Hei!
Olen 36 -vuotta täyttänyt työelämässä oleva nainen, jolla haaveissa perheen perustaminen yksin. Minulla ei ole kumppania, joten olen jo käynyt klinikalla terveystutkimuksissa ja psykologin keskustelussa. Kaikki on minun osaltani kunnossa. Seuraan ovulaatioitani ja tiedän milloin on toiminnan aika. Spermatilanne julkisella puolella on kuitenkin erittäin huono ja jonot heidän mukaansa voivat venyä jopa vuoden päähän. En tahtoisi odottaa tässä iässä enää vuotta enkä elää epävarmuudessa siitä, onnistuuko enää sitten hamassa tulevaisuudessa. Niinpä aloin etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja ja löysin tämän foorumin.
Toiveissa on inseminaatio muki&ruisku -menetelmällä anonyymisti. En siis saa tietää henkilöllisyyttäsi, enkä odota sinulta mitään vastapalveluksia tai vastuuta mahdollisesta lapsesta. Voimme myös molempien anonymiteetin säilyttämiseksi järjestää tapaamiset toisessa kaupungissa, esimerkiksi hotellissa. Toivoisin että olet terve, huumeeton ja henkisesti tasapainoinen.
Minuun voi olla yhteydessä discordin kautta: silkkifin
Email: silkkifin [a] gmail . com
Nainen etsii sperman luovuttajaa
4
146
Vastaukset
Hei toivon että saat lapsen olet varmasti hyvä äiti olisi ihana jos kertoisit oletko onnistunut
silkkifin kirjoitti:
Hei! Kiitos kovasti ihanista sanoistasi! <3
Ilmoittelen!Kiitos sinulle toivon että saat lapsen minulla ei ole lapsia lapset suuri lahja kuitenkin onnea sinulle toivon
- Anonyymi
Voisin Auttaa Rouvaa hädässa ihan
Tosissaan . Ota yhteyttä!
mikael.koski99@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337