Juudas kuului Jeesuksen opetuslasten joukkoon ja he kaikki olivat yhtä.
Tänä päivänäkin on paljon näitä rahanahneita juudaksia hurumycket joihin vaikuttaa kirjanoppineet ja papit juonineen.
Miksi Juudas eksyi ?
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
- Ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa.
Tämä on nykyaikaa ja totta. - Anonyymi
Juudas luuli tekevänsä hyvän työn kun kertoi fariseuksille missä sapatinrikkoja Jeesus oli, kun ei käynyt enää synagookassa.
Kunnon juutalaisena ajatteli, että Jeesus parantaa tapansa kun fariseukset ottavat kiinni.- Anonyymi
Jeesus kävi synagoogassa loppuun asti. Ei vaihtanut uskontoa helluntailaiseksi hihhuliksi.
Luuk. 4:16
Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan, [4:16-30: Matt. 13:53-58; Mark. 6:1-6 : Matt. 2:23+]
- Anonyymi
Saatana meni Juudakseen. Juudas oli luonteeltaan varas.
- Anonyymi
Juudas on monen lahkon idoli.
Joh. 12:6
Tätä hän ei kuitenkaan sanonut siksi, että olisi välittänyt köyhistä, vaan siksi, että oli varas. Yhteinen kukkaro oli hänen hallussaan, ja hän piti siihen pantuja rahoja ominaan.- Anonyymi
Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille, niin voidaan jatkaa näiden ohjelmien tekoa.
- Anonyymi
Juudaksen perse ei enää kestänyt jatkuvaa hyväksikäyttöä! Pääkäyttäjä tuomittiin asianmukaisesti.
- Anonyymi
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin, eikä poistunut rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Juudas uskoi Jeesukseen samoin kuin helluntailaiset.
Tämän päivän uskovat tekevät Jeesuksesta mieleisensä. - Anonyymi
raha juudaat on Suomessakin täysin eksyksissä...
Rahaa on ja sitä suojeleeaan, oetaan ne hopearahat ahnaasti.
mutta maata ei kehitetä !!
Esimerkiski teollisuus, ja esimerkkinä tuote teollsiuus;
Kun Suomessa ei itse ole osattu kehittää edes henkilöautoa, myyntiin, valmistukseen.
Niin Suomessa on kuin alistetussa siirtomaassa, tehty muiden auto-malleja;
saab, talbot, Lada, mb, Opel, jne..
Onko niin että suomalainen pystyy liukuhihna töihin,
mutta ei suunnitteluun,
ei markkinointiin,
ja laiska etuja ja vero-alea nauttiva pääoma vain pötköttelee, pakenee veroparatiiseihin, ja raha ei halua, eikä osaa investoida tuotantoon, markkinointiin, kaupan käyntiin.
Tai yleensä Suomen kehitykseen ei ole halua.
esim. 2025 vero-ale meni täysin hukkaan, - siinä ei ole investointeihin kannustetta ollenkaan !! HUOM !!! - Anonyymi
Saatana on mennyt kaikkiin Raamatun henkilöihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066