söin 4 kaalikääryleitä ja ruisleipää kyllä pierettää . Haju on mahtava. Tiistain armonit.
Mua pierettää..
7
124
Vastaukset
- Anonyymi
On se vaan ihana tunne pierrä reippaasti päästöistä huolimatta..
- Anonyymi
Piereminen piristää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla myös syödä kananmunaa ruisleivällä, lounaaksi hernekeittoa ja piimää, välipalaksi, ruisleipää paputahnalla sipulin ja piimän kera, päivälliseksi papumuhennosta ja iltapalaksi, kananmunaa ruisleivällä ja piimällä. Ai että miten mehevät pierut mies voi saada reittänsä vasten peiton alla tukevalta daamiltaan.
- Anonyymi
Armonit.. Otatko sä niitä kiinni myöhempää käyttöä varten? Niinkuin pokémon hahmoja..
- Anonyymi
Mä venyttelin jalkojani niin pääsi pari paukkua. Jooganharrastajilla tulee varmaan paljon suolistokaasuja joogatessaan. Sipuli kannattaa syödä raakana jotta se sekoittaa vatsaa lisää :).
- Anonyymi
Taitaa olla kiljusimpan aloitus.
- Anonyymi
Armoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337