Iltalehti kirjoitti harvennuksesta. Tällä viikolla postia on jaettu joka päivä Siis maanantaina , tiistaina ja keskiviikkona. Viime viikon torstaina 2 kertaa päivässä.
Keskiviikkona jakoi 2 maahanmuuttaja poikaa. Omilla avaimilla ihan kulkivat. 2 päällä jollain "mopolla" ajelivat Näin ainakin Ratinassa. Todella omituista.
POSTIN JAKELU HARVENEE
7
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin. En tiedä yleensä koska posti tulee siis minä päivänä.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän varhaisjakelu jakele,jos postia olisi mitä jakaa.
- AnonyymiUUSI
Erikoista että jaetaan joka päivä. Aikaisemmin oli vuoropäivinä.
- AnonyymiUUSI
Eihän Posti ole ainakaan minun kulmillani postia jakanut joka arkipäivä enää vuosiin, taitaa olla pari kertaa viikossa.
Joskus voi samana päivänä putkahtaa eri kellonaikoina tosin kaksikin laskua kun monet käyttävät postinsa toimittamisessa jo yksityisiä yrityksiä, voi siis sattua että Postin posti tulee aamupäivällä ja jonkun yksityisen jakajayrityksen posti iltapäivällä tms.- AnonyymiUUSI
n. 2 viikkoa on ollut jokapäiväistä jakelua ainakin Ratinan alueella.
- AnonyymiUUSI
Talojen avaimia näyttää olevan jaossa.
- AnonyymiUUSI
Posti ei ole ainoa jakeluyhtiö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007