Roinakeisarille päkitsi ja kirje

Anonyymi-ap

20

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sentään kun et tavannutkaan hunajaista Baitsia kätesi osoittamassa suunnassa.
      Mutta voi lähettää Baitsille kutsun tulla tänä kesänä vierailemaan luonasi.

• Anonyymi

Varsinainen markkinamies baitsilla.

• Anonyymi

Lähes joka päivä soittaa ystävällinen Baitsi, puhuttelee etunimellä ja tarjoaa jotakin juuri minulle vanhalle asiakkaalle räätälöityä edullista sopimusta.
      Olen todella otettu kuinka myyjä on ystävällinen minua kohtaan ja haluaa keskustella kanssani, tuntuu kuin olisimme olleet parhaat ystävykset aina.
      Tai siltä kuin menisimme ostamaan kihlat ensi viikolla.

• Anonyymi

Minä todella olen vanha ja eikä ole edes rahaakaan tehdä sopimuksia joita puhelin ystäväni minulle tarjoavat.

Olen hyvä sydäminen mies enkä pysty tuottamaan pettymystä ystävälleni joka vain hyvää hyvyyttään tarjoaa varta vasten minulle räätälöityä sopimusta, vaan teen sopimuksen.

Sitten "halataan" ja jatketaan päivän askareita ja ollaan tyytyväisiä molemmat tahoillamme.

Mutta sitten, puhelinmyyntisopimuksilla on 14 vuorokauden purkuaika.

• Anonyymi

Milloin joku aikuistenkauppa hoksaa lähettää yksinäiselle metsienmiehelle kädenjatketta,tiettyihin hommiin. Luulisi olovan otollinen mainosmies kyseiselle sektorille.

• Anonyymi

Taidat olla asiantuntuntija kyseisille laitteille kun noin tarkkaan tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mestari vois sormen kanssa esitellä miten ne vehkeet pelaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tuttuja vehkeitä,piristävät kummasti ja tuovat uutta vipinää,emännän kera touhutessa. Kannattaa kokeilla sinunkin.

• Anonyymi

Mukava video!
      Terveiset MetsaManille, jatka samaan malliin äläkä välitä juonioista. He purkavat pahaa oloaan kirjoituksillaan.
      Hyvää kesän jatkoa!

• Anonyymi

Eikö konemanilla ollut joku laitos jonka syötti halkaisuruuville?
      Ehkä senkin ilmalla täytettävän laitoksen alkuperäisen tilauksen syy oli aivan joku muu kuin seksinukella tehtävä tapaturma testi.

• Anonyymi

Vielä Kosulan tubettajien kiinnostuksen kohteisiin, kaikenlaiset koneet ja harrastuslaitteet kiinnostavat.
      Mistään muusta eivät osaa puhuakaan kuin haluistaan ja värkeistään.

Elämä pelkkää haluamista.

• Anonyymi

"Mukava video!
      Terveiset MetsaManille, jatka samaan malliin äläkä välitä juonioista. He purkavat pahaa oloaan kirjoituksillaan.
      Hyvää kesän jatkoa!"

Siinä olet oikeassa, metsäman kyllä elää metsillään mutta millä baitsit elävät, juonimallako?

• Anonyymi

Tiedän mistä kirjoitan, neljäkymmentä vuotta tein työtä maa- ja metsätalousyrittäjänä.
        Monenlaiset baitsit tulivat pihaan kahvipaketti kainalossa ja mainoslippis kädessään kumartelemaan ja imartelemaan.

• Anonyymi

Jos sinä osaat soittaa kitaraa, laulaa tai pelata jalkapalloa niin ei sinun tarvitse ketään nuoleskella ja kumarrella.

• Anonyymi

Konemani osaa kirjottaa iskevää satiiria. On puhuttu että hän valmistelee kansallisesti merkittävää kulttuuriteosta, Kosula-eeposta. Ensimmäisen osan, prologin, on odotettu tulevan painosta minä päivänä hyvänsä. 2025 tulee olemaan merkkivuosi Suomen kulttuurin historiassa kun Suomi voittaa jälleen Euroviisut ja Kosula-eepoksen ensimmäinen osa julkaistaan. Jännän äärellä ollaan. Kaikki suomalaiset voivat nyt ryhdistää olemustaan paitsi ehkä joissain töllipahasissa sähistään kuin kärmekset.

• Anonyymi

Syntyikö uusi Päätalo, tietty hänen tekstiään mukaillen eepos tulee, jos tulee?

• Anonyymi

voi suomiparkaa .

joillain on trumppi sentään.

• Anonyymi

"Konemani osaa kirjottaa iskevää satiiria...."

Koneman on pitkästyttävä jaarittelija.
      Ei ole eläessään nähnyt edes oikeaa metsuria.

• Anonyymi

Eikä oikeaa maanviljelijää. Mistä ihmeestä Kosulan tubettajat ovat saaneet miehen mallin?

• Anonyymi

Siellä syntyneet

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe