Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Anonyymi-ap

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆

Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturvan väärinkäytön vähentämiseksi.

Toimenpiteen arvioidaan säästävän valtiolle vuosittain viisi miljoonaa euroa.

Kelalle suunnitellaan oikeutta tarkastella suoraan hakijoiden pankkitilejä sähköisesti.

Kelan lainsäädännön kehittämisjohtaja Auli Valli-Lintu pitää uudistusta tärkeänä päätöksenteon kannalta.

264

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä idea, voitaisi siis säästää jopa 7 miljoonaa. Samalla näiden konsulttien kelaetsivien palkkoihin ja palkkioihin menisi 20 miljoonaa! 🤣

• Anonyymi

Pitää palkata kela kytiksi Lieksan 9 e kuntoutuvia, se ei paljon maksa, kun se maksaa 9e päivä!

• Anonyymi

Minä olen luullut, että tuo tilien syynääminen olisi ollut mahdollista jo kauan.

• Anonyymi

Iskikö pelko, että jäät kiinni väärinkäytöstä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskikö pelko, että jäät kiinni väärinkäytöstä?

Olen miettinyt siirtää kaikki patjan alle mutta jos tehdään kotietsintä niin se on sitten hankalampi tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt siirtää kaikki patjan alle mutta jos tehdään kotietsintä niin se on sitten hankalampi tilanne.

Luopukaa pankkitileistä.

Valtion on kuitenkin jaettava telle ne kela-tuet, vaikka millä keinoin.

Laki määrää että valtion on annettava sossutuet- pankkitili taas ei ole pakollinen.

Valtiokonttorin kassalta voi hakea- tai Kela voi lähettää kuriiripostina rahanne teille, tai Fedex, Western Union -RAHALÄHETYKSINÄ, JNE...

ehkä jos yleistyy niin Foodora, ja Wolt voi tuoda rahanne- tai Bernerin taksit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen luullut, että tuo tilien syynääminen olisi ollut mahdollista jo kauan.

On ollut jo kauan,mutta kunhan sanovat nyt ääneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luopukaa pankkitileistä.

Valtion on kuitenkin jaettava telle ne kela-tuet, vaikka millä keinoin.

Laki määrää että valtion on annettava sossutuet- pankkitili taas ei ole pakollinen.

Valtiokonttorin kassalta voi hakea- tai Kela voi lähettää kuriiripostina rahanne teille, tai Fedex, Western Union -RAHALÄHETYKSINÄ, JNE...

ehkä jos yleistyy niin Foodora, ja Wolt voi tuoda rahanne- tai Bernerin taksit?

Parempi luopua pankkitileistä kun köyhiä häväistään ja antaa päivittäiset raha-asiat edunvalvojalle ja Kelalle loppuu pankissa asiointi kokonaan ihan hävettää olla toisen luokan muukalainen Kansaneläkkeiden maksaminen lakkautettiin ulkomaille. Kelalle pitäisi riittää tiliotteet eikä Kelan tutkia asiakkaiden arkaluonteisia pankkisalaisuuksia ja taitaa lukea työttömien terveystiedotteet köyhä on julkinen ihmisroska tavarataloissa valvontaan myymälävarkauksien estäminen vaikka kaikki köyhät ei varasta vaan se nähdään olemuksesta ja kuntouttava työtoiminta hävetti että piti lähteä ihmisiä piiloon ihan nauroivat ja pilkkasivat. Kelalla ja muilla viranomaisella on tarkoitus valvoa missä kaupoissa asioidaan sen mukainen valvonta kohdistuu köyhään ja huono-osaiseen

• Anonyymi

Suomessa mikään hinta ei ole liian korkea kun on kyseessä työttömien kyykyttäminen, valvonta & hallinta kun sadismista on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa mikään hinta ei ole liian korkea kun on kyseessä työttömien kyykyttäminen, valvonta & hallinta kun sadismista on kyse.

Itsenäinen ihmisarvo viedään kohta köyhät siirretään Niuvan Niemeen hoitoa saamaan siellä kuntoutetaan etsitään ratkaisuja jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi luopua pankkitileistä kun köyhiä häväistään ja antaa päivittäiset raha-asiat edunvalvojalle ja Kelalle loppuu pankissa asiointi kokonaan ihan hävettää olla toisen luokan muukalainen Kansaneläkkeiden maksaminen lakkautettiin ulkomaille. Kelalle pitäisi riittää tiliotteet eikä Kelan tutkia asiakkaiden arkaluonteisia pankkisalaisuuksia ja taitaa lukea työttömien terveystiedotteet köyhä on julkinen ihmisroska tavarataloissa valvontaan myymälävarkauksien estäminen vaikka kaikki köyhät ei varasta vaan se nähdään olemuksesta ja kuntouttava työtoiminta hävetti että piti lähteä ihmisiä piiloon ihan nauroivat ja pilkkasivat. Kelalla ja muilla viranomaisella on tarkoitus valvoa missä kaupoissa asioidaan sen mukainen valvonta kohdistuu köyhään ja huono-osaiseen

Tämä on sitä, että isoveli valvoo ettei vain köyhä pääse rikastumaan. Onko kelalla oikeus
        tukkia köyhien pankkitilejä. Minulta hävisi luottamus politikkoihin kertaheitolla.
        Minä olen ollut aina sitä mieltä tämän rakkaan isänmaamme pahimmat roistot istuu
        Arkadianmäellä siellähän ne pahimman sortin tunarit on. Missä ne satatuhatta uutta työpaikkaa oikein on MITÄ.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Purra jyrää moottorisahalla koti oven läpi etsimään sun kolikko jemma purkkia.......kotietsintä Orpon johdolla.....

• Anonyymi
        UUSI

Eu elpymispaketti oli Suomen osalta noin 5 miljardia euroa ja se annettiin Italian mafialle .Myös koko vihervasemmisto hyväksyi tämän !!!

• Anonyymi

Kyllähän ne tutkii jo lastenkin tilit ja veikkaus tilin .

• Anonyymi

Ei ne kyllä tutki, ne tutkii sen minkä kelalle esittää. Mulla on 3 tiliä suomessa, vain yhden esitän kelalle kun on pakko. Sillä tilillä näkyy vain normaali meno. Varsinaiset rahat (mm perintö) on ulkomaan tileillä ja niitä ei kela näe kyllä millään.

Tiedättehän sanonnan, työtön voittaa aina! 🏆

• Anonyymi

SS- raivo ulottuu tavallisiin ihmisiin, siinä se virhe tapahtuu.

Se oikea raivo pitää kohdistua;
        DIILEREIHIN, HEIDÄN HUNNINGOLLE SAATETTUJEN PIKKUKAUPPIAITTEN JA KÄYTTÄJIEN RAHAVIRTOJEN SELVITTÄMISEEN.
        Joku pikku käyttäjä kehui, "minä maksan" sossun tuella seikkailee ja "pikkulappuja kauppaa", kukaha niitä diilaa????
        Puolikylää tuntuu tietävän, missä sylttytehdas toimii, ettäkö missä, kysytään Rain Koolilta, tietäisikö hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kyllä tutki, ne tutkii sen minkä kelalle esittää. Mulla on 3 tiliä suomessa, vain yhden esitän kelalle kun on pakko. Sillä tilillä näkyy vain normaali meno. Varsinaiset rahat (mm perintö) on ulkomaan tileillä ja niitä ei kela näe kyllä millään.

Hihii, aika surkea yritys hämmentää hölmöjen päitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DIILEREIHIN, HEIDÄN HUNNINGOLLE SAATETTUJEN PIKKUKAUPPIAITTEN JA KÄYTTÄJIEN RAHAVIRTOJEN SELVITTÄMISEEN.
        Joku pikku käyttäjä kehui, "minä maksan" sossun tuella seikkailee ja "pikkulappuja kauppaa", kukaha niitä diilaa????
        Puolikylää tuntuu tietävän, missä sylttytehdas toimii, ettäkö missä, kysytään Rain Koolilta, tietäisikö hän.

Ihmisarvon loukkaaminen Ja Kela paljastaa pankkisalaisuudet eli arkaluontoiset asiat Kelan luettavaksi eli mennään henklökohtaisiin asioihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diilerit ei käytä tilejä, tampio.

Tiedän yhden jolla on asuntoon seinien sisään jne piilotettu rahatukkoja.

Kelan syynäys kohdistuu siis vain tavalliseen,lainkuuliaiseen kansanosaan, TAAS!!!

Voisiko poliisit ottaa pään pois perseestään ja ottaa nuo diilerit kiinni jo vihdoin?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tutkivat jos haluavat

• Anonyymi
        UUSI

Niin ne tekee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, minunkin piti avata jo toinen tili kun ensimmäinen tuli Kelan tukirahoista täyteen..
        Varmaan joku äärijulli ja Nallen saappanpohjan nuoleskelija tämänkin uskoo?

Mutta oikeasti valvonta alkaa olla melkoista, tulorekisteri jo on ja digirahaa puuhataan.
        Selvennykseksi, että elä avustuksilla. Mutta, oli aika jolloin olin työtön ja yhdessä vaiheessa jouduin hakemaan toimeentulotukea, taisi olla 1993 ja muistaakseni jo silloi piti esittää tiliote.

• Anonyymi

Työttömyyden ABC
      Tärkein ohje, älä IKINÄ pidä mitään ylimääräistä käyttötilillä älä tee mitään aktioita käyttötilillä paitsi normaalit (vuokrat, laskut yms.), sen esität kelalle. Sillä saat toikkarit.

Kun teet pimeetä hommaa, ota aina maksu KÄTEISELLÄ, näin kela ei niitä ikinä näe.
      Jos kuitenkin otat maksuja vastaan muuten, hanki ulkomaalainen tili, sitä kela ei näe ikinä, se on tärkeää! Käteinen on kuitenkin se turvallisin.

Itse en tietenkään näin tee, se on selvä! 👨 Ohjeeksi vain.

Työtön on aina voittaja! 🏆

• Anonyymi

Ammattimiehen puhetta! Arvostan!

• Anonyymi

Johtoportaalla on tilit olleet ulkomailla jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtoportaalla on tilit olleet ulkomailla jo vuosia.

Johtoporras on asia erikseen. Sillä ei ole mitään tekemistä työttömän duunarin kanssa .
        Mistä vuosia työttömänä olleella äijänketkulla olisi euroja niin paljon, että oikein ulkomaan tilille ??
        Kyllä se viiskymppinen on paikallisen OP:n käyttötilillä muutaman päivän, sitten se joutaa Muskottiin.
        Neuvoni on, että jos teette ns. pimeitä hommia, ne kympit sitten patjan alle.
        Ei niitä niin paljon tule, että patja muhkuroituisi.
        Olen joskus kysellyt työtöntä pikkuhommiin, työtön on kipeä, ei nyt ehdi tai maksu parista tunnista on aivan utopistinen. Siis teen homman itse, en alennu kusetettavaksi.

• Anonyymi

Nuo tekee samaa kuin ideologisesti työttömät. Eri nimi vain. Aivan kuten ryyppäyksessä köyhät juo pussikaljaa ja varakkaammat naamioi viini-illoiksi ja erilaisiin maisteluihin, joiden varjolla voi kännätä.

• Anonyymi

Työttömyys ei ole mikään ideologia, työttömyys on työttömän työ!

• Anonyymi

Veli todistaa väkevästi ☝

• Anonyymi

Ulkomaisia tilejähän voi olla vaikka kuinka monta.

• Anonyymi

Kyllä, ja niitä ei kela ikinä näe.

• Anonyymi

Onnistuiko netissä tehdä ulkomaan tili, kyllä ootte nokkelia, ei voi muuta sanoo?!
      Nekö hyväksyy tilin "siellä jossain", kun Suokansan edustaja ottaa yhteyttä ja haluaa tilinavauksen?
      Pitäs tuokin opetella, mulle kokonaan uutta asiaa.

• Anonyymi

Nyku aika nyku aika

• Anonyymi

Hommassa on ikävä koukku, tai loukku. Jos vaikka laittaa Norjaan tilin, siellä tulee korkoa ja silloin sossu iskee, ne näkee sen pääomatulona kun se näkyy veroissa! Siinnä sitten selität miten se on mahdollista sossulle🤣 Aloittelijoiden ansa!

Ei, rahat pitää laittaa eeuun ulkopuolelle!

• Anonyymi

Onko Norja eeuu maa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Norja eeuu maa?

Ei, mutta sinne sijoitettu raha näkyy pääomatulona sossulle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta sinne sijoitettu raha näkyy pääomatulona sossulle :)

Ei näy suomessa ei se ole mikään päöomatulo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vajakki, totta helvetissä ne näkyy..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vajakki, totta helvetissä ne näkyy..

Vain kyseisellä tilillä. Kela ei tiedä niistä mittään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on siellä meritan tilissä korko se hurja 0,05% se näkyy sun verotuksessa, se on pääomatuloa ja sinä maksat veron siitä.

Ja koska verottaja näkee sen myös kela näkee sen. Mutta tuskin välittää, koska korkotulosi olisi luokaa 0,0001 euroa.

Homma on ihan eri jos sulla on se 70 000 ekee josaan Norwegianissa ja saat korkotuloa jo tuhansia. Silloin kela herää ja kysyy, mitä vittua? 😵🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on siellä meritan tilissä korko se hurja 0,05% se näkyy sun verotuksessa, se on pääomatuloa ja sinä maksat veron siitä.

Ja koska verottaja näkee sen myös kela näkee sen. Mutta tuskin välittää, koska korkotulosi olisi luokaa 0,0001 euroa.

Homma on ihan eri jos sulla on se 70 000 ekee josaan Norwegianissa ja saat korkotuloa jo tuhansia. Silloin kela herää ja kysyy, mitä vittua? 😵🤣

Äijä puhuu asaiaa ☝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvalla hanslankarilla sellaisia summia on, niistä nähdään vain unta.

• Anonyymi

En ymmärrä tätä, jos tukia käytetään väärin noin 5 miljoonan eurosta, koko puuhastelu on naurettavaa.

Kun tätä 5 miljoonaa aletaan kitkeä pois, siihen menee tosiaan se 20 miljoonaa. Vähintään.

Hommassa ei ole mitään järkeä! Kuten ei urpo-purran toimissa nyt yläänsäkkään.

• Anonyymi

Kantsii pysyä siellä töissä. Sinun pomosi leikittelee SINUN kasseillasi huolellisesti🤣🤣

• Anonyymi

Jos immeiset Monakossa pitävät rahojaan suojassa, miljoona tolkulla. Niin kyllä kai yhden tilin voi avata, jos se vaan onnistuu.
      Lieksassa pitävät tiedon murusia vakan alla, mutta onneksi tämä tuli nyt esille.
      Täytyy ruveta opiskelee tätä asiaa.

• Anonyymi

EU:n ja OECD:n tietojenvaihtosopimusten kautta Suomen verottaja voi saada tiedot ulkomaisista tileistä, erityisesti jos tilillä on merkittävästi varallisuutta tai tuloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU:n ja OECD:n tietojenvaihtosopimusten kautta Suomen verottaja voi saada tiedot ulkomaisista tileistä, erityisesti jos tilillä on merkittävästi varallisuutta tai tuloja.

Lainsäädäntö: Suomella on kansainvälisiä sopimuksia ja lainsäädäntöä (kuten automaattinen tietojenvaihto verotustietojen osalta), jotka mahdollistavat tietojen saamisen ulkomaisista rahoituslaitoksista.
        Viranomaisyhteistyö: Kela voi tarvittaessa tehdä yhteistyötä muiden maiden viranomaisten kanssa tietojen hankkimiseksi, erityisesti epäiltäessä väärinkäytöksiä tai kun se on välttämätöntä etuuksien myöntämiseksi ja maksamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainsäädäntö: Suomella on kansainvälisiä sopimuksia ja lainsäädäntöä (kuten automaattinen tietojenvaihto verotustietojen osalta), jotka mahdollistavat tietojen saamisen ulkomaisista rahoituslaitoksista.
        Viranomaisyhteistyö: Kela voi tarvittaessa tehdä yhteistyötä muiden maiden viranomaisten kanssa tietojen hankkimiseksi, erityisesti epäiltäessä väärinkäytöksiä tai kun se on välttämätöntä etuuksien myöntämiseksi ja maksamiseksi.

Yleensä sossun asiakkailla ei ole miljoonia, ja tämähän koskee vain toimeentulo asiakkaita. Monella kuitenkin on "jotain" 😵🤣

• Anonyymi

Kyllä varmasti jos työttömällä olisi tilit Monacossa Kela onkisi ne vaikka miten mutta rikkaiden veronkiertäjien tilit on tavoittamattomissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä sossun asiakkailla ei ole miljoonia, ja tämähän koskee vain toimeentulo asiakkaita. Monella kuitenkin on "jotain" 😵🤣

Leipäpussi leuan alla, viekö patruuna senkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaaliturvaetuudet maksetaan verorahoista ihmisroska tullaan tarkastetaan kaikki pankkitilit monella asiakkaalla on S-ryhmän kanta-asiakas ja myös jäsen kaupparyhmittymään ja K-ryhmällä plussakortti ominaisuus K-ryhmä maksaa joka kuukausi joka näkyy kassa päätteellä ja omassa plussa tiedotteessa ja lisää kiristetään kaupoissa käynnin valvontaan myymälävarkaudet ovat lisääntyneet ja vartijat voivat hoitaa tämän asian köyhiltä. Köyhä on julkinen joka Kela häpäisee maksusitoumuksella ja nyt ollaan häpäisemässä lisää pankkitiedot julkiseksi ei pankkiasiatkaan saa olla rauhassa kuin muulla väestöllä kyllä on eriarvoista ja syrjivää toimintaan ihan hävettää mennä kauppa asioille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Leipäpussi leuan alla, viekö patruuna senkin?

Purra himoitsee leipää 1 litran smootien kanssa....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Purra himoitsee leipää 1 litran smootien kanssa....

Lähtee sitten varastamallaan työsuhde fillarilla Orpoa paneskelemaan niin niiden patruunat täyttyy.....taas......

• Anonyymi

Minulla ei ole rahaa, mistä voisi saada, otan vastaan 🙋‍♀️

• Anonyymi

Ajoittain on mm. veispuukissa ollu just ihan kohta kuolevia tai parantumattomasti sairaita mitkä on halunneet lahjottaa jollekin hyvälle immeiselle usseempia satoja tuhansia euroja. Jumalan siunausten saattelemana.
        Kannattaa siis seurata tiiviisti josko niitä sellasia vielä ois liikkeellä. Minä kun oon hirmusen katteelline toisten rikastumisille, niin oon tehny veispuukin ylläpijolle, niiku myös Suomen polliisille kymmenittäin ilimotuksia että tuo sitä ei muuta kun täällä jakelee ilimasta rahhaa. On vissiinki jottai vaikutusta sitte ollu kun en pitkään aikaa oo nähny varmasti kuolevia tai erittäin vakavasti sairaita niillä veispuukin palstoilla. En tietystikkää oo ainut joka on ilimotellu, mutta sitä sammaa katteellista joukkoo joka ei taho että muutki tulis yhtä rikkaaks mitä ite oon.

• Anonyymi
        UUSI

T. Tuulimyllyn kanssa vai kanissa

• Anonyymi

Työtön saa työttömyystukea ja ilmeisesti asumistukeakin vaikka olisi tilillä miljardeja. Kunhan ei ole työllä tehtyä tuloa 🤣

• Anonyymi

Työtön on voittaja, jälleen ☝

• Anonyymi

Yhdeksässä eurossa on miljardin alku 👆

• Anonyymi

Mielestäni jokaisen yksityisasioita pankkitilit!

• Anonyymi

Köyhällä ei oikeutta yksityisyyteen sossutantat marssii ovesta sisään ja penkoo paikat jaahas täällä on tämmöstä ja tuommosta rikkaitahan työ oottaa kyllä mulla itellä ei mene kuin kymppi kuussa ruokaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhällä ei oikeutta yksityisyyteen sossutantat marssii ovesta sisään ja penkoo paikat jaahas täällä on tämmöstä ja tuommosta rikkaitahan työ oottaa kyllä mulla itellä ei mene kuin kymppi kuussa ruokaan

Siis sossutantta sanoo että hänellä menee niin hirveen vähän kuussa ruokaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisyyteen on oikeus, jos elättää itse itsensä omilla rahoillaan.
        Jos elää kunnan ja valtion rahoilla, silloin viranomainen saa tutkia ja syynätä. Se on ihan oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossutantat osallistuu köyhien koti häirintään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran hain toimeentulotukea siitä on aikaa yli 20 vuotta polkupyörä varastettiin ja hain toimeentulotukea en saanut mitään koska oli lyhyt matka kauppaan ja kävellä voi helposti 2 km. toimen vittuilun kohde oli että sähkö pitäisi olla joka kuukausi maksussa minulla oli 4 kuukauden välein miksi pitäisi löntystää pankkiin ja maksaa palvelumaksuja. sen jälkeen en ole hakenut toimeentulotukea enkä tarvitse minä säästän ja pärjää kansaneläkkeellä vaan ollaan viemässä säästökin Kela tarkastaan tilit ja taas häpäisy toimii televisiota ja polkupyörää ei ole enkä hanki

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas täältä puuttuu jauhelihat........

• Anonyymi

Kela poliisi valpastui juuri 😴

• Anonyymi

Kelapoliisia ei pääse pakoon juoksee kiinni vaikka työttömän ruostefillarin

• Anonyymi

Minulla on vielä aamupuuron jämät hampaiden rei'issä ja imeskelen niitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Purra ei takerru lillukanvarsiin mutta pankkitileihin kyllä....fillarit on jo saatu sekä eläkkeet ynnä muuta......Orpon johdolla....kana aivo hallitus kot kot....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa tarinasi , löytyykö ?

• Anonyymi

Pinppiäkään ei köyhä saa kelapoliisii estää.

• Anonyymi

Työtön vätkylä tyytyköön omaan käteen ja jållulehteen!

• Anonyymi
        UUSI

Purra Orpon pinppiä....

• Anonyymi

Minä ainakin pysyn rehellisesti töissä, kuulostaa niin rankalta tuo työn väistely.

• Anonyymi

Se on vähän kuin ennen vanhaan tv-lupatarkastajilta piiloon juoksu ja telkkarin peittely.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän kuin ennen vanhaan tv-lupatarkastajilta piiloon juoksu ja telkkarin peittely.

