Miten tuo on edes mahdollista? Miten traktorin saa kaadettua isolla parkkipaikalla?
Olen ajanut traktoria varmasti enemmän kuin ne alaikäiset yhteensä, eikä mitään kaatumisvaaraa ole ikinä ollut. Ja ojat ja tosi isot kuopat olen väistänyt, jossa tietysti voisi olla kaatumisvaara.
"Nuori jäi traktorin alle Prisman parkkipaikalla - Traktorin kyydissä oli kaksi alaikäistä"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011227071.html
Kyydissä kaksi alaikäistä? Entä kuski?
Kaatoivat parkkipaikalla traktorin, jonka kyydissä oli kaksi alaikäistä (Pieksämäki)
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lukisit otsikkoa pitemmälle, niin ei tarvitsisi kysellä niin paljon.
- Anonyymi
Aloituksen otsikon perusteella jotkut kaatoivat traktorin, jonka sisällä oli kaksi muuta. Kun lukee jutun, niin noinhan ei ollut. Nyt vähään tarkkuutta kieliasun ja kirjoituksen osalta.
- Anonyymi
Monta ihmeellistä asiaa tapahtuu, jotkut saavat henkilöautonkin katolleen suoralla tiellä.
Mutta tuohon traktoriin, vanha traktori jossa on perinteisesti aika paha välys ohjauksessa, ehkä takarenkaissa vähänlaisesti ilmaa niin siinhän alkaa olemaan ainekset onnettomuuteen varsinkin kun kuski vähän leikkii traktorilla.
Aloittaja on ilmeiseti ajanut vain tämän vuosituhannen puolella valmistetuilla traktoreilla ja voin sanoa että ajovakaus ja turvallisuus on näissä huomattavasti parempi verrattuna johonkin 60 luvun traktoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337