Onneksi ei kunta ajanut alas osaavilta kiekkonuorilta penkkiurheilua. Näihin MM-kisoihin pystyy jokainen aloittava kiekkonuori osallistumaan ja voidaan jopa saada osaavia kommentaattoreita studioihin.
Penkkiurheilu
6
375
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa jauhaa tätä iänikuista valetta. Te, jäähalliyhtiö, saitte yhteiskunnalta muutaman miljoonan suoraa rahaa, ettekä ressukat edes saaneet jäähallia pyörimään voitollisena - eikä edes 0-tuloksena. Te saitte hyvin poikkeuksellisia privilegioita kehittämisyhtiöltä, kunnalta, opetustoimelta, ministeriöltä, lämpöyhtiöltä jne.
Alkaa olemaan hyvin väsynyttä tämä jatkuva kunnan ja virkamiesten syyllistäminen. Toisaalta voidaan kysyä, että missä ovat ne jääkiekkoliiton 1,5 vuoden varatuista vuoroista saadut tulot? Tästähän mainittiin Viispiikkisessäkin.- Anonyymi
Missä rahat...
- Anonyymi
Kommentaattoreita tuntuu löytyvän ihan muualta kuin junioreista. Ja aihekin voi olla mikä tahansa Karstulaa koskeva aihio. Valitustakin välillä pukkaa. Sankareita on kaikenlaisia omia ja veen tuomia.
- Anonyymi
Kuka jatkaa kun vanhat ikäpolvet eläköityvät ja perussuomalaiset ihmiset vähenevät koulutuksen myötä. Kysympähän vaan??!!
- Anonyymi
Voitte lueskella syntyvyystilastot viimeisen 10 vuoden ajalta, niin varmasti tajuatte missä mennään. Kohta riitä lapsia edes tenniksen nelinpeliin.
- Anonyymi
Kyllä Kardessa veen tuomia kommentaattoreita piisaa, ja löytyy niitä vaikkapa puskaradiosta omasta takaa. Oman onnensa seppiä ilman pörssiä takataskussa. Muutama ääni kuntavaaleissa ammoisina aikoina takaa laadun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244