Purra Orpo kääntää kaikki kivet......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Purra Orpo kääntää kaikki kivet......

Mutta ei laivaa.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei laivaa.....

Ei tosiaankaan käännä laivaa kun huomasivat ettei se oikeiston keinoilla käänny. Irrottivat sitten pohjatulpan ja nostivat kädet pystyyn. Ai niin, onneksi Pena vielä keksi, että "lainataan" miljardi euroa eläkerahastosta, niin päästään tavoitteeseen nopeammin!

• Anonyymi

No onhan se ny hyvä että pidetään silmällä.Voi köyhä surkea kelatukiasiakas vaikka käydä töissä salaa ja silti saada tukia.Palkka tottakai näkyy sielä tilillä!Kannattaa kytätä:)
      Joo joo iha varmasti...pölijät!

• Anonyymi

Mutta jos työnantaja sammuttaa maksun yhteydessä valot ja maksaa käteisellä pimeässä niin kukaan ei näe tai tiedä kun palkka on jo taskussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos työnantaja sammuttaa maksun yhteydessä valot ja maksaa käteisellä pimeässä niin kukaan ei näe tai tiedä kun palkka on jo taskussa?

Tutkiiko kelapoliisi taskut ja lompakot?

• Anonyymi

Hameväki kun kuulee, että on työtön niin heti ottavat taka-askelia, ei puhettakaan, että lähtevät peiton alle.

• Anonyymi

Pitää näytellä ahkeraa duunaria.

• Anonyymi

Myös ulkomaiden tilit tutkitaan!

• Anonyymi

Isoissa sairaalissa saa potkut tutkiessa ihmisten tietoja koneelta. Tuleeko erityinen juudaslaki ennen joulua sitten.

• Anonyymi

Kelaetsivät saa oikeuden tehdä ratsioita koteihin, ettei vain olisi kaapeissa käteistä !

• Anonyymi

Kyllä koulutetut kelakoirat etsivät kaikki kätköt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä koulutetut kelakoirat etsivät kaikki kätköt

Mutta eihän raha haise?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän raha haise?

Suuren Rahan haju on niin hirvittävä, että kelakoira kieltäytyy tulemasta sisälle asuntoon.

• Anonyymi
        UUSI

Ja jauhelihaa.....

• Anonyymi
        UUSI

Ei anneta....

• Anonyymi
        UUSI

Voe vee, vievät vielä keittiön kaapin keksirasiaan sullotut maitorahatkin mennessään

• Anonyymi

Lieksassa on mukavaa olla työttömänä. Saa huilata.

• Anonyymi

Muuallakin yritetään huilia mutta raippalaki on jo suunnitteilla.

• Anonyymi

Onko Lieksassa paljon Somaleita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Lieksassa paljon Somaleita?

Paljon on, ihan liikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muuallakin yritetään huilia mutta raippalaki on jo suunnitteilla.

Orpo Häkkänen painaa kiinalaista tik tokkia..... ......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo Häkkänen painaa kiinalaista tik tokkia..... ......

Purra painaa tuuliviiriä.......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta juna ei jyskytäkkään......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juna jyskyttää...

• Anonyymi
        UUSI

ja on paljon mehtää ympärillä, jossa sopii piileskellä kelapolliiseja ja kun polliisin vainukoira saa vihin niin sitten kipin kapin fillarilla tai hiihtäen itärajan yli kommarien unelmakakarjalaan vaikka kolhoosihommiin

• Anonyymi

Onko kelapoliiseiiksi työnhaku aloitettu? Montako rekrytoidaan?

• Anonyymi

Pyhäjärveltä kaikki ja siksi, kun niiltä ei ole mitään perittävää, saavat heti duunia.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä on työministeri ? Kooka Purra..

• Anonyymi
        UUSI

eu-tuilla järjestetään parin vuoden pituinen työllisyyskoulutus ja vasta sen jälkeen valitaan polliiseiksi lusmuimmista tyhmimmät, jotka eivät kurssin aikana ole itse muualle työllistyneet

• Anonyymi

Entä jos myy persettä ja ottaa käteisenä😆

• Anonyymi

Se myynti takavarikoidaan heti.

• Anonyymi

Velvoittavaa kuntouttavaa myyntiä 9 euroa

• Anonyymi

Kelaetsivä tulee silloin tutkimaan perseesi sisällön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos löytyy suolesta könttää, takavarikoidaanko se? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se amerikan vankilassakin tutkitaan sama meininki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelatutkija analysoi suolesi sisällön, löytyykö merkkejä siitä, että syöty kalliita ruokia. Jos löytyy otetaan työttömän elämä tarkempaan syyniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelatutkija analysoi suolesi sisällön, löytyykö merkkejä siitä, että syöty kalliita ruokia. Jos löytyy otetaan työttömän elämä tarkempaan syyniin.

Jos löytyy jäämiä sipuliteemakkarasta ja pircacta, tuleeko karenssia tai peräti sitäkin pahempia seuraamuksia? 🫤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos löytyy jäämiä sipuliteemakkarasta ja pircacta, tuleeko karenssia tai peräti sitäkin pahempia seuraamuksia? 🫤

Joutuu hernekeitolle ja näkkileivälle kuukaudeksi. Juomaksi hanavettä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kierrätyskeskus maksaa 9 euroa per päivä, palkkaa ...ei muuta.....Purra Orpon johdolla.......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tehdä kotiläksyjäkin myyntiin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain jos olet itse maksanut sen..

• Anonyymi
        UUSI

Tästä voikertoa kaiken törkyturpa. Hän keräsi sillä rahaa uudempaan bmw:hen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se viskataan kohti tuuletinta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ei kai köyhällä siel koskaan mittään ole

• Anonyymi

Kannatan ehdottomasti,kuluja kaihtamatta luikurit kiikkiin, tuohon lisäksi vihjepuhelin johon voi ilmoittaa mahdolliset vätykset.

• Anonyymi

Hyvä ja kannatettava ajatus!
        Paitsi vihjepuhelimeen, voi epäillystä lain rikkomisesta lähettää ilmoituksen osoitteeseen compliance@kela.fi
        Jos et halua käyttää omaa sähköpostiosoitettasi, niin mikäpä estää luomasta uuden jollain muulla nimellä.
        LAITTAKAA TUO SÄHKÖPOSTIOSOITE MUISTIIN JA JAKAKAA SITÄ MAHDOLLISIMMAN MONELLE TAHOLLE!👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ja kannatettava ajatus!
        Paitsi vihjepuhelimeen, voi epäillystä lain rikkomisesta lähettää ilmoituksen osoitteeseen compliance@kela.fi
        Jos et halua käyttää omaa sähköpostiosoitettasi, niin mikäpä estää luomasta uuden jollain muulla nimellä.
        LAITTAKAA TUO SÄHKÖPOSTIOSOITE MUISTIIN JA JAKAKAA SITÄ MAHDOLLISIMMAN MONELLE TAHOLLE!👍

asumistuen rikkojat ilmoitettava vihjepuhelimeen tämä koskee yksinäisiä sosiaaliturvaetuuksia joilla käy mies tai naisystävä kun asuu eri osoitteissa ja saa asumistukea tämä on väärinkäytöstä Kela säästäisi asumistuessa miljoonia kun asumistuki petos saataisiin kuriin ja siitä on tehtävä ilmoitus miksi vieraillaan vieraillut eivät ole sallittuja asumistuen saajalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asumistuen rikkojat ilmoitettava vihjepuhelimeen tämä koskee yksinäisiä sosiaaliturvaetuuksia joilla käy mies tai naisystävä kun asuu eri osoitteissa ja saa asumistukea tämä on väärinkäytöstä Kela säästäisi asumistuessa miljoonia kun asumistuki petos saataisiin kuriin ja siitä on tehtävä ilmoitus miksi vieraillaan vieraillut eivät ole sallittuja asumistuen saajalle

Kiikarit ja ovisilmästä naapurien vilkuilu nousevat arvoonsa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiikarit ja ovisilmästä naapurien vilkuilu nousevat arvoonsa.

Molemmat löytyy mutta eise purraa estä orpon johdolla, oven läpi tullaan..vaikka väkisin......

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat löytyy mutta eise purraa estä orpon johdolla, oven läpi tullaan..vaikka väkisin......

Paljonko sun kiikarit maksoi, anna ne tänne sanoo Purra ja Orpo haluaa ne varsin erinomaiset tietysti itselleen......

• Anonyymi

Kela perustaa myös "juudas linjan" Juudaslinjalle voi soittaa ja kavaltaa työttömän vätkylän. Kela palkitsee jokaisen juudaksen 30 kelamerkillä.

• Anonyymi

Mitä nämä kelamerkit on, mitä niillä tekee? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsee ehkä ruokajonossa etummaisille paikoille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelamerkki on siis merkki, ikäänkuin pinssi. Sen voi laittaa takkiin, paitaan yms. Näin kaikki näkee, että kyseessä on ansioitunut juudas, vätkylöiden kauhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelamerkki on siis merkki, ikäänkuin pinssi. Sen voi laittaa takkiin, paitaan yms. Näin kaikki näkee, että kyseessä on ansioitunut juudas, vätkylöiden kauhu.

Ylpistääkö sellainen kunniamerkki ihmisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai niitä kelamerkkejä voi saada monta? Olisi sitten kuin ansioista saatu kunniamerkkirivistö rintamuksessa.

• Anonyymi

Saako 9€ kuntouttavan käteisellä?

• Anonyymi
        UUSI

Kuntouttavassa käy vain luottokortti...kahvilassa.. ja lounaalla....

• Anonyymi

Haluan ryhtyä juudakseksi! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Lupa myönnetty.

• Anonyymi
        UUSI

Hienoa! Tai no, jos muistaa tarinan lopputuloksen, niin ehkä ei sittenkään..

• Anonyymi

Tutkitusti tälläinen 'huijaus' on olematonta.

Aikoinaan ehkä toimi. Nykyään ei. Pankkitilien kuukausimaksut ynnä muut kulut on sitä luokkaa että köyhällä ei ole varaa pitää piilotilejä, ihan vaan sen takia että saisi pari kymppiä lisää.

• Anonyymi

Parhaimmille juudaksille myönnetään vuosittain kunniamerkit kuten äitienpäivänä. Jos näyttää bussissa maahanmuuttajalle kieltä, voi saada persujen kunniamitalin

• Anonyymi

Miksi jos köyhä vähän säästää yllättäviin menoihin esim. sairastuminen kuolema vaan jääkö sossun maksettavaksi itsenäistä elämää ollaan viemässä loppumetreillä minäkin olen yli 70 vuotias olen säästänyt kovasti jotta pärjäisin itsenäisesti hautaan saakka minä olin kotiapulaisena 70 luvulla te toimiston patistama palkkaa ja työsudetta ei ollut ruoka, käytetyt vaatteet palkkana + huone pieni käyttöraha oli 30 mummon markkaa kuukaudessa työpäivät oli pitkiä klo 7.00-21.00 se oli kunnon kuritusta orjuuttamista varastelua perättömästi vaikka en varastanut mitään tästä jäi loppu iäksi kammo kaupassakin pelottaa käydä ja tulee mieleen rosvo kun joku tarkkailee ja untakin näen 70-luvun kotiapulaisen hommista sen jälkeen en ole töitä saanut vaan oli kuntouttava työtoiminta työelämävalmennus jne. näin tuhottiin koko elämä nyt suunnitellaan että viranomaisella tulee pääsy pankkitileihin kyllä
      hävettää olen varas perättömästi edelleen

• Anonyymi

Ovat jättäneet tekoälyjen kontollen kaik säästöpossukirjat varmaan. Niittä olissi pitänny tukii ees vähä tarkemmin.

• Anonyymi

Olen jo yli-juudas. Olen käräyttänyt tuhansia vätkylöitä. Ennen minäkin olin työtön, nyt olen juudas! 😇

• Anonyymi

Kerrotko parhaimmat vinkkisi vai ovatko ne ammattisalaisuus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on salaisuus, haluan käryttää itse mahdollisimman paljon vötkylöitä, koska haluan paljon kelamerkkejä!

• Anonyymi

Juudas on siis eräänlainen Kapo mitä oli natsi Saksan keskitysleireillä, mutta oikeisto-Suomessa tämä on arvostettu asema

• Anonyymi

Olen nälkäinen työtön ja rupean juudakseksi vaikka ruoka palkalla pitääkö siihen ilmoittautua 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras Juudas on niin kuin alkuperäinen Juudas esittää ystävää ja sopivalla hetkellä iskee puukon selkään 👆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras Juudas on niin kuin alkuperäinen Juudas esittää ystävää ja sopivalla hetkellä iskee puukon selkään 👆

Vähän niin kuin persut äänestäjille ennen ja jälkeen vaalien

• Anonyymi

Ei mene läpi, tilien tutkiminen laitonta!

• Anonyymi
        UUSI

Mikään ei ole laitonta, jos toisessa kädessä on värisuora ja toisessa virkamieten pallit.

• Anonyymi

Mitä Jeesus sanoisi tällaisesta juudas toiminnasta? 🤔

• Anonyymi

Työtön ennustaa, että hänet ilmiannetaan
        21 Näin Jeesus puhui. Hän sanoi oppilaille kuohuksissaan: »Minä vakuutan teille: yksi teistä ilmiantaa minut.» 22 Työttömät katselivat toisiaan tietämättä, ketä hän tarkoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön ennustaa, että hänet ilmiannetaan
        21 Näin Jeesus puhui. Hän sanoi oppilaille kuohuksissaan: »Minä vakuutan teille: yksi teistä ilmiantaa minut.» 22 Työttömät katselivat toisiaan tietämättä, ketä hän tarkoitti.

Se, jolla oli kelapinssi piilossa takin liepeen alla oli se juutas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, jolla oli kelapinssi piilossa takin liepeen alla oli se juutas

Myi kaverinsa yhden kelapinssin takia. Kolmekymmentä hopearahaa vastaa nykymuodossa yhtä kelapinssiä.

• Anonyymi

Joku taas vastailee itselleen. Hoh hoijaa.

• Anonyymi

Voi se olla Jössekin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

tiliotteita pitää tatuoida kehoon

• Anonyymi

Kela katsoo tiliotteelta, kaupassa on käyty. Kela vaatii kauppakuitit nähtäväksi, ettei ole ostettu liian kalliita herkkuja. Alkossa käynti johtaa vääjäämättä karenssiin.

• Anonyymi

Saako ostaa kondomeja? 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saako ostaa kondomeja? 🤔

Millä rahalla? Nyt ne tarvitsee kasvutoimia...

• Anonyymi

Paljaalla pitää panna pimua Reunatiellä tai leikata spermapussi Näkki juomu kortonkista kiihotusnystyrät

• Anonyymi

Kaveri sano että musta olis Kelasheriffiks kun seurailen päivät pitkät marketeissa pullonpalauttajia.
      Norkoilen siinä automaatilla silleen huolettoman näkösenä, välillä muka kengännauhoja sitoen, tai kaatuen, kyl te tiedätte.
      Käräytän kaikki Kelalle jotka palauttaa isoja pullolasteja. Oon kirjoittamassa hakemusta tälle ministerille, joka ideoi tän Kelasheriffi hommelin.
      Meinaan mainita tän pullopalautusautomaatin aktiivisuuden ja kaverin suosittelijana.
      Veikkaan että nyt nalli napsahtaa meikäläisellekin.

• Anonyymi

Kaikki keinot sallittuja.

• Anonyymi

Ei kai tämä nyt sentään koske ns. kulttuurinrikastutttajia ?

• Anonyymi

Meiltä vielä töissä käyviltä varastetaan valtion toimesta jo niin paljon rahaa, että sosiaalipummit pitääkin laittaa tiukoille.

Sana "tulonsiirto" tulisi kieltää lailla.

• Anonyymi

Työtön luisuu voittoon, työkyri maksaa lystin 🏆

• Anonyymi

Kymmenettuhannet aikovat erota nyt ammattiliitosta sanoo Hesari. Orpon ja Purran operaario duunarit kyykkyyn onnistui täydellisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenettuhannet aikovat erota nyt ammattiliitosta sanoo Hesari. Orpon ja Purran operaario duunarit kyykkyyn onnistui täydellisesti

Yli puolet vastanneista aikoo jäädä vaikka jäsenmaksu ei enää olisi verovähennyskelpoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ammattiliitoilla ei ole mitään merkitystä palkkatuella ei työllistämisehto kerry minä erosin 2003 oli Brahean apaja kirpputorilla palkkaoli 700 brutto oli homeisten vaatteiden putsaamista eikä mitään oikeaa työtä eli palkka oli sosiaalitukien suuruinen

• Anonyymi
        UUSI

Okei, mihin sinä sijoittaisit ne reilut 320 k työtöntä suomalaista?
        Joista muuten suurin osa on ollut töissä ja maksanut työttömyysvakuutusta, jota maksetaan työttömyyden varalta. Vittaan tällä käyttämääsi sanaan "tulonsiirto".
        Ja voi hyvin olla, että myös sinut tullaan syrjäyttämään työelämästä, vaikkapa tekoälyn keinoin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti onnistui, Kokoomus rällää, toteuttaa Häkämiehen märimmänkin unen ja Persut maksavat hinnan. Hehhee, mitä tolloja.

• Anonyymi

Voi kun työkyri tietäisi mihin hänen rahansa menevät.

• Anonyymi

Työssäkäyvistä osalla on neuvottelutaidot olemattomat, jos sopimus tulee työpaikoille, niin heidän asema on huono.

• Anonyymi

Työnantaja sanoo ota rai jätä pitkä jono on uusia tulijoita tällä työttömyydellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnantaja sanoo ota rai jätä pitkä jono on uusia tulijoita tällä työttömyydellä

Voi että kun osan palkasta pitää hakea sosiaalitoimistosta, niin tiukilla immeiset on tänä päivänä. Kaupan ala on niin alipalkattua.
        Ajatella kaupan tätit nostelee sipuliteemakkaraa tankoihin pienellä palkalla, oikein kiiruusti, eikä sillä tule toimeen.
        Jotenkin vetää hiljaiseksi, mut jatketaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että kun osan palkasta pitää hakea sosiaalitoimistosta, niin tiukilla immeiset on tänä päivänä. Kaupan ala on niin alipalkattua.
        Ajatella kaupan tätit nostelee sipuliteemakkaraa tankoihin pienellä palkalla, oikein kiiruusti, eikä sillä tule toimeen.

Kaupassa joutuu tekemään myös pankkitöitä mutta saa silti vaan kaupan palkkaa tänään lehessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki, sillä kaupan tädit joutuu nostelemaan myös kaljalaatikoita / kaljapulloja sipuliteemakkaroiden lisäksi. Mihin tämä maailma on menossa?😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki, sillä kaupan tädit joutuu nostelemaan myös kaljalaatikoita / kaljapulloja sipuliteemakkaroiden lisäksi. Mihin tämä maailma on menossa?😱

Kaljalaatikot nesteet limpparit mehut on painavia kun niitä nostaa hyllyyn samoin jauhot

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupassa joutuu tekemään myös pankkitöitä mutta saa silti vaan kaupan palkkaa tänään lehessä

Sekä Postin, että muun rahdin kanssa sama homma. Lisäksi veikkaus ja mitä vielä?

• Anonyymi

Työtön myhäilee tyytyväisenä, on upeaa kuulua voittajiin 🏆

• Anonyymi

Ei voi olla todellista.

• Anonyymi

En usko et menee läpi on sama kun pankkitunnukset on vieraalla ihmisellä ja pääsy tiliin. On olemassa pankkisalaisuus. Toisaalta ne jotka köyttää kelan systeemiä väärin esim ulkolaiset jotka hakee tukia kelasta vaikka esim ovat töissä eri pankkitileillä. Se on väärin jos jollain on rahaa säästössä esim jotain pesukonetta tai muuta varten ja sitten kela vie kaiken. Kaikilla ei ole tosta vaan varaa pesukoneeseen jos ei yhtään säästä ja sitten vaivoin säästetyt rahat menee johonkin säästötalkoisiin. Ymmärrän jos ihmisillä on rahaa käyvät töissä ja silti hakee tukia väärin perustein niin se on kyl huijausta ja siitä sietääkin jäädä kiinni.

• Anonyymi

Onkos selvitetty toimiiko nämä digivikojen selvittelijät puhtain paperein, koska ruvetaan vanhatkin ihmiset pakottamaan sähköisten laitteiden käyttöön.

• Anonyymi

Kyllähän ne vaatii jo nyt ainakin 2kk tilitiedot eihän työttömää koske mitkään salaisuudet työkkäri kyttää myös potilas tiedot

• Anonyymi

Pankkitunnukset Kelan käyttöön työttömät jäävät nuolemaan näppejään

• Anonyymi

Hallitus on itse suurin huijari..

• Anonyymi

Niin on. Varsinainen emähuijari.

• Anonyymi

Pelottav, äärioikeistolainen huijari.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottav, äärioikeistolainen huijari.

Mutta saattohoito taataan kaikille?

• Anonyymi

Avaan uuden san miguelin. Olen työtön.

• Anonyymi

Minä tyydyn pirccaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tyydyn pirccaan.

Kippis sille!

• Anonyymi

vanhuksen kunnioittajaa ei saa näin kiinni,ne eivä pirä pankeissa rahojaan mitkä ovat kulkiessaan löytäneet,muuten menisi kela ja sossu tuet

• Anonyymi

Ehdottomasti vihjepuhelin johon voi ilmoittaa kaikki lusmut kelahuijjarit👍😎

• Anonyymi

Juudaspuhelin on jo aloittanut toiminnan! Ei muuta kun soittamaan kuumat vinkit juudaslinjalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juudaspuhelin on jo aloittanut toiminnan! Ei muuta kun soittamaan kuumat vinkit juudaslinjalle.

Olet jonossa, olet jonossa... Juudas puhelin taitaa olla suosittu!

• Anonyymi

Jokaisella työttömällä täytyisi olla edunvalvoja, eivät osaa käyttää vähiä rahojaan oikein.

• Anonyymi

Kyllä minä osaan ostaa pirccaa! Olen ollut työtön nyt 13 vuotta.

