Laurie J Watson kertoo: "...Miehillä seksi alkaa kehossa. Sen sijaan naisilla heidän mielensä, muistinsa tai emotionaalisen yhteyden aistiminen voivat tuoda esiin naisten himon, miehillä himo on fyysistä. Miehillä virtaa suonissaan massiivisia määriä testosteronia, joka työntää ja ajaa heitä kohti seksuaalista ilmaisua... " [toim.huom. "sexual expression", onpas soma ilmaisu].
Laurie J Watson (PhD, LMFT, LPC): "... Seksiterapeutin urani aikana minulla on ollut tilaisuus istuntoihin tuhansien miesten kanssa, keskustelen heidän seksuaalisista tunteistaan, seksielämästään ja fantasioistaan. En tietenkään tiedä, miltä tuntuu olla mies, mutta minulla on ollut kunnia kuunnella miesten näkökulmaa seksuaalisiin suhteisiin. Ja vaikka jokainen mies on erilainen, on tietysti joitain yhteisiä teemoja: ..."
Kannattaa lukaista: https://www.psychologytoday.com/us/blog/married-and-still-doing-it/201708/this-is-how-men-really-feel-about-sex
PhD: A Doctor of Philosophy
LMFT: Licensed Marriage and Family Therapist
LPC: Licensed Professional Counselor
Tätä seksi on miehille - kun seksi on rakkautta
Anonyymi-ap
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhansia istuntoja vosukka saanut vaan eikö yhtään seisontaa?
- Anonyymi
Ultimaattista nautintoa molemmille ja samalla syvennetään entisestään rakkautta. Tätä seksijuttua voisi kokeilla.
- Anonyymi
Voit kyl uida syvälle
- Anonyymi
Tuon olen huomannut. Mies ja nainen tyystin erilainen.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Seksi ei ole rakkautta. Seksi kyllä voi ehkä olla mahdollista myös ilman rakkautta, mutta toisaalta rakkauteen kuuluu myös seksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299