https://youtu.be/Wz2vl4-BJj4?si=aOF47q6D9-XxrAD-
Hyvä ettei itse Baitsi tullut paketissa törröhuulineen ja pussannut Ottoa ja metsämania, todella ällöä ja asiatonta markkinointia!
Roinakeisarille päkitsi ja kirje
20
343
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sentään kun et tavannutkaan hunajaista Baitsia kätesi osoittamassa suunnassa.
Mutta voi lähettää Baitsille kutsun tulla tänä kesänä vierailemaan luonasi. - Anonyymi
Varsinainen markkinamies baitsilla.
- Anonyymi
Lähes joka päivä soittaa ystävällinen Baitsi, puhuttelee etunimellä ja tarjoaa jotakin juuri minulle vanhalle asiakkaalle räätälöityä edullista sopimusta.
Olen todella otettu kuinka myyjä on ystävällinen minua kohtaan ja haluaa keskustella kanssani, tuntuu kuin olisimme olleet parhaat ystävykset aina.
Tai siltä kuin menisimme ostamaan kihlat ensi viikolla. - Anonyymi
Minä todella olen vanha ja eikä ole edes rahaakaan tehdä sopimuksia joita puhelin ystäväni minulle tarjoavat.
Olen hyvä sydäminen mies enkä pysty tuottamaan pettymystä ystävälleni joka vain hyvää hyvyyttään tarjoaa varta vasten minulle räätälöityä sopimusta, vaan teen sopimuksen.
Sitten "halataan" ja jatketaan päivän askareita ja ollaan tyytyväisiä molemmat tahoillamme.
Mutta sitten, puhelinmyyntisopimuksilla on 14 vuorokauden purkuaika. - Anonyymi
Milloin joku aikuistenkauppa hoksaa lähettää yksinäiselle metsienmiehelle kädenjatketta,tiettyihin hommiin. Luulisi olovan otollinen mainosmies kyseiselle sektorille.
- Anonyymi
Taidat olla asiantuntuntija kyseisille laitteille kun noin tarkkaan tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari vois sormen kanssa esitellä miten ne vehkeet pelaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tuttuja vehkeitä,piristävät kummasti ja tuovat uutta vipinää,emännän kera touhutessa. Kannattaa kokeilla sinunkin.
- Anonyymi
Mukava video!
Terveiset MetsaManille, jatka samaan malliin äläkä välitä juonioista. He purkavat pahaa oloaan kirjoituksillaan.
Hyvää kesän jatkoa! - Anonyymi
Eikö konemanilla ollut joku laitos jonka syötti halkaisuruuville?
Ehkä senkin ilmalla täytettävän laitoksen alkuperäisen tilauksen syy oli aivan joku muu kuin seksinukella tehtävä tapaturma testi. - Anonyymi
Vielä Kosulan tubettajien kiinnostuksen kohteisiin, kaikenlaiset koneet ja harrastuslaitteet kiinnostavat.
Mistään muusta eivät osaa puhuakaan kuin haluistaan ja värkeistään.
Elämä pelkkää haluamista. - Anonyymi
"Mukava video!
Terveiset MetsaManille, jatka samaan malliin äläkä välitä juonioista. He purkavat pahaa oloaan kirjoituksillaan.
Hyvää kesän jatkoa!"
Siinä olet oikeassa, metsäman kyllä elää metsillään mutta millä baitsit elävät, juonimallako?- Anonyymi
Tiedän mistä kirjoitan, neljäkymmentä vuotta tein työtä maa- ja metsätalousyrittäjänä.
Monenlaiset baitsit tulivat pihaan kahvipaketti kainalossa ja mainoslippis kädessään kumartelemaan ja imartelemaan.
- Anonyymi
Jos sinä osaat soittaa kitaraa, laulaa tai pelata jalkapalloa niin ei sinun tarvitse ketään nuoleskella ja kumarrella.
- Anonyymi
Konemani osaa kirjottaa iskevää satiiria. On puhuttu että hän valmistelee kansallisesti merkittävää kulttuuriteosta, Kosula-eeposta. Ensimmäisen osan, prologin, on odotettu tulevan painosta minä päivänä hyvänsä. 2025 tulee olemaan merkkivuosi Suomen kulttuurin historiassa kun Suomi voittaa jälleen Euroviisut ja Kosula-eepoksen ensimmäinen osa julkaistaan. Jännän äärellä ollaan. Kaikki suomalaiset voivat nyt ryhdistää olemustaan paitsi ehkä joissain töllipahasissa sähistään kuin kärmekset.
- Anonyymi
Syntyikö uusi Päätalo, tietty hänen tekstiään mukaillen eepos tulee, jos tulee?
- Anonyymi
voi suomiparkaa .
joillain on trumppi sentään. - Anonyymi
"Konemani osaa kirjottaa iskevää satiiria...."
Koneman on pitkästyttävä jaarittelija.
Ei ole eläessään nähnyt edes oikeaa metsuria. - Anonyymi
Eikä oikeaa maanviljelijää. Mistä ihmeestä Kosulan tubettajat ovat saaneet miehen mallin?
- Anonyymi
Siellä syntyneet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337