• Anonyymi

Se olis hyvä juttu, mutta edunvalvoja ottaa myös maksun omista töistä ja kerää kohteelle, vuosien varrella, arkkurahaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä jos Kelan sosiaaliturvaetuuksia maksetaan verorahoista niin työttömille ja kansaneläkettä saajalle edunvalvonta tai välitystili nekin vähäiset rahat pitää käyttää oikein tässä vinkki Kelalle

• Anonyymi

Koskee varmasti vain valkoisia.

Vai tarkistetaanko mustalaisten,somaleiden jne tilit myös?

Eihän työnhakuvelvoite tunnu edelleenkään koskevan kuin vain valkonaamoja,saatana!

• Anonyymi

Koskee yhdenvertaisesti myös sinimustia persuja.

• Anonyymi

Pitäähän sitä kunniakansalaisia olla Suomessakin joita huonompi kansanosa eli rahvas voi elättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän sitä kunniakansalaisia olla Suomessakin joita huonompi kansanosa eli rahvas voi elättää.

Kokoomuspersut kuvittelevat olevansa muita kunniakkasmpia mutta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuspersu saa haukkua huonompia ihmisiä luusereiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos työttömillä säästöjä ja Kela ottaa tehokkaasti kaikki säästöt ne käytetään valtion talouden paikkaamiseen ja Ukrainan sodan rahoitukseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jos työttömillä säästöjä ja Kela ottaa tehokkaasti kaikki säästöt ne käytetään valtion talouden paikkaamiseen ja Ukrainan sodan rahoitukseen

Olen kuullut huhuja, että hallitus haluaa kaikkiin tukiin muutoksen. mm. työmarkkinatuen saadakseen olisi myytävä ensin kaikki omaisuus. No ehkä jonkinlaisen rätin saa jättää vaatteeksi.

• Anonyymi

Öäää åöør uhhh piirakka

• Anonyymi

Soitin Juudas linjalle ja ilmiannoin epäilyttävän työttömän 😈

• Anonyymi

Kiitti, oliko reilusti tehty? Nyt on paha mieli ja vähän itkettää 😢

• Anonyymi

Tuleeko Kelasta tehokas laitos kun kippariksi tulee "kun minä sanon" persoona.

• Anonyymi

Surullinen romahdus – ”Suomea ei voi pitää lasten hyvinvoinnin mallimaana”
      Unicefin tutkimuksen mukaan Suomea ei voi pitää lasten hyvinvoinnin mallimaana.

Päivi Räsäseltä suorat sanat abortin tehneelle naiselle
      Somevaikuttaja Kaisa Merelä kertoi Instagram-julkaisussaan abortistaan. Kansanedustaja, lääkäri Päivi Räsänen ilmestyi kommentoimaan.

Hän tarttui nimenomaisesti Merelän postauksen kohtaan, jossa Merelä oli puhutellut abortoimansa alkion sielua. Merelä oli ensin kuvaillut, miten hänen ja uuden miesystävän tapaamisen jälkeen uusi sielu tahtoi liittyä heidän yhteisöönsä. Merelä kertoi postauksessaan, että hänen piti sanoa tälle sielulle: ei vielä rakkaani, ei vielä.

NIIN KOSKA LAPSI EI OLLUT HÄNENNYKYSEN UKKONSA MISSÄ DNA NÄYTE.. PETTI UKKOAAN JA ABORTOI .. SAIRAS IMMEINEN

• Anonyymi

Tunnustan 🙋‍♂️

• Anonyymi

Miksi Kela ei perusta Jeesus-linjaa? Sinne voisi soittaa ja kehua jos huomaa rehellisen ja lainkuuliaisen työttömän!

• Anonyymi

Miksei rikkaiden pankkitilejä tutkita ja yrittäjien toimintaa, että maksavat kaikki verot.

• Anonyymi
        UUSI

Ei niiden tarvitse maksaa. Näin on hallituksen taholta säädetty.

• Anonyymi

En nosta sosiaalitukia. Eläke riittää, mutta ainahan kai sitä on pitänyt jo usieta vuosia tiliotteet kellalle viedä. Mitä uutta tässä nyt sitten on?

• Anonyymi

Se, että jollain amiksen käyneellä juopolla virkailijalla olisi suora pääsy tarkastelemaan kaikkia pankkitietojasi esteettä. Nythän homma menee niin, että asiakas toimittaa ne 2kk tiliotteen käyttötililtään. Toki kaikkien tilien otteet pitäisi, mutta monelta se "unohtuu" 😅

Toisin kun luullaan, ei sillä virkailijalla nykyään todellakaan ole pääsyä asiakkaiden tileille, siihen ei natsat riitä. Toivottavasti ei ole jatkossakaan.

Vasta jos epäillään väärinkäytöksistä, joiden pitää olla suht vakavaa, voi kela päästä melkoisen luparuljanssin jälkeen tarkastelemaan asiakaan tilejä.

• Anonyymi

Samaan aikaan oikeisto vähenti Harmaan talouden tutkimusta miljoonilla

• Anonyymi

Eihän nyt semmosta voi tutkia

• Anonyymi

Suomi on uusi Pohjois-Korea, jossa maksimaalinen kyttäys & sosiaaliporno tuottaa nautintoa

• Anonyymi

Kilautin taas kelan juudas linjalle. Näin kun työtön osti kokolihaa ja kozelia cittarist. MISTÄ ON SAANUT RAHAA MOISEEN!

• Anonyymi

Kelasta??

• Anonyymi

Kerännyt maaomenia ja myynyt ne salaa?

• Anonyymi

Lämmin kiitos ilmoituksestasi Juudas linjallemme. Takaamme että tämä työtön joutuu kärsimään. T perussuomalaiset

• Anonyymi

Soitin Jeesuslinjalle, mutta ei siellä kukaan vastannut, mitäs tämä nyt oikeen on? 🤔

• Anonyymi

Terve! oltiin kahvilla!

• Anonyymi
        UUSI

Jeesus linja saavuttanut yllättävän suosion. Persukansanedustajat soittelevat sinne ja kehuvat itseään

• Anonyymi

Mitä minä sanoisin tähän hallituksen kuristusotteeseen no minä sanon suoraan mitä
      minä ajattelen hallituksen uusista ajatuksista. Terveisiä perseestä koko P Orpon
      hallinto menkää ja katsokaa peilikuvaanne siellä se suurin syyllinen on Eli P Orpo on
      täysi paskaläjä koko mies siis paska, paska, paska, paska mikä paska ja vielä kerran
      täysi paska koko metriheikki. Kuvottaa, kuvottaa. VITTU!!! Suomenhallinolla ei
      minkään maailman oikeuksia mennä nuuskimaan kansalaisten pankkitilejä PERKELE!!
      Se on ihme homma ettei P Orpon hallitus kaadu.

• Anonyymi

Otappas lääkeesi niin rauhoitut ☝️

• Anonyymi
        UUSI

Oilipa oikeus tai ei niin paska hallitus silti on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oilipa oikeus tai ei niin paska hallitus silti on.

LÄÄKKEET

• Anonyymi
        UUSI

Myönnetään hallitukselle paskapinssi. Sopii kaikkien ministerien asuihin.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan hyvä juttu. Säästyy vaivalta. Paljon menee aikaa köyhältä ,kun pitää liitteitä hakemukseen laittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mites pankki salisuuden käy jos sosiaalitantat pääsee heittämällä pankin sisään ja auki vielä immeisten tilit.

