TÖRKEÄÄ! Apple törkeää! Mitä kirotun pridejä tyrkytätte munun puhelimern RAIVOAN OLEN RAIVOISSANI ! Nyt heti päivitys jonka voin ladata! Pride ahdistelijat ladatkoon itselleen mutta ei saakeli tungeta pride sontaa minun henkilökohtaiseen puhelimeen! Tämä on loukkaus itsenäisyyttäni kohtaan! Tungette minun tilaani! Ahdistatte ja loukkaatte! Pride niille kelle on kotoudas äläkkä jumalautts normaaleille ihmisille tunkeko! Apple korjatkaa heti tämä virhe! En voi päivittää iphoneani!
Pride harmonia päivitys MITÄ VITTUA
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Älä puhu mitään normaaleista ihmisistä kun et ilmeisesti niistä mitään tiedä. Normaalit ihmiset ei ole noin ahdasmielisiä ja tiukkapipoisia. Normaali ihminen ei myöskään kokisi mitenkään tarpeellisesksi tommosta vuodatusta kirjottaa.
- Anonyymi
Ensinäkin iPhonesi ei ole sinun henkilökohtainen puhelin. Se on Applen puhelin johon sinulla on käyttöoikeus koska maksoit siitä. Toisekseen olet ihan itse omin silmin lukenut käyttöehdot jossa kerrotaan että Apple voi työntää puhelimeesi mitä ne ikinä haluavatkaan sekä poistaa sieltä mitä lystäävät ja sinä olet nämä käyttöehdot hyväksynyt. Jos ei miellytä niin hanki Google Pixel puhelin ja asenna siihen GrapheneOS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015