Väsynyt kaikkeen, elämä koetellut. Se elämä, mitä en ole oppinut elämään. Itken joka päivä, kun en jaksa mitään. Haluaisin aloittaa alusta, mutta nyt se tuntuu mahdottomalta. Rukoilen apua, muttei ole oikein uskoakaan enää. Tai välillä on, muttei kunnolla. Tiedän että pitäisi tehdä muutoksia elämään, mutta kun en jaksa. Olen liian pitkään joutunut selviytymään yksin. Ihmiset tehneet pahaa ja moni kääntänyt selkänsä, kun voin huonosti. Enkä mielestäni vaadi paljoa.
Olen loppu
Anonyymi-ap
3
148
Vastaukset
Joo, tuttu juttu. Mä suosittelen pienin askelin eteen päin. Tiedän ettei jaksa. Mutta pikkuhiljaa
Mä alotin laittamalla kämpän myyntiin. No eihän se vielä menny. Mutta jotakin toivoo sekin tuo. Se on kuitenkin suurin mörkö tässä. Tilanteet on erilaisia, mutta maltilla kun etenee. Ja omaisuudesta luopuminen helpottaa ja vain tärkeimmät ottaa mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279