• Anonyymi
        UUSI

Sossutantta pöllii työttömän rahat, siirtää omalle tilille. Päälle vielä 3kk karenssia 🥺

• Anonyymi
      UUSI

Onko kukaan kuullut kassakaapista?
      Ja kaverin nimissä on tili ja siihen kortti. Homma pelaa ja kauppa käy vaikka varattomia ollaan virallisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä vinkki, asiantuntijan puhetta! Paitsi jos kaikki kaveritkin on työttömiä sossupummeja, niin ei taida jeesata 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vinkki, asiantuntijan puhetta! Paitsi jos kaikki kaveritkin on työttömiä sossupummeja, niin ei taida jeesata 🤔

Vihdoinkin saataisiin väärinkäyttäjät kuriin,kannattaa myös käydä kattomassa asuuko tuensaaja edes siinä osotteessa minne on kirjansa siirtäny,monesti ei siellä sen nimistä ole asunu ollenkaan,ei kukaan edes tiedäkkään.
        Ei muuten kannata kaverille kaikkea siirtää,sitten jos ja kun sattuukin se kaveri kuolemaan olettekin aika kusessa,koska tilit aina jäädytetään tuossa tapauksessa ja perunkirjoituksessa siten ne rahat jaetaan,voitkin olla jonkun perheen tukija siinä vaihessa ja jäädä itse puille paljaille!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vihdoinkin saataisiin väärinkäyttäjät kuriin,kannattaa myös käydä kattomassa asuuko tuensaaja edes siinä osotteessa minne on kirjansa siirtäny,monesti ei siellä sen nimistä ole asunu ollenkaan,ei kukaan edes tiedäkkään.
        Ei muuten kannata kaverille kaikkea siirtää,sitten jos ja kun sattuukin se kaveri kuolemaan olettekin aika kusessa,koska tilit aina jäädytetään tuossa tapauksessa ja perunkirjoituksessa siten ne rahat jaetaan,voitkin olla jonkun perheen tukija siinä vaihessa ja jäädä itse puille paljaille!

Soita Juudaslinjalle ☝

• Anonyymi
      UUSI

Huippujohtajan 480 000 euron ulkomailla verottamatta jäävä lisäeläke on vaikea nieltävä.

Yksi asia istuu harvinaisen huonosti kansan oikeustajuun, ja ne ovat lisäeläkkeet. HS on laskenut (20.12.), että Nesteen toimitusjohtajan paikalta eläköitynyt Matti Lievonen keräsi itselleen noin 480 000 euron vuosieläkkeen, mutta hän ei ole maksanut siitä yhtään ansiotuloveroa Suomeen vuosina 2020–2022.

Mitä vähemmän todella suurituloiset osallistuvat verojenmaksuun, sitä enemmän verotetaan keskituloisia. Tämä poliitikkojen on syytä pitää mielessä, kun he miettivät, miten verotuksen porsaanreikiä tilkitään.

Veropohjan pitää olla mahdollisimman laaja ja oikeudenmukainen. Kaikki ei voi jäädä keskituloisen palkansaajan varaan.

Mäkysen mukaan Suomi menettää ”arvioiden mukaan jopa kymmeniä miljoonia euroja verotuloja vuodessa”, kun isot lisäeläkkeet ja omaisuuden myyntivoitot verotetaan Suomen sijasta Sveitsissä.

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000010074400.html

• Anonyymi
        UUSI

Se on juurikin näin ja Purrahan on kertonut, että Suomessa on aivan liian pienet tuloerot. Eli duunarin ja keskituloisen pitäisi maksaa enemmän. Että rikkaat saa vieläkin enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Terve tuloa työttömän pankkitileille.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattais pullonpalautusautomaattien rahatkin kierrättää kelan kautta.
      Erityisesti kannattaisi kiinnittää huomiota autokauppoihin, joista tiedot löytyy trafilta.

• Anonyymi
      UUSI

Mielestäni metsässä jokaiseen esim. mustikkaan pitäisi asettaa jonkinlainen lähetin. Näin kela voisi valvoa jos työtön poimii mustikan niin voidaan se jäljittää ja vähentää sossutuista!

• Anonyymi
        UUSI

Niin, että viedään työttömältä vielä mahdollisuus syödä marjoja, ettei varmasti ikinä työllisty? Kuulostaa ihan persujen ideoilta.

• Anonyymi
      UUSI

Mikäli markkinat haisee pahalta ne varmaan on pahat. Vääryyden valtaan ei kuulu kiviset lingot.

• Anonyymi
        UUSI

Ahnukseni haisee pahalle kuukauden pirccakuurin jälkeen 🥺

• Anonyymi
      UUSI

Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

• Anonyymi
        UUSI

Silloin ei vielä juudaslinjaa ja kelapoliisia ollut.

• Anonyymi
        UUSI

Purra yrittää nyt viestiä jeesuslinjan kautta puolueensa möhlinkejä parhain päin mutta linja on aina varattu kun kokoomus käyttää sitä jatkuvasti.

• Anonyymi
      UUSI

Tämähän on ollut ainakin 5v jo mahdollista. Tosin vähän ihmetyttää, että mistä ne säästöt tulevat, kun eivät työttömät lähtisi siihen paperirumbaan, jos rahaa olisi millä elää. Se paperisirkus on nöyryyttävää ja, jos kuva ei onnistu ihan koko paperista niin menee taas 5-7pv, kun pyydetään lähettämään lisää papereita.

Ja se papereiden käsittely tuskin on ilmaista.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole ollut mahdollista, luo ylempänä missä asia selostettiin.

• Anonyymi
      UUSI

Olen työtön työnhakija.Saan työttömyyskorvausta ja asumistukea.Töitä etsin ja välillä olen onnistunutkin saamaan jotain väliaikaista,20 tuntia viikossa tehtävää siivous ja hiukan jopa palvelu työtä.Se että tämä työpaikka on meiltä 43km päässä eikä julkisia kulkuyhteyksiä ei kiinnosta sossuntanttoja.Eli omakustanteella ajelen omalla autolla tuohon kuppaseen työhön.
      Ja tuota vielä Orpo kadehtii

• Anonyymi
        UUSI

On kohtuutonta, että moni joutuu keräämään elinkustannustensa rippuset sieltä täältä ja heitä valvotaan tiukasti mutta toisille hallitus tarjoilee etuuksia, joita jotkut eivät edes halua.
        😡

• Anonyymi
      UUSI

Kunnon Kela-asiakkaan tulisi olla painoindeksinsä alarajoilla niin, että vaikuttaisi oikeasti puutteessa olevalta eikä laiskalta lössykältä. Vaatteetkin sopii kuluttaa loppuun ja parsia kuluneimmat kohdat.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sattuu olemaan kesämökki tontti rakentamaton toimeentulotukiasiakkaalla jota ei kukaan Tule ostamaan olla arvoton tontti rakennuskelvoton

• Anonyymi
        UUSI

Joutuuko siitä maksamaan kiinteistöveroa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joutuuko siitä maksamaan kiinteistöveroa?

Totta kai joutuu

• Anonyymi
      UUSI

Lihavakin voi olla työtön ☝🏼

• Anonyymi
      UUSI

Lihavakin voi olla ihminen!!! Vaikka välillä tuntuu että jos et ole läpinäkyvän laiha,sinertävä kasvoinen hampaaton ja haiskahda joltain oudolta,niin et ole ainakaan hätää kärsivä köyhä työtön Kelalta mitään saava ihminen!
      On nääs nähty tämäkin!Ja kuultukin ettet ainakaa oo nälkää näemmä nähny kun on tuota painoakin!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3273
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2222
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      367
      1920
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1874
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1517
    6. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1434
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1420
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1172
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1039
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      54