Ja kaunista rakastetustasi
Sano jotain ihanaa
22
558
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän on luova energiapakkaus Tuntuu ettei väsy kään koskaan tai hänestä ei huomaa. Myös huumorintajuinen ja sosiaalinen. Usein mietin miksen pysty samaan---
- AnonyymiUUSI
Minä esimerkiksi en ole aina ollut yhtä rento tai sosiaalinen, päin vastoin olen ollut todella arka ja ujo. Enkä ole edelleenkääm joka paikassa samanlainen, vaan välillä edelleen tosi ujo, mutta oppinut vähän iän myötä hölläämään.
- AnonyymiUUSI
Hän on ainutlaatuinen
- AnonyymiUUSI
Onkohan hän edes se sama, vai joku toinen,,hyvää yötä🩵✨️
- AnonyymiUUSI
hänellä on aivan ihana ääni, mitä olen hänen kuulu puhuvan...
nimimerkki "alan leikimään - hänen koiransa kanssa"
<3<3<3<3<3<3<3 - AnonyymiUUSI
Hän on niin lämpöinen jotenkin sellainen jonka syliin haluaa kaivautua.
- AnonyymiUUSI
Oot tosi inspiroiva ja innostava, taitava ja onnistut kaikessa minkä aloitat.
- AnonyymiUUSI
Hän om lämpö mun sisällä. ❤️
- AnonyymiUUSI
Hänen katseensa hajoittaa minut, olen täysin lamaantunut. Ei kai peto voi alistua. Jokainen solu minussa jähmettyy. En halua nähdä sitä katsetta. Se pelottaa. Aivan kuin olisin saalis.
- AnonyymiUUSI
Kuvittelet ehkä liikaa itsestäsi. Ja voihan rakastuminen tehdä sen, että toisen huomion haluaa saada ja saavuttaa hänet. Onko se pelottavaa, on varmaan jos ei osaa kohdata tunteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet ehkä liikaa itsestäsi. Ja voihan rakastuminen tehdä sen, että toisen huomion haluaa saada ja saavuttaa hänet. Onko se pelottavaa, on varmaan jos ei osaa kohdata tunteita.
Totaa mitäs tunteita sinä käsittelet tämän härön palstaäijän kanssa? Scary for real
- AnonyymiUUSI
Tiedän hänen olevan herkkä, ujo ja hauska(kin), vaikka ei varsinaisesti tunneta vielä. Komea tietysti ja tekisi mieli koskea.
- AnonyymiUUSI
Mies, elämäni rakkaus. Kaikin tavoin täydellinen minulle. Saavuttamattomissa, meistä ei tule me koskaan.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on ihana lauluääni. Hän on reilu ja hyväsydäminen.
Sinä, minun sydämeni valloittaja ♡ ...
Vaikka emme voi olla yhdessä, sydämeni on silti sidottu sinuun ..
Hymysi on kuin loistava tähti pimeällä yötaivaalla, joka tuo rauhoittavaa valoa ja toivoa. Ajatukseni vaeltavat usein sinuun ja jokainen muisto sinusta on kuin kaunis melodia, joka soi päässäni ..
Vaikka tiemme kulkisivat eri suuntiin, kaipaan sinua syvästi ja sydämessäni on aina paikka sinulle ..
Olet jättänyt jäljen, jota en voi koskaan unohtaa, ja rakkauteni sinuun on kuin pieni salaisuus, jonka kaikki tietysti tietävät ja joka pysyy kanssani ikuisesti ..
꧁ ♡ ꧂- AnonyymiUUSI
Hän on "kamalan" ihana. Sellaisena muistan ja sen muiston säilytän.
- AnonyymiUUSI
Kuuma, kiltti ja ihana.
- AnonyymiUUSI
Rakastan sinua, olet parasta, mitä minulle koskaan on tapahtunut (69 vuoden elämäni aikana)❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Olet todella tärkeä minulle. Aivan kuin olisin tunnustanut jotain sinulle. Kelataan taaksepäin ja mennään kivasti keskustelut.
- AnonyymiUUSI
Jalokivi.. 🤍
- AnonyymiUUSI
Hänellä (mies) on aivan huikeat silmäripset.
- AnonyymiUUSI
Teija olet parasta mitä ikinä on kohdalleni sattunut, harmi kun tiemme erkanivat olisin halunnuit rakastaa sinua ikuisesti
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007