Tämä tilanne? Kysyisin niin sulta jos uskaltaisin mut en vaan halua sua häiritä.
Eikö sua turhauta
34
533
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi varmaan ollut yhteydessä jos turhauttaisi
- Anonyymi
Höpö höpö. Ketään ei häiritse yhteydenotto. Maailmassa on ihan liikaa yksinäisiä.
- Anonyymi
Turhauttaa. Joudun elämään koko ajan epämääräisyydessä.
- Anonyymi
Hän tietää. Ehkä se muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää. Ehkä se muuttuu.
Hän tietää kyl ja mä en tiedä mitään. On niin syvältä vaan odottaa...🙄😲😑
- Anonyymi
Ei mua voi häiritä ja joo, turhauttanut ihan hiton kauan.
- Anonyymi
Miksi sinusta tuntuu, että häiritsisit?
- Anonyymi
No älä taas yliajattele ethän? Mitä pidempään odottaa sitä vaikeammaksi menee 😘✨⚓ja niin et häiritse. Pakko meidän ihan muuten vaan nähtävä. Ei odoteta mitään ihmeellistä tai muuta lopullista. Ollaan ihan tavallisia normaaleja ihmisiä jotka nyt vaan juttelee aluksi ja jos siltä tuntuu viedään homma pidemmälle! Ei mitään temppuja vaan aito oma itsensä kun on niin kaikki menee hyvin. Ja se riittää.
- Anonyymi
❤️😘❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😘❤️😘
❤️❤️
- Anonyymi
Turhauttaa mutta nautin kun tiedän että sä kärsit ja kidut. Ihan oikein sulle
- Anonyymi
Turhauttaa kaikki, nyt pitää kestää mitä tuleman pitää eikä se ole kivaa, mut kuuluu elämään ehkä asiat lähtee rullaamaan edes vähän parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Kyllä turhauttaa. Etenkin oma saamattomuuteeni, mutta kuitenkin ajattelen, että jos tänään meni huonosti, niin huomenna on uusi mahdollisuus. Huomennakin siis. ☺️
- Anonyymi
Mikä tänään meni huonosti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tänään meni huonosti?
Lähellä oltiin, mutta ei kontaktia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vaikka henkilökohtaisesti tulla antamaan mulle palautetta. ☺️ Ja vaikka kysyisit asiasta, niin asiat saisivat ainakin ”vettä myllyyn.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremminhan se meni, kuin monta kertaa aiemmin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremminhan se meni, kuin monta kertaa aiemmin 😉
Kukaan ei myöskään juossut karkuun 🙂
- Anonyymi
Huomiseen.Yritetään selvittää tää
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
❤️
❤️
- Anonyymi
Rohkeasti vain!
Mn - Anonyymi
Ei se mitään. Ei häiritä toisiamme.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
Olen jo hyväksynyt sen, että et halua pitää yhteyttä tai nähdä. Vaik ajatuksissa pyöritkin.
- Anonyymi
Sä et sitä tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et sitä tiedä
Melko sata varmasti. Tuskin ignooras jos toisin olis.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Rakkaudenliekki palaa mun sydämessäni edelleen mut meillä kaksois liekki rakkaus, vahva ja luja side, oh my God have mercy on us! 🙏💫😘meni kaivatulle
- Anonyymi
Olit äsken niin etäinen ja torjuvan oloinen S-mies, että tajusin kaiken lämmön välillämme aiemmin olleen omaa kuvitelmaani. Tunneihmistä kylmää nyt.
- Anonyymi
Ei multa 🤣
- Anonyymi
Sitähän tässä pelkää, että kaikki on vain omaa kuvitelmaa, siksi kai hiljaisuus, koska ei ole selviä merkkejä.
-nainen erittäin sivusta- - Anonyymi
Aloitusviesti jää ilmaan, kun ei mitään tarkempaa tietoa kenelle viesti kohdistettu. Minulleko?
K - Anonyymi
Kylläpä taas tuntuu surkealta. Mun on nyt pakko olettaa, että hän on sun naisystävä. En mä vaan voi jatkaa tässä epätietoisuudessa ja iloita ja surra vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207