Olen kohta vuoden ajan hakenut kaikkiin mahdollisiin oman asuinalueeni vuokratyöpaikkoihin jotka ovat ilmoittaneet työmarkkinatori ja duunitorin sivustolla. Haen maalarin töitä. Maalausfirmat eivät etsi tekijöitä. Niihinkin olen soitellut eikä ole ollut tarvetta. Ainoat jotka ilmoittaa on vuokratyöpaikat.
Pääsen haastatteluihin ja ne menevät hyvin. on otettu kuva valttikorttia varten. Mutta sitten ei enää kuulu mitään.
Miksei saa sitten töitä? Palkkapyyntöni on mielestäni kohtuullinen ja tessin mukainen. 14,5-15,5€/h.
Osaako joku selittää missä mättää? Vai pitääkö laskea palkkapyyntöä?
Miksei vuokratyöpaikoista saa töitä?
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa. Soita sinne j kysy.
- Anonyymi
Olen soittanut ja kysellyt töitä ja vastataan että nyt ei ole tarjota mitään, mutta ottavat yhteyttä kun tulee. Sitten he kuitenkin etsivät uusia maalareita aika ajoin, Kysyminen ei oikein helpota tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen soittanut ja kysellyt töitä ja vastataan että nyt ei ole tarjota mitään, mutta ottavat yhteyttä kun tulee. Sitten he kuitenkin etsivät uusia maalareita aika ajoin, Kysyminen ei oikein helpota tilannetta.
Kokeilepa kaveri seuraavaksi soittaa selvinpäin. Onnistuisiko? Uskon että vastaus on erillainen kuin jos mokellat epäselvästi öristen jotain josta ei haastattelija saa mitään selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa kaveri seuraavaksi soittaa selvinpäin. Onnistuisiko? Uskon että vastaus on erillainen kuin jos mokellat epäselvästi öristen jotain josta ei haastattelija saa mitään selvää.
En käytä ollenkaan alkoholia, joten tottakai selvinpäin soitot tullut tehtyä.
- Anonyymi
Se on se naamakerroin ja persoona mikä ratkaisee valitettavasti. Tunnolliset ja hyvät, jäävät möykkääjien taakse jos haet raksatöitä.
- Anonyymi
Etkö suostu maalamaan 10e/tunti???!?!?
- Anonyymi
SOL, Postinjako 9€/h
- Anonyymi
Vuokratyöpaikat ovat yhteiskunnan syöpä
- Anonyymi
jos olet opiskellut maalariksi niin oletko kysellyt entisten opiskelukavereiltasi onko heillä tietoa vapaista alan työpaikoista. Ala on jossain määrin fyysinen. Työnantajat tsekkaavat varmaan ulkoisen olemuksen kautta sopivuutta alan töihin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239