Mikä olisi edullinen ja hyvä äänieristys huoneiden seiniin??
Asiattomia kommentteja en kaipaa.
Äänieriste seiniin
6
344
Vastaukset
- Anonyymi
Rakennatko seinää vai koitatko äänieristää jotain jo olemassa olevaa seinää?
Ja seinän läpi sisään kuuluvalta ääneltä vaiko estää itse aiheutettujen äänien eteneminen seinän käpi eteenpäin?- Anonyymi
Äänieristää jo olemassa olevaa seinää.
Seinän läpi kuuluvia ääniä.Ei itse aiheutettuja vaan naapurin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänieristää jo olemassa olevaa seinää.
Seinän läpi kuuluvia ääniä.Ei itse aiheutettuja vaan naapurin.Hankala helposti tai halvalla... Se ääni voinee kulkea rakenteita pitkin ja selvästi kulkeekin nyt.
Seinän eristys voikin siis toimia, mutta jos ääni kulkee esim. lattiaankin, ei ehkä seinän eristys yksin riitä vaan äänet jatkaa kuulumista.
- Anonyymi
Sonpoka tiili paras.
- Anonyymi
Missä asut, rivari, kerrostalo? Mistäpäin naapuri melu tulee, seinästä, laipiosta, lattiasta? Näistä riippuu. Lattian eristys on mahdoton. Jos äänet tulee seinän takaa, periaate on että pehmyttä pitää olla kerros välissä. Mutta rakenteiden muutos ei ole itsestään selvyys. Voi vaatia taloyhtiön luvan. Samoin vuokrakämpissä ei kannata omin päin mennä tekemään.
- Anonyymi
Rivari... Seinästä..Eikö "omaan"asuntoon saa laittaa äänieristettä seinään??🙄Mitenkä se rakenteita muuttaa,jos laittaa äänieristettä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259