Kiuruvedelle olisi hyvä pystyttää pari näköispatsasta, jotka toisivat turisteja paikkakunnalle. Stalinin ja Putinin patsaat olisi upeita. Hyvä sijainti olisi venäläisen Lukoil Teboilin tontilla. Lenin museo on Tampereella saanut paljon turisteja varsinkin venäjältä. Uskallan väittää näiden kahden suurmiehen näköispatsaiden tebskan pihassa tuovan paljon turisteja kuihtuvalle paikkakunnallemme.
Patsasehdotus.
13
797
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelen kummasti, miten täällä yksi jaksaa maalittaa päivästä toiseen Teboilin yrittäjää.. Itse en ole vuosiin millään Teboililla tankannut, mutta ei siitä isompaa numeroa ole tarvinnut tehdä eikä kahvilla käyntiä ole estänyt ainakaan minulla.
Hieman epäilyttää, että jollain on hampaankolossa enemmän ko. yrittäjää kohtaan, kuin mitä henkilöä oikeasti kiinnostaa itänaapurin toimet, vaikka niihin kovasti jutuissaan vetoaa.
Eiköhän sinulta ole tullut jo riittävä annos tästä, olisiko aika kääntää omassa elämässä jo uusi sivu?- Anonyymi
Minäkin käyn tebskalla tzaijulla. Syy yksinkertainen. Rahasta menee kymmenykset Kremliin ja sotaan ukrainan natseja vastaan. Olen ehdottomasti presidentti Putinin puolella.
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi. Tämän vajakin kohdalla voi sanoa: kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin käyn tebskalla tzaijulla. Syy yksinkertainen. Rahasta menee kymmenykset Kremliin ja sotaan ukrainan natseja vastaan. Olen ehdottomasti presidentti Putinin puolella.
Kyllä Vladimir-ystävän olisi korkea aika tulla denatsifioimaan myös Suomi. Johan tuo natsien jatkuva hilluminen harmittaa kaikkia järkeviä ihmisiä. Ehdotankin Tarjalle, että pirauttaa Vladimirille ja kutsuu tämän vierailulle hieman isomman saattueen kera. Kiuruveden Tebska olisi sopiva vierailukohde tuon pariskunnan maaseutukiertueella.
- Anonyymi
Kiva, kun täällä on muitakin putinistejä, kuin minä. Kauan eläköön venäläinen lukoil teboil kiuruveellä.
- Anonyymi
Se on se kateus, se kateus...
- Anonyymi
Mitä siinä ihmettelet. Tämä venäläisen Teboil aseman pitäjähän on venäläisten renki omasta tahdostaan. Ei kauhean suuri ylpeydenaihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä ihmettelet. Tämä venäläisen Teboil aseman pitäjähän on venäläisten renki omasta tahdostaan. Ei kauhean suuri ylpeydenaihe.
Aika monelle kiuruvetiselle on ylpeydenaihe ja kauppa käy.
- Anonyymi
Erinomainen ehdotus! Myös Vladimirin ystävän ja neuvonantajan Tarjan patsas vielä siihen näiden herrojen viereen oikein luudan kanssa niin johan on vetonaula turisteille. Paikaksi ehdotan kuitenkin toria.
- Anonyymi
Tori kävisi tuollaisten patsaiden paikaksi vallan erinomaisesti.
Olihan keskellä toria muinoin rähjäinen vanha yleinen käymälä, jonka ympärillä kierteli viinanhimoista porukkaa trokaria ja pulloa etsimässä ja ryyppymiehiä myös käymälän sisällä, ja poliisit kävivät välillä satoa korjaamassa...
Naisille taisi muistaakseni olla oma puolensa.
Käymälän vieressä oli yleinen puinen roskasäiliö tavaraa kukkuroillaan ja jossain vaiheessa säiliöön oli lyöty pystyyn vanha viittatanko ja sen päässä Terveystalo-viitta...
Jos sama luomus olisi vielä tallella, patsaat sopisivat samaan roskasäiliöön. - Anonyymi
Hjoo, ehdottamasi lisäveistoksen viereen sopisi varsin mainiosti myös ns. "Putinkuiskaajan" rintakuva.
- Anonyymi
Kyllä ne pitää pystyttää kiuruveden tyhjälle torille.
Oivallinen paikka käydä kumartamassa näitä.- Anonyymi
Tai tervaamassa sellaiset patsaat.
Niin kuin muuten tervattiin -91 Hakaniemen rannassa ollut, Moskovan kaupungin Helsingille - 90 lahjoittama Maailman rauha -patsas, jonka henkilöt kannattivat toisella kädellä maapalloa ja kurkottivat toinen käsi nyrkissä kohti taivasta...
"Patsas tervattiin torstaina 10. lokakuuta 1991 Aleksis Kiven päivänä kello 16 alkaen. Tervaajat olivat valtiotieteiden ylioppilas Jari Kajas, oikeustieteen ylioppilas Mikael Jungner ja lääketieteen ylioppilas Sara Hirvelä. Tervan päälle oli laitettu höyheniä. Poliisi saapui paikalle kello 16.25 ja tilaisuus kesti kello 16.40:een, jolloin kaikki kolme kuljetettiin poliisiautossa pois", kertoo Wikipedia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337