Miksi haluaisin uuden suhteen ?

Anonyymi-ap

Naimisissa oltu yli 30- vuotta, ongelmia ollut aikaisemmin nykyään ei niinkään.
Mutta nyt alkanut tuntua, että riittääkö tämä kuitenkaan loppu elämäksi…
Huomaan herääväni eloon , jos vieras katsoo sillä silmällä minua. ” Melkein ” olisin valmis vaikka mihin.
Tämä ei tosiaankaan ole normaalia käytöstä minulle, enkä haluaisi rikkoa avioliittoa - en omaani enkä kenenkään toisenkaan. En ole ikinä ollut flirttaileva ihminen, mikä nyt on muuttunut ?!
Mutta mitä teen , jos tämä tunne vaan voimistuu? Taistelenko vastaan vai menenkö virran/tunteiden mukana vain…

10

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viiden kympin villitys? Ikäkriisi?
      Kannattaako hyvää, pitkää parisuhdetta pilata tyhjän vouhottamisella?

• Anonyymi

Virran tai tunteiden mukana, höpöhöpö! Tunteet syntyvät omien ajatusten tuotoksina eivät ne vain pukahda jostain.

Kaipa kaipaat jotain jännitystä. Tuollainen jännitys vain tuppaa olemaan kovin lyhytaikaista eikä loppupeleissä edes kovin kivaa mutta ajatuksen tasolla saattaa olla hyvin kiehtovaa. JOten ajatuksen tasolle se kannattaa jättääkin. Keksi elämääsi jotain muuta uutta

• Anonyymi

Niinpä tätähän tässä itsekin miettii, uuden ihmisen kanssa alku varmasti olisi ihanaa mutta hyvin pian sekin varmasti loppuisi!
        Ja haluanko edes aloittaa alusta ….
        Joskus mietin että jos toinen tästä lähtee jään varmasti yksin, tuleva koira/kissa ihminen !
        En tiedä, mietinnän paikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tätähän tässä itsekin miettii, uuden ihmisen kanssa alku varmasti olisi ihanaa mutta hyvin pian sekin varmasti loppuisi!
        Ja haluanko edes aloittaa alusta ….
        Joskus mietin että jos toinen tästä lähtee jään varmasti yksin, tuleva koira/kissa ihminen !
        En tiedä, mietinnän paikka!

Ymmärrettävää jos liitossa joku tökkinyt jo pidempään,mutta jos hyvä liitto niin miksi sitä roskikseen heittää. Mitä jos siitä uudesta tulisikin painajainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrettävää jos liitossa joku tökkinyt jo pidempään,mutta jos hyvä liitto niin miksi sitä roskikseen heittää. Mitä jos siitä uudesta tulisikin painajainen?

Mutta sinun on elämä/sinun päätökset/sinulla on oikeus myös sössiä ja oppia. Eikun tsemppiä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinun on elämä/sinun päätökset/sinulla on oikeus myös sössiä ja oppia. Eikun tsemppiä👍

Kuulostaa aika surulliselta toivottavasti et ole miheni, joka täällä palstalla kirjottelee eikä puhu tuntoja kotona minulle rehellisesti. Jos olet mieheni niin tiedät, että minulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan ketään toista kuin sinä. Toivon, sinun olevan rehellinen minulle en mielestäni ansaitse salailua ja epärehellisyyttä. Olen aina halunnut luottaa. Rakkaudella vaimosi. Ja aina olen rakastanut. Ihmettelen miksi en riitä ? Mitä toivoisit minulta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika surulliselta toivottavasti et ole miheni, joka täällä palstalla kirjottelee eikä puhu tuntoja kotona minulle rehellisesti. Jos olet mieheni niin tiedät, että minulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan ketään toista kuin sinä. Toivon, sinun olevan rehellinen minulle en mielestäni ansaitse salailua ja epärehellisyyttä. Olen aina halunnut luottaa. Rakkaudella vaimosi. Ja aina olen rakastanut. Ihmettelen miksi en riitä ? Mitä toivoisit minulta ?

En todellakaan ole miehesi, miksi sinä et kysy häneltä suoraan missä mennään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ole miehesi, miksi sinä et kysy häneltä suoraan missä mennään ?

Mistä tiedät etten ole vaimosi ja sinä et ole mieheni anonyymi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät etten ole vaimosi ja sinä et ole mieheni anonyymi ?

Olen nainen ….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä , jos tuntuu että kuolee pystyyn liitossa niin silloin on korkea aika tehdä jotain. Varsinkin jos toinen ei halua mitään muutosta liitossa…
        Jokainen tekee itse päätökset ja kohtaa siitä mahdollisesti tulevat ongelmat, mutta elämä on liian lyhyt jatkaakseen huonossa liitossa missä mikään ei muutu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe