Koulu kuljetukset.

Anonyymi-ap

Ihan hyvä että vähän tuuletetaan kuljetuksia ..aikoinaan eräs nimeltä mainitsematon koulukyyditsijä vei erään perheen lasta omasta tienhaarasta muutaman kilometrin yli kun ei tämän kuljettajan mielestä heidän palveluja käytetty. Mutta äkkiä asia korjaantui kun kunta otti yhteyttä kuljettajaan....värmaan hikikarpalot vierivät kaljulta siinä vaiheessa?🤣🤣

10

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taksiauton kuljettajat ovat juur tällaisia p-eellään ajattelijoita yleensäkin, ei heiltä kannata mitään suurempia viisauksia odottaakaan. Näitten ratinvääntäjien sosiaali-
      sen ymmärryksen taso alittaa jopa amis -sivistyksen .-Käytös on kyllä sama.

• Anonyymi

Kilpailu reiteistä tehnyt hyvää. Poistui vanhat ja juntit kuskit. Turvallisuuskin parantuu.

• Anonyymi

Jospa aloittaja ihan jo otsikon suhteekin opettelisi kirjoittamaan oikein esim. yhdyssanat...
      Kuljettajat ovat on aina olleet lainsuojattomia ja ikuisia väärintekijöitä..
      Niin törkeää käytöstä ovat saaneet osakseen vanhemmilta, jotka luulevat nimettömänä tekemällä valituksia saavansa asiat parhain päin.
      On siellä niitäkin vanhempia ollut, jotka tulevat kuljettajan kotipihaankin räkyttämään milloin mistäkin.
      Kuljettajillakin on annettu lakisääteiset pelinsäännöt, kuten aikatauluista ja reiteustä.
      Että olisivat tasapuolisia kuljetettavia kohtssn.
      Näitä seikkoja ei monikaan vanhempi halua tai yritä ymmärtää mitenkään.
      Ovat tahallisesti niin vaikeita tapauksia..
      Kaikesta valitetaan, mistä vaan keksitäänkään ja kuten edellä sanoin...törkeästi.
      Ja tässä kirjoittaa entinen koululsisautokuski.
      En ikinä enää vakituisesti kuskaa syrjäkylän palleroita kouluun !!!!
      Täydellinen koira nammatti!!

• Anonyymi

Tämä kirjoitus on täyttä asiaa!!!

• Anonyymi

Ei tuo sinunkaan kirjoitustaito oo ihan parhaimmasta päästä kirjoituserheineen..🤣
        Mutta sivuten asiaa, jos kuljettajalla on kaunaa lasten vanhempia kohtaan itse ryssimistään asioista niin ei sitä saa lapsiin kohdistaa!!?
        Jos on luottamuksensa itse möhlinyt niin voi voi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo sinunkaan kirjoitustaito oo ihan parhaimmasta päästä kirjoituserheineen..🤣
        Mutta sivuten asiaa, jos kuljettajalla on kaunaa lasten vanhempia kohtaan itse ryssimistään asioista niin ei sitä saa lapsiin kohdistaa!!?
        Jos on luottamuksensa itse möhlinyt niin voi voi..

Mä oon jo silmälasit päässä kirjoittavat ja pientä tekstiä näpyttelee...ei tahallista väärinkirjoittamista.
        Tämän päivän vanhemmat ovat vaativia kaikessa.
        Ulkoistavat jopa lasten kasvatuksenkin ja syöttämisen muille tahoille ja kun saavat ilmaista palvelua, kuten koulukuljetuksen perillisilleen, silloin otetaan siitä ilosta kaikki irti, mitä vaan keksitäänkään.
        Ja nyt en yleistä kaikkia vanhempia todellakaan.
        On ymmärtäväisiä monetkin ja kohteliaita näissä kuljetusasioissa.
        Ja sanon vielä näiden valittajavanhempien käytöksen ylittävän herjausrajan täydellisesti.
        Se on kauhutarina ja täytyy olla todella kovanahjainen, joka kestää tällaisen nöyryytyksen.
        Ja puhun kokemuksesta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon jo silmälasit päässä kirjoittavat ja pientä tekstiä näpyttelee...ei tahallista väärinkirjoittamista.
        Tämän päivän vanhemmat ovat vaativia kaikessa.
        Ulkoistavat jopa lasten kasvatuksenkin ja syöttämisen muille tahoille ja kun saavat ilmaista palvelua, kuten koulukuljetuksen perillisilleen, silloin otetaan siitä ilosta kaikki irti, mitä vaan keksitäänkään.
        Ja nyt en yleistä kaikkia vanhempia todellakaan.
        On ymmärtäväisiä monetkin ja kohteliaita näissä kuljetusasioissa.
        Ja sanon vielä näiden valittajavanhempien käytöksen ylittävän herjausrajan täydellisesti.
        Se on kauhutarina ja täytyy olla todella kovanahjainen, joka kestää tällaisen nöyryytyksen.
        Ja puhun kokemuksesta!!

Sinulla olisi ollut siihen aikaan peiliin katsomisen paikka. Valitukset ei tulleet ilman syytä. Turha huudella täällä ja syyttää vanhempia.

• Anonyymi

Käytöskoulutusta nämä autonkuljettajat tosiaan kaipaavat. Sen perille meneminen on
      taas ihan sivistystasosta (-) riippuvainen. 8(

• Anonyymi
      UUSI

Toivottavasti ei kuljeta lapsia enää yhtään mihinkään

• Anonyymi
      UUSI

Onko lasten kuljettajilta tutkittu taustat ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe