Joten jouduin selvittämään, miten toimitaan, kun tililtä vain veloitukset kulkevat, vaikka olen perunut tilauksen.
Tässä kaikille vastaavassa tilanteessa oleville TODO-lista:
1. Aloita estämällä maksut pankissa:
– Korttiveloitus: Sulje kortti ja tilaa uusi tai estä veloitukset pankin kautta.
– e-lasku/suoraveloitus: Peruuta sopimus verkkopankissa (esim. Tilaukset-toiminnallisuuden kautta).
2. Tee reklamaatio samalla pankin kautta:
– Käytä pankin korttireklamaatiolomaketta.
– Liitä mukaan peruutuspyyntö, viestinvaihdot ja sopimusehdot.
3. Ilmoita viranomaisille tarvittaessa:
– KKV: Jos kyse on sopimusrikkomuksesta tai epäselvistä ehdoista.
– Poliisi: Jos kyseessä on petos tai huijaus.
4. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan kirjallisesti:
– Lähetä selkeä peruutuspyyntö. Vaikka Nextory on hyvin piilottanut yhteystiedot, tavoitat heidät sähköpostilla customerservice@nextory.com.
– Säilytä todisteet (sähköpostit, kuvakaappaukset).
5. Tarkista ja estä muut yhteydet
– Katkaise mahdolliset tililiitännät (esim. Google, Apple, PayPal).
– Estä viestintä ja mainokset.
Onko muita, joita on viety kuin pässiä narussa?
Ei mennyt Nextoryn kanssa niin kuin elokuvissa...
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Teet tuon kamalan vaikeaksi. Riittää kun kirjaudut palveluun ja irtisanot tilauksen. Saat ilmoituksen, että palvelu on käytettävissä tilauskauden loppuun. Uutta veloitusta ei tule. Tsadam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229