haettu fantasia jostain naisesta? Tämä uskaltamisesta on jännä sanavalinta btw😬

Missä sanottiin, että kyse on naisesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sanottiin, että kyse on naisesta?

Jos kaiken takana on nainen meni meno vainen?

• Anonyymi

Ei ole kaatunut mihinkään eikä toivottavasti kaadukkaan❤️🙏vähän kompurointia mutta vahvoina noustaan aina ylös, kiitollinen siitäkin🙏❤️❤️❤️❤️
      Naiselta ihanalle miehelle😘

• Anonyymi

Itsetuntosi taitaa olla hyvin hyvin hauras, palstasetä. Kiitollinen siitäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetuntosi taitaa olla hyvin hyvin hauras, palstasetä. Kiitollinen siitäkin?

Onneksi sulla on sentään hyvä itsetunto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedittäjällä on ehkä koko palstan paras itsetunto, joten silloin on varaa huudella muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedittäjällä on ehkä koko palstan paras itsetunto, joten silloin on varaa huudella muillekin.

Tämän kyllä allekirjoitan, toisin se on reppanoilla naisilla jotka yrittää ilakoida palstasedän naisperformansseilla syystä tai toisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä mietin, et miks pitkä ja komee mies ei lähestyis naista. Siis ulkonäkö ja kroppa on tyyliin naisista suuren osan mieleen plus tietää vielä, et naista kiinnostais tosi paljon. Johtuuko siitä, että nainen ei vaan kiinnosta häntä?

• Anonyymi

mun oma elämä ja mielenterveys on sitä luokkaa et ei kukaan halua mun kanssa olla.

• Anonyymi

Älähän mies netistä huoli, aina voi löytyä joku jolla on voimakas hoivavietti. En minä, mutta joku muuu

• Anonyymi

Etsitkö sääliä, vai äiti hahmoa?

• Anonyymi

Edellisen kohdalla väistin luodin. Nykyinen ei tule kaatumaan.

• Anonyymi

Ei kaatunut mihinkään, kun ei ole vielä alkanutkaan.

• Anonyymi

Jes! Sama.

• Anonyymi

Olet ihana.

• Anonyymi

Hänellä oli liian pienet tissit.

• Anonyymi

Ja sulla liian tyhjät taskut tehdäksesi mitään asialle? Niitä ois muuten vaikea periä takaisin toisin kuin korut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sulla liian tyhjät taskut tehdäksesi mitään asialle? Niitä ois muuten vaikea periä takaisin toisin kuin korut

Löytyy parempiakin aihioita.

• Anonyymi

Tämä on periaatteessa aivan ihanan päätön perustelu kaikelle maailman synkkyydelle. Ehkä päätän nyt vaan omia tämän ja lopetan yliajattelun. Halit teille kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on periaatteessa aivan ihanan päätön perustelu kaikelle maailman synkkyydelle. Ehkä päätän nyt vaan omia tämän ja lopetan yliajattelun. Halit teille kaikille!

Löytyy laudoistakin tykkääviä miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo edes ole sen naisen arvoinen. Ennemmin ilman kuin huonon miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo edes ole sen naisen arvoinen. Ennemmin ilman kuin huonon miehen kanssa.

Huvittavaa kun nämä betat jaksaa silti yrittää olla nokkelia. Tämä eka ja nämä kaks muuta

• Anonyymi

Varmaan siihen etten älynnyt pyytää kohdatessamme hänen puhelinnumeroaan jotta juttu olisi saanut kunnolla alkunsa!

• Anonyymi

Sama mulla.

• Anonyymi
        UUSI

Sama, harmittaa.

• Anonyymi

Lähti "lomaileen" tyttärensä kanssa kertomatta mitään että sellainen suunniteltu.. tytär perseensä kanssa aina ensin.

• Anonyymi

Itekin lähdössä tyttären kanssa lomaileen kesällä. Siihen varmaan sit kaatuu joku mikä ei oo alkanutkaan...

• Anonyymi

Olisi kauhistuttavaa lapselle jos saisi tuollaisen äitipuolen, joka puhuu lapsesta tuohon sävyyn. Onneksi moni mies tajuaa jutun ja pistää lapsen edun edelle. Kamalia haahkoja! 😱

• Anonyymi

Tietenkin lapsi on aina ykkönen. Jos sitä ei tajua, ei edes tarvi haikailla lapsellisen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kauhistuttavaa lapselle jos saisi tuollaisen äitipuolen, joka puhuu lapsesta tuohon sävyyn. Onneksi moni mies tajuaa jutun ja pistää lapsen edun edelle. Kamalia haahkoja! 😱

Ehkä olet vähän liian innokas johdattelemaan näitä monologejasi naisvihamieliseen suuntaan äitienpäivän kunniaksi

• Anonyymi

tyttärellä on sitten isokin perse? sen haluisin nähdä kyllä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tyttärellä on sitten isokin perse? sen haluisin nähdä kyllä...

Kenen lapsesta kuvittelet tämän palstaäijän kanssa nyt diskuteeraavasi? Olet heikoilla hangilla, bro

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen lapsesta kuvittelet tämän palstaäijän kanssa nyt diskuteeraavasi? Olet heikoilla hangilla, bro

Ps lemmikki tai lapsi how low can a sucker go

• Anonyymi

Kohta trendaaviin päässyt tämäkin,;)

• Anonyymi

On sunkin elämällä taas tarkoitus, palstasetä

• Anonyymi

Liialliseen palstagubetukseen

• Anonyymi

Hänellä oli liian iso nenä eikä suostunut ehdottamaani leikkaukseen.

• Anonyymi

Menin elämäni rakkautta vahingossa melko kännissä ovelta kysymään . Tuota virhettä kadun . Wiski vei miestä .

• Anonyymi

🤣 Sattuuhan sitä.

• Anonyymi

Tyttö sai viikon koti arestin . Arvaatte että harmittaa .

• Anonyymi

Ei mihinkään. Ei tainnut keretä kunnolla edes alkaa.
      Kaikki oli vaan kuvitelmaa ja haaveilua.

• Anonyymi

No ei ole harhaa. Tiiät sen itsekin. /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole harhaa. Tiiät sen itsekin. /sivusta

Aika rohkeita arvioita lauot palstasedälle🥱

• Anonyymi

Omaan mahdottomuuteensa.

• Anonyymi

Ja kauan sen tajuamiseen menikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kauan sen tajuamiseen menikin.

En minä sinusta tiedä, mutta ei siihen meillä kauaa mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinusta tiedä, mutta ei siihen meillä kauaa mennyt.

Meni kauan, kun ehdin rakastua kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni kauan, kun ehdin rakastua kunnolla.

Kuten totesin, niin meillä ei mennyt mitenkään pitkä aika sen toteamiseen, että homma ei toimi. Kumpikaan ei kuitenkaan ole sen jälkeen enää kiinnostunut kenestäkään toisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten totesin, niin meillä ei mennyt mitenkään pitkä aika sen toteamiseen, että homma ei toimi. Kumpikaan ei kuitenkaan ole sen jälkeen enää kiinnostunut kenestäkään toisesta.

Puhuin omasta tilanteestani. Ei siis tarvi toistella sun tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin omasta tilanteestani. Ei siis tarvi toistella sun tilannetta.

No jo nyt on herkkää. Älä sitten vastaa muille, jos noin ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät ettei ole kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät ettei ole kiinnostunut?

Tiedänpähän vain. Sanotaan nyt vaikka, että hänestä se olisi hyvin helppoa huomata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät ettei hän ole kiinnostunut jostain toisesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johan mä totesin sen tuossa edellä. "Tiedänpähän vain. Sanotaan nyt vaikka, että hänestä se olisi hyvin helppoa huomata."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska palstasetä kirjoittaapi näin tässä monologissa

• Anonyymi

Kahdenlapsen äiti .toi kotiinsa ravintola ystävänsä harrastamaan yhden yön panoja.sattui vahinko kortsuhajosi .äiti tuli raskaaksi.Juttumme kaatui siihen.ei kolme "Persaukista sovi samaan keittiöön ruokailemaan.

• Anonyymi

En tiedä hänestä, mutta itselläni kaatui siihen, että osoitti kiinnostusta toisille. Oli monia kuvioita, joista päättelin asioita. Kova flirttailemaan vähän joka puolella. Päätin, että tuon ihmisen kanssa en enää ikinä tapaa jos se itsestä on kiinni. Hyvin on onnistunut ja ollut viisasta kaikin puolin.

