Hävytön teko. Keskustan istumapaikat hävitettiin. Kyllä siinä istui persuja ja kokoomuslaisiakin.
Keskusta poisti istumapaikat Kauppakadulta
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Paskasakkia lähinnä loisimassa.
- Anonyymi
Kepu pettää aina.
- Anonyymi
Poistettiinko Keskustan istumapaikat valtuustosalista?
- Anonyymi
Entinen puheenjohtaja paisunut niin massiivisiin mittasuhteisiin veronmaksajien rahoilla että vaatii 2 penkkiä vähintään
- Anonyymi
Eduskunnassa jouduttiin ottaa tuolista käsinojat pois, kun ei muuten olisi mahtunut tuoliinsa.
- Anonyymi
kepulaiset kaikki voilla, perunoilla ja nisupullalla lihotettuja porsaita
- Anonyymi
Se keskustan "kävely"katu ei enää ole nimensä mukainen! Esimerkiksi eilen oli rollaattorin avulla liikkuva sukulaisnaiseni melkein joutunut sähköpolkupyörällä hurjastelevan *********n kolhaisemaksi. Tuo nainen ja aviomiehensä sanoivat että ko. henkilö pälpätti puhelimeen ajaessaan.
- Anonyymi
EI haittaa kun en käy keskustassa kuin noin 5 vuoden välein. Silloinkaan en ehdi istumaan.
- Anonyymi
Eihän Kela olekaan ihan keskustassa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174