• Anonyymi

minä olisin vain sinun. tv. Hyvin toimeentuleva ja naisten mukaan komia mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä olisin vain sinun. tv. Hyvin toimeentuleva ja naisten mukaan komia mies.

Tiedätkö niin minäkin vain hänen, mutta se ero minussa moniin naisiin verrattuna on, että odotan, että hänet annetaan minulle. Minä odotan niin kauan, että näin tapahtuu. :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö niin minäkin vain hänen, mutta se ero minussa moniin naisiin verrattuna on, että odotan, että hänet annetaan minulle. Minä odotan niin kauan, että näin tapahtuu. :)

No sinähän se palstasetä melkoinen palkintosonni sitten olet muumuu

• Anonyymi

Ehkä elämä on minulle liian jännittävää tai rakkaus hänen silmissään kohdistui toisaalle.

• Anonyymi

Oujee!

• Anonyymi

Eli leikit mun kanssa kuukausi tolkulla ja se on sun mielestä ihan ok? Että voi vaan todeta, että näin se meni? Ei vttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli leikit mun kanssa kuukausi tolkulla ja se on sun mielestä ihan ok? Että voi vaan todeta, että näin se meni? Ei vttu.

Ohi.

• Anonyymi

pelleilyähä se oli ihan koko pska.

• Anonyymi

Ihanko totta 🤔

• Anonyymi

Vaihdevuosivaivoihin, kotiseksi päättyi.

• Anonyymi

Keittiön pöydän jalan katkeamiseen se kaatuu, mutta ei pääty ollenkaan ❤️

• Anonyymi

minä jätin hänet, tai oma toimintani aiheutti sen, oma valintani. valitsin toisen.
      olen katunut siitä lähtien, ei ole ketään samanlaista enää tässä elämässä

• Anonyymi

Milloin tämä tapahtui?

• Anonyymi

Kannattiko? Näistä ei varmaan voi kuin yrittää ottaa opiksi.

• Anonyymi

Se kannattaisi varmaankin kertoa hänelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se kannattaisi varmaankin kertoa hänelle.

No mutta eikö tämän palstaäijän stoorin mukaan koko homma ole jo sileänä ns?🙄

• Anonyymi

Mies ei halunnutkaan mua.

• Anonyymi

Ei se vielä ole kaatunut, mutta jos kaatuu, kaatuu omaan mahdottomuuteensa tai siihen, että me ollaan liian erilaisia.

• Anonyymi

Mä oon miettinyt sitä, et oonko kaivattuni kans liian erilaisia vai samanlaisia. En oo vielä päätynyt mihinkään johtopäätökseen.

• Anonyymi

Oman typerän käytökseni seurauksena suututin hänet. Anteeksi pyydettyäni hän ilmaisi kai tunnekuohun vallassa että parempi kun ei olla enää tekemisissä. Asioista ei pystytty puhumaan tai niitä ei saatu selvitettyä silloin kun olisi pitänyt. Oma tarkoitukseni tokaisullani oli viestittää että "onpa kiva nähdä sinua täällä". Sanavalinta meni harvinaisen pieleen. Niinhän se on että tehtyä ei saa tekemättömäksi. Kaiken tämän jälkeen tilanne tuntui umpisolmulta jota ei saanut enää auki.

• Anonyymi
        UUSI

Ach soo, jälkiviisaus on parasta viisautta.

• Anonyymi

Mies halusi etääntyä. Käänsi selkänsä. Tapailu päätyi ja tuskin on jatkamassa kun olin noin saman tekevä.

• Anonyymi

Ei se vielä ole kaatunut. Seuraavan kerran kun nähdään, niin se on ratkaisevaa.

• Anonyymi

Kiva, ei mitään paineita. Taitaa olla flunssa tuloillaan...🤧

• Anonyymi

Joo. Pitkälti samaa mieltä.

• Anonyymi

Ikäeroon

• Anonyymi

Kiva.

• Anonyymi

Ei mitään väliä.

• Anonyymi

ei ole kaivattua, mutta suhteita joskus oli, ja jokainen niistä kaatui siihen että elämät eivät yhteen ja haluavat mitä en halua antaa, ja haluavat antaa mitä en halua. silloin on hyvä jatkaa erillään ja omiin juttuihin.

• Anonyymi

Hänen kanssaan en saisi sitä mitä haluan tehdä, joutuisin luopumaan ja hln ei voi elämääni tulla jos ei saa jotakin ä, onko se lisää, tukea, vakaamus. Ei ole rakkautta, eikä samat suunnitelmat, eikä sama vakaamus. Emme vain sovi minun kannalta katsottuna toisillemme. enkä halua noita haasteita mitä tulisi mukana.

• Anonyymi

Ei hyvöä sanottavaa tästä Einarista

• Anonyymi

Sen pelleilyihin en enään jaksa se on nht lopullisesti ohi ei hän muutu

• Anonyymi

Se on ihan selvää ettei hän tule muuttumaan koskaan!

• Anonyymi

Kyllä muuttuu. 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan selvää ettei hän tule muuttumaan koskaan!

Tämä palstasetä, joka kirjoittaa tämän saman setin lähestulkoon jokaiseen aloitukseensa? No se on selvä se krooh

• Anonyymi

Ei mikään ole alkanutkaan, niin ei voi kaatua. Mutta alku tyssäsi jo siksi että mikään ei ollut vain meidän kahden välistä.

• Anonyymi

🖕👨🖕

• Anonyymi

🖕👶🖕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🖕👶🖕

✋️👱‍♀️🤚

• Anonyymi

Ujouden ja väärinkäsitysten vuoksi mikään ei oikein alkanutkaan. Yhyy!

• Anonyymi

🤨😠

• Anonyymi

No mikä on muuttunut? Miksei tehdä jotain?

• Anonyymi

Kannattais varmaan hankkia sitten sitä uskallusta ja korjata väärinkäsitykset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata jos olet sen nistin kanssa edes kaveri?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emmää usko et ton guben kannattaa

• Anonyymi

Nyt on kolme viimeisintä kaatunut uuteen naiseen. Sitten nämä ukkelit samaan hengenvetoon sanoo, että olen ihana, hyvä, kaunis, mukava, mutta liian etäinen. Noh, ihan tässä voin sanoa, että jos yksinhuoltajana pitää kilpailla naisten kanssa joilla on elämässä aikaa, niin kyllä se kisa meikäläiseltä jää väliin. Tässä on nyt aika monta ukkelia arkistossa ja sieltä arkistosta tulee aina joku "hyvää pääsiäistä" toivotus. Parin viikon aikana olen päättänyt, että mulle riitti. Jos mies rakastuu kokoajan, niin ei se mitään rakkaudesta edes tiedä, joten tämä laji ei ihan selvästi ole minua varten. Jättäkää siis jo kiitos rauhaan.

• Anonyymi

Monella ei varmasti vielä kaatunut, kun ei ehtinyt edes alkamaan. Jos on kunnioitus kuitenkin toista kohtaan ja molemmat vapaat, aina voi alkaa uudelleen.

• Anonyymi

Se kaatui siihen kesään kun sain tietää menettäneeni vakituisen, itselleni hyvin tärkeän työpaikan. Ja kauan jatkunut häiriköinti varmisti kaiken mahdottomuuden!

• Anonyymi

Sormus nimettömässä hänellä.

• Anonyymi

Ilmestyi yhtäkkiä?😪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyi yhtäkkiä?😪

Onko ilmoittanut faceen tai instaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ilmoittanut faceen tai instaan?

Yrität vieläki kasata jotain huru-ukon jutuista vai?

• Anonyymi

Tulenliekkeihin...

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko kertoa näistä lieskoista enemmä?

• Anonyymi

Kaivatullani oli viisi muutakin, joita kaipaili. Kova riippuvaisuus suhde kaksilahkeisiin. Juttuni on kyllä jo yli neljänkymmenenvuoden takaa. Luojan kiitokseksi. Aika parantaa!

• Anonyymi

Sukulaisensa puolisoon meidän juttu kaatui. Toivottavasti ovat onnellisia ja luottavat toisiinsa.

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärränkö oikein eli oliko sukulaisensa puoliso myös kaivattusi kumppani?Jakoivat saman ihmisen?Sitten tämä joka jaettiin oli sinusta sairaan mustasukkainen?

• Anonyymi
      UUSI

Kiusatuille ja tönityille tulee maksaa enemmän palkkaa kun esim noille 3k kiusaaja aloille ja me voimme vaan chillailla noilla palkoilla

• Anonyymi
      UUSI

Siihen kun ihana T nainen muutti toisaalle, edelleen ikävöin

• Anonyymi
        UUSI

Sullekkin sama lohdutus,ei se mennyt kovin kauas ja voit mennä hänen lähelleen jos et ole vainoaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sullekkin sama lohdutus,ei se mennyt kovin kauas ja voit mennä hänen lähelleen jos et ole vainoaja.

Ottaispa yhteyttä minuun

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Morjensta pöytään gubbe

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti kaadutaan vaan toistemme syliin 😘

• Anonyymi
      UUSI

Kuvittelin että hän on täällä ja omin tiettyjä kirjoituksia. Tein niiden mukaan tosielämässä ja syytin ihastustani vedätyksestä, kun oli kuin ei ymmärtäisi mitään. Täällä taas vaati ja raivosi. Kostin tosielämässä olemalla tyly. Hän otti ja lähti elämästäni

• Anonyymi
        UUSI

Ei se välttämättä 2 km kauemmas mennyt tai jos menikin ,mee perässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se välttämättä 2 km kauemmas mennyt tai jos menikin ,mee perässä.

Se on jo liitossa ja sillä on lapsia. Myöhästä enää. Silloin oli sinkku, lapseton

• Anonyymi
        UUSI

Olipa koskettava tarinallisuus palstasetä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jo liitossa ja sillä on lapsia. Myöhästä enää. Silloin oli sinkku, lapseton

Ei ole este.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole este.

Kyllä se on. Nainen meni eteenpäin. Minä jäin taakse

• Anonyymi
      UUSI

Ei tietääkseni ole juttua.
      Unelma kaatuu todennäköisesti siihen näen hänet sen joka nostettiin jalustalle kanssa(tällöin hän on haukkunut minua anonyyminä vastenmieliseksi täällä).

• Anonyymi
      UUSI

kaikkien kanssa, tähän juttuun joku yrittää ja yritti ja hetkeksi onnistui hakkaamaan huonoon, tulevaisuutta ajatellen ei kannattanut jatkaa suhdetta joka olisi tehnyt itselle vielä huonompaa. näin on parasta, kun tulee vielä rahat, pääsee takaisin omaan autoon, töihin, saa takaisin hakstit jutut, ja toki muutoksia ollaan tehty myös, ja laajennettu elämää, rahan tuloa, osaamista ja muuta. mutta nuo hskksulssr on kanslia, kaiken tuhoavia ja aiheuttanut kaikkeen huonoa ja pahaa. mutta kun loppuvat joskus hyvää on edessä. jos olisin myöntynyt sitä ei olisi niin kuin toivoisin. toivottavasti luopuisi jo, kauheita juttuja myös lapsille ja kaikkeen. eikä mitään hyvää heiltä kun eivät ymmärrä että kaikki tulee muualta.

• Anonyymi
      UUSI

mutta sitä aikuista rahan virjöä ja estäjää yritetään tappaa koko ajan. ja noita työ hakkaajia minä ainakin käräytän ja heitetään hirviöille ruoaksi

• Anonyymi
        UUSI

Perustuuko nämä sun jutut palstasetä esimerkiksi videopeliin?

• Anonyymi
      UUSI

sitä paitsi harkittu deittailu on kivaa. Joskus toivoin vielä yhtä lasta niin ettei vaikuta kielteisesti mihinkää, ja olisin ottanut vielä yhden miehen. se ei käynyt ja, kaikki hakkasi tuota vastaan. nyt ei enää haluta, ja otetaan mielellään muuta elämää. ehkä mutta en usko, aika näyttää, mutta mies ei ole kukaan noista 😂😘

• Anonyymi
      UUSI

niin miten jotain kkk-lohikäärmettäkin voi pelottaa nuoret naiset joku pwlijurrukin

syy on että jos menettää swellaisen omsn vapautunsa jos ihasruu johonkin..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3193
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2092
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      361
      1865
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1864
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1467
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1390
    7. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      22
      1207
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1162
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1029